پیام عاشورایی پزشکیان
نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم
پزشکیان نوشت: امام حسین (ع) حقیقت را رها نکرد. نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم.
رئیسجمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛
«أمّا بعد؛ دنیا چنان است که گویی هرگز نبوده و آخرت چنان که گویی همواره بوده است
امام حسین(ع) به ما آموخت در برابر ظلم، وسوسه قدرت و منفعتطلبی بایستیم؛ میشود جان را داد، اما آزادگی را نه؛ میتوان تنها ماند، اما حقیقت را رها نکرد. نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم»
![]()
ترجیح ۲ میلیون عرب اجنبی بر ۹۰ میلیون ایرانی ، ظلمنیست ؟
وقتی چشم تان را بر روی ریختن خون
۴۰ هزار ادم بیگناه بستید و سکوت کردید ،
آیا ظلم نیست؟؟؟؟؟؟!!!!
ظلم اگر نبود رییس جمهور نبودی.
ایده و مرام و منش من هم همینه نه ظلم میکنم نه ظلم می پذیرم و در این منش اراده راسخ دارم و لعنت می فرستم به دو دسته ظلم پذیران و ظالمان
و از همه نحس تر کسانی که مایل مالی میکنند چون این دسته مایل مالان مسبب ظلم و ستم هستند و پر و بال میدنند به آنها آخ چندشن 😡