پزشکیان: من نمیتوانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند، خدا از من نخواهد گذشت
رییس جمهور گفت: باور کنید امروز ایران را در منطقه به عنوان یک قدرت میبینند. فکر میکردند کار جمهوری اسلامی سه روزه تمام است و مثل سوریه یک شخصی از خودشان را سر کار میآورند. سپاهیان و ارتشیان ما با جان فشانی کاری کارستان کردند.
مسعود پزشکیان در حرم امام گفت: هیچ ملتی روی سعادت نمیبیند، مگر اینکه به قرآن عمل کند. من به عنوان مسئول در این کشور، وظیفهام این است که کتاب خدا در مقابل دیدگانم باشد و به آن عمل کنم و عدالت را در جامعه پیاده کنم. من نمیتوانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند و گرسنه باشند. خدا از من نخواهد گذشت، از دولت نخواهد گذشت.
پزشکیان گفت: از زمانی که ما آمدیم صهیونیستها و آمریکا خواستند برای ما مشکل ایجاد کنند، آنها نمیخواهند ما عزت و سعادت داشته باشیم، روز اول اسماعیل هنیه را شهید کردند.
وی افزود: تا کنون به برکت رهبری داهیانهای که در این مملکت هست توانستیم سر بلند کنیم. باور کنید امروز ایران را در منطقه به عنوان یک قدرت میبینند. فکر میکردند کار جمهوری اسلامی سه روزه تمام است و مثل سوریه یک شخصی از خودشان را سر کار میآورند. سپاهیان و ارتشیان ما با جانفشانی کاری کارستان کردند.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب در پیامش به ما وحدت و انسجام را ابلاغ کرده است. اگر میخواهیم به جایی برسیم باید برای رسیدن به وحدت و انسجام تلاش کنیم. امروز هم در سران قوا، هم در شورای امنیت و هم در مجموعه سیستم یک نگاه مشترک داریم و اگر دستاوردی داریم دستاورد این مجموعه، رهبر بزرگ و مردم عزیز است.
شما در این مدت دو سال مسؤولیت اجرایی باعث و بانی بیکاری خیلی از افراد فعال جامعه شده ای آنوقت چگونه می توان انتظار داشت در این دو سال باقیمانده بتوانی شغل فراگیر و پایدار ایجاد کنی؟!
بانی بدبختی مردم تندروهای بودن که نگذاشتن کشور روی خوش ببینه وگرنه برجام رو نابود نمیکردن که کشور به این جنگ های خانمانسوز دچار بشه خودشون هم همگی در رفاه وآسایش هستن
برجام رو آمریکا پاره کرد
صبح بخیر، برجام رو که خود ترامپ زد زیرش، نکنه منظورت از تند رو ترامپ و اسراییله؟!
کسی که خودش رو به خواب زده واقعا نمیشه بیدار کرد...
پادویه دلاوران تونل نشین
بله برجام رو ترامپ رفت بیرون ولی جمهوری اسلامی میتونست همون اوایل در ۹۶ و ۹۷ باهاش مذاکره و توافق کنه. قطعا این همه بدبختی و نفرت بعدی که ازش ایجاد پیش نمیومد یا خیلی کمتر بود
بیکاری جوانان حاصل دسترنج عوامل نفوذی آمریکا در تیم اقتصادی شما و دولت روحانیست.
وقیحانه آدرس غلط می دهی
تفاوت حقوق دو صندوق بازنشستگی یک تا پنج میلیون قابل گذشت است ولی در زمان شما به پنجاه میلیون رسید ، چرا ؟؟؟
وقیح شمایی که مردم را گمراه میکنی. دولت روحانی تمام شد و دولت عحیب الشأن با دانشمندانی چون عبدالمالکی و خاندوزی با حمایت زمین و آسمان شاهکار به بار آورد
هیچ فرقی بین ریسی و پزشکیان و قبلی ها نیست
مزخرفات همیشگی تندروها
رضا شماها کی میمیرین راحت شیم که همه رو مقصر میدونید غیر خودتون
در جواب علیرضا اکبری
در ۸ سال روحانی دلار تقریبا ۹ برابر شد
در زمان دولت عجیب الشان در سه سال ۲ برابر
در زمان پزشکیان در ۲ سال سه برابر شد تازه اگه نگیم ۴ برابر
حالا دولت عجیب الشان بهتر نبود
کم خالی ببند. خود وزارت اقتصاد اکه اشتباه نکنم زمان روحانی که ترامپ از برجام رفت بیرون یه تحقیق و بررسی کردن که اگه توافق بکنیم دلار تا ده سال دیگه چقدر تغییر میکنه اگه نکنیم چقدر و دقیقا شبیه همون بالا رفته. سرچ بکن برات بیاد. خودتون میدونستین با توافق نکردن چه بدبختی ای در انتظار اقتصاد و مردم ایرانه و سکوت کردین
مسعوتی خدا خیلی وقته از تو گذشته برو راحت باش
مترسک
واقعاً یکی داریم که سنا و کنگره را جواب نمیده یکی هم داریم که همیشه شرمنده است هم در این دنیا هم در آن دنیا (البته همه نه یکی )
باشه تو راست میگی
ایرانیان رو دسته بندی نکنیم !!! شیعه سنی مسیحی زرتشتی کلیمی … کرد لر ترک بلوچ گیلک و … همه ایرانی هستیم و کشور متعلق به همه است بنابر این رئیس جمهور و کلیه مسئولین در هر پست و مقامی هم متعلق به همه ایرانیان میباشند و در برابر همه ایرانیان مسئول!
دو ساله اومدی پدر ملتو درآوردی ، تورم و جنگ حاصل دولت ضعیفته ، حالا هی حرف بزن گفتار درمانی کن ، حرفهای مناظرات خودت برگرد گوش کن و عملکرد امروزتو ببین ، خسارت محضی .
ببینیم چیکار میکنی....باشه بازم صبر میکنیم
بیکاری جوانان نتیجه سیاستهای بیهوده ووعدهای سر قلههای پیشرفت وعدم انعطاف برجامعه جهانیبود
چون تو بی غیرت هستی چه غلتی خوردی تا الان که میخواهی دیگران برات بخورن تو فقط میگی بیاید کار کنید من کمک میکنم خوب چرا کارشناسان گشاد تو کار نمیکنند با اون وزارت خانه های مسخرت
آفرین آقای پزشکیان. 💪
اگه حرف نزنی بهتر نیست.
نیم کردار به ز دوصد گفتار
حرفاتون بیشتر آزارمون میده، اگه به اذن الهی ، مسئولین لال بشن، آیا میتونن مملکت رو بگردونن؟!!!
دیگه دهه ۶۰ نیست،
یادم هست می گفتید افزایش حقوق باید به میزان تورم باشد ولی این کاررا انجام ندادید امان ازمسئولان سخنران، مبلغ کالابرگ هم باوجود افزایش قیمت ها همچنان ثابت هست وطبق قولی که دادیدوقانون مجلس بالانرفت
خبر فوری این پیا ها ما بگذارید جاده یک طرف به نتیجه نمی رسد ..
شعارهای دهن پر کن.
یارانه مردم را حذف کردی و صرف افزایش عده ای کردی در حالی که مردم را تو فقر مطلق فرو بردی حالا حرف از شیعه بودن میزنی.
دو سال گذشته به جز وزارت بهداشت که عوامل زیر مجموعش درامدشون ده برابر شده چه دستاورد دیگه ای داشتی؟
وزارت بهداشت ۱۰ برابر؟؟؟؟ بخدا اگر شده باشه هیچ فرقی نکرده هیچ از حقوق اداره کار هم کمتره بخدا قسم.
پس ایشالا یه استعفا بده تا نفر جدید انتخاب کنند
عجب!!!!!
من مردم دارم تو مشکلاتی که تو بوجود آوردی غرق میشم به یکی بگو این دروغ هارو که تو این کشور نباشه نداند از همه چی بی خبر باشد نه به مردمی که دارند تو این کشور زندگی میکنند و با پوست و گوشت و خون زیر فشارهای دولت شماهستند.
بیاپایین سرمون بردی
خوب استعفا بده برو مجبوری مگه؟
دوستانی که با توهین صحبت میکنید به جبهه مقابل هم یاد میدید که عند اللزوم چنین توهینهایی به منتخب شما هم بکند و اینجوریه که اگر پیغمبر خدا هم بیاد تو این کشور امید پیشرفت وجود ندارد
برای همین اوضاع اقتصادی عده ای جوان و نوجوان معترض بودند که کمرشان را شکستید و خانواده های زیادی داغدار شدند. راست می گویید برای رهایی بقیه آنها از زندان که شاید به جرم جا به جایی سطل زباله اشد مجازات بگیرند اقدامی کنید
نمی بینند این را شما می گویید به هر حال الان شما رئیس مملکت هستید وعده زیادی هم بیکار هستند
47 ساله که مملکت رو اصل ولایت شر با نهادهای زیر مجموعه اش قبضه کردن ، تو کاری نمی توانی بکنی . تا اصل ولایت شر است کسی نمی تواند کار اساسی انجام دهد
دست خوش
درود به شرفت
کل مملکت آگاه شدن خدارو شکر بابت این آگاهی 🫡♥️
ریا کاری بسه!
با حذف ارز ترجیحی مردم رو به خاک سیاه نشوندی
خدا به خاک سیاه بشونتون
ریا ریا ریا ریا ریا ریا ریا ریا.......
تزویر ، تزویر تزویر تزویر.......
ازهمه بیکارترخودتویی
احسنت
دین و از حکومت جدا کن دین تو دل مردمه اونوقت توسعه و رفاه بدست میاد زیادی سخت نیست شجاعت میخواد دکتر
آقا مسعود بپذیر که اکثر وزرای دولت شما ضعیف اند بخصوص جهاد کشاورزی .ونمایندگان همیشه درخواب مجلس هم باعث بدبختی ملت وایران هستند
خانه ازپای بست ویران است
سه روزه تعطیله دو تا قرص نتونستم بخرم سیستم بانکی تعطیل هست ! صهیونیستی کیه آخه
راه حل فقط و فقط حذف، تندروها و پایدارچی ها و همه حزب ها و فرقه ها، آنوقت ایران آباد می شود
پس غلط زیادی نکنید همتون استفا و محاکمه باید بشید از این همه ظلم جنایت ک بر مردم وارد کردید
مطمئنی سوریه کار سه روز بود نه ۱۴ سال ؟؟
سلام خبر فوری لطفاً به آقای رئیسجمهور بفرمایید چرا افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ناقص اجرا شد فقط چهل و پنج درصد افزایش داشت سی درصد همسان سازی و یک میلیون و ندادند این عدالت نیست