اصل موضوع مذاکره و توافق به مصلحت کشور نبوده و نیست،، دیگه عکس گرفتن یا نگرفتن شون چه اهمیتی داره،، مردم رو مسخره کردین بااین حرفها و کارهای کودکان تون،، مثل یک بچه ای که با یک آدم آشغالی دوسته بعد از ترس خانواده اش با طرف عکس نمیگیره،، شمام این اداهاتون از ترس مردم هست وگرنه مشتاق همه کار هستین.
اصل موضوع مذاکره و توافق به مصلحت کشور نبوده و نیست،، دیگه عکس گرفتن یا نگرفتن شون چه اهمیتی داره،، مردم رو مسخره کردین بااین حرفها و کارهای کودکان تون،، مثل یک بچه ای که با یک آدم آشغالی دوسته بعد از ترس خانواده اش با طرف عکس نمیگیره،، شمام این اداهاتون از ترس مردم هست وگرنه مشتاق همه کار هستین.