پزشکیان: من نمی‌توانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند، خدا از من نخواهد گذشت

رییس جمهور گفت: باور کنید امروز ایران را در منطقه به عنوان یک قدرت می‌بینند. فکر می‌کردند کار جمهوری اسلامی سه روزه تمام است و مثل سوریه یک شخصی از خودشان را سر کار می‌آورند. سپاهیان و ارتشیان ما با جان فشانی کاری کارستان کردند.

پزشکیان:  من نمی‌توانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند، خدا از من نخواهد گذشت

 مسعود پزشکیان در حرم امام گفت: هیچ ملتی روی سعادت نمی‌بیند، مگر اینکه به قرآن عمل کند. من به عنوان مسئول در این کشور، وظیفه‌ام این است که کتاب خدا در مقابل دیدگانم باشد و به آن عمل کنم و عدالت را در جامعه پیاده کنم. من نمی‌توانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند و گرسنه باشند. خدا از من نخواهد گذشت، از دولت نخواهد گذشت.

پزشکیان گفت: از زمانی که ما آمدیم صهیونیست‌ها و آمریکا خواستند برای ما مشکل ایجاد کنند، آنها نمی‌خواهند ما عزت و سعادت داشته باشیم، روز اول اسماعیل هنیه را شهید کردند.

وی افزود: تا کنون به برکت رهبری داهیانه‌ای که در این مملکت هست توانستیم سر بلند کنیم. باور کنید امروز ایران را در منطقه به عنوان یک قدرت می‌بینند. فکر می‌کردند کار جمهوری اسلامی سه روزه تمام است و مثل سوریه یک شخصی از خودشان را سر کار می‌آورند. سپاهیان و ارتشیان ما با جان‌فشانی کاری کارستان کردند. 

 وی ادامه داد: رهبر انقلاب در پیامش به ما وحدت و انسجام را ابلاغ کرده است. اگر می‌خواهیم به جایی برسیم باید برای رسیدن به وحدت و انسجام تلاش کنیم. امروز هم در سران قوا، هم در شورای امنیت و هم در مجموعه سیستم یک نگاه مشترک داریم و اگر دستاوردی داریم دستاورد این مجموعه، رهبر بزرگ و مردم عزیز است. 

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 53
  • ناشناس

    شما در این مدت دو سال مسؤولیت اجرایی باعث و بانی بیکاری خیلی از افراد فعال جامعه شده ای آنوقت چگونه می توان انتظار داشت در این دو سال باقیمانده بتوانی شغل فراگیر و پایدار ایجاد کنی؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بانی بدبختی مردم تندروهای بودن که نگذاشتن کشور روی خوش ببینه وگرنه برجام رو نابود نمیکردن که کشور به این جنگ های خانمانسوز دچار بشه خودشون هم همگی در رفاه وآسایش هستن

    • ناشناس

      برجام رو آمریکا پاره کرد

    • ناشناس

      صبح بخیر، برجام رو که خود ترامپ زد زیرش، نکنه منظورت از تند رو ترامپ و اسراییله؟!
      کسی که خودش رو به خواب زده واقعا نمیشه بیدار کرد...

    • ناشناس

      پادویه دلاوران تونل نشین

    • ناشناس

      بله برجام رو ترامپ رفت بیرون ولی جمهوری اسلامی میتونست همون اوایل در ۹۶ و ۹۷ باهاش مذاکره و توافق کنه. قطعا این همه بدبختی و نفرت بعدی که ازش ایجاد پیش نمیو‌مد یا خیلی کمتر بود

  • رضا

    بیکاری جوانان حاصل دسترنج عوامل نفوذی آمریکا در تیم اقتصادی شما و دولت روحانیست.
    وقیحانه آدرس غلط می دهی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      تفاوت حقوق دو صندوق بازنشستگی یک تا پنج میلیون قابل گذشت است ولی در زمان شما به پنجاه میلیون رسید ، چرا ؟؟؟

    • علیرضا اکبری

      وقیح شمایی که مردم را گمراه میکنی. دولت روحانی تمام شد و دولت عحیب الشأن با دانشمندانی چون عبدالمالکی و خاندوزی با حمایت زمین و آسمان شاهکار به بار آورد

    • ناشناس

      هیچ فرقی بین ریسی و پزشکیان و قبلی ها نیست

    • ناشناس

      مزخرفات همیشگی تندروها

    • ناشناس

      رضا شماها کی میمیرین راحت شیم که همه رو مقصر میدونید غیر خودتون

    • علی

      در جواب علیرضا اکبری
      در ۸ سال روحانی دلار تقریبا ۹ برابر شد
      در زمان دولت عجیب الشان در سه سال ۲ برابر
      در زمان پزشکیان در ۲ سال سه برابر شد تازه اگه نگیم ۴ برابر
      حالا دولت عجیب الشان بهتر نبود

    • ناشناس

      کم خالی ببند. خود وزارت اقتصاد اکه اشتباه نکنم زمان روحانی که ترامپ از برجام رفت بیرون یه تحقیق و بررسی کردن که اگه توافق بکنیم دلار تا ده سال دیگه چقدر تغییر میکنه اگه نکنیم چقدر و دقیقا شبیه همون بالا رفته. سرچ بکن برات بیاد. خودتون میدونستین با توافق نکردن چه بدبختی ای در انتظار اقتصاد و مردم ایرانه و سکوت کردین

  • مجید

    مسعوتی خدا خیلی وقته از تو گذشته برو راحت باش

  • ناشناس

    مترسک

    نظرات شما -
    • ناشناس

      واقعاً یکی داریم که سنا و کنگره را جواب نمیده یکی هم داریم که همیشه شرمنده است هم در این دنیا هم در آن دنیا (البته همه نه یکی )

  • ناشناس

    باشه تو راست میگی

  • ناشناس

    ایرانیان رو دسته بندی نکنیم !!! شیعه سنی مسیحی زرتشتی کلیمی … کرد لر ترک بلوچ گیلک و … همه ایرانی هستیم و‌ کشور متعلق به همه است بنابر این رئیس جمهور و کلیه مسئولین در هر پست و مقامی هم متعلق به همه ایرانیان میباشند و در برابر همه ایرانیان مسئول!

  • ناشناس

    دو ساله اومدی پدر ملتو درآوردی ، تورم و جنگ حاصل دولت ضعیفته ، حالا هی حرف بزن گفتار درمانی کن ، حرفهای مناظرات خودت برگرد گوش کن و عملکرد امروزتو ببین ، خسارت محضی .

  • هژبر

    ببینیم چیکار میکنی....باشه بازم صبر میکنیم

  • م

    بیکاری جوانان نتیجه سیاست‌های بیهوده ووعدهای سر قله‌های پیشرفت وعدم انعطاف برجامعه جهانیبود

  • ناشناس

    چون تو بی غیرت هستی چه غلتی خوردی تا الان که میخواهی دیگران برات بخورن تو فقط میگی بیاید کار کنید من کمک میکنم خوب چرا کارشناسان گشاد تو کار نمیکنند با اون وزارت خانه های مسخرت

  • ناشناس

    آفرین آقای پزشکیان. 💪

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اگه حرف نزنی بهتر نیست.
      نیم کردار به ز دوصد گفتار
      حرفاتون بیشتر آزارمون میده، اگه به اذن الهی ، مسئولین لال بشن، آیا میتونن مملکت رو بگردونن؟!!!
      دیگه دهه ۶۰ نیست،

  • ناشناس

    یادم هست می گفتید افزایش حقوق باید به میزان تورم باشد ولی این کاررا انجام ندادید امان ازمسئولان سخنران، مبلغ کالابرگ هم باوجود افزایش قیمت ها همچنان ثابت هست وطبق قولی که دادیدوقانون مجلس بالانرفت

  • ناشناس

    خبر فوری این پیا ها ما بگذارید جاده یک طرف به نتیجه نمی رسد ..

  • ناشناس

    شعارهای دهن پر کن.
    یارانه مردم را حذف کردی و صرف افزایش عده ای کردی در حالی که مردم را تو فقر مطلق فرو بردی حالا حرف از شیعه بودن میزنی.

  • ناشناس

    دو سال گذشته به جز وزارت بهداشت که عوامل زیر مجموعش درامدشون ده برابر شده چه دستاورد دیگه ای داشتی؟

    نظرات شما -
    • مهدی

      وزارت بهداشت ۱۰ برابر؟؟؟؟ بخدا اگر شده باشه هیچ فرقی نکرده هیچ از حقوق اداره کار هم کمتره بخدا قسم.

  • ناشناس

    پس ایشالا یه استعفا بده تا نفر جدید انتخاب کنند

  • ناشناس

    عجب!!!!!

  • ناشناس

    من مردم دارم تو مشکلاتی که تو بوجود آوردی غرق میشم به یکی بگو این دروغ هارو که تو این کشور نباشه نداند از همه چی بی خبر باشد نه به مردمی که دارند تو این کشور زندگی میکنند و با پوست و گوشت و خون زیر فشارهای دولت شماهستند.

  • ناشناس

    بیاپایین سرمون بردی

  • ناشناس

    خوب استعفا بده برو مجبوری مگه؟

  • علی

    دوستانی که با توهین صحبت میکنید به جبهه مقابل هم یاد میدید که عند اللزوم چنین توهینهایی به منتخب شما هم بکند و اینجوریه که اگر پیغمبر خدا هم بیاد تو این کشور امید پیشرفت وجود ندارد

  • ناشناس

    برای همین اوضاع اقتصادی عده ای جوان و نوجوان معترض بودند که کمرشان را شکستید و خانواده های زیادی داغدار شدند. راست می گویید برای رهایی بقیه آنها از زندان که شاید به جرم جا به جایی سطل زباله اشد مجازات بگیرند اقدامی کنید

  • ناشناس

    نمی بینند این را شما می گویید به هر حال الان شما رئیس مملکت هستید وعده زیادی هم بیکار هستند

  • ناشناس

    47 ساله که مملکت رو اصل ولایت شر با نهادهای زیر مجموعه اش قبضه کردن ، تو کاری نمی توانی بکنی . تا اصل ولایت شر است کسی نمی تواند کار اساسی انجام دهد

    نظرات شما -
    • بینام

      دست خوش

    • ناشناس

      درود به شرفت

    • ناشناس

      کل مملکت آگاه شدن خدارو شکر بابت این آگاهی 🫡♥️

  • ناشناس

    ریا کاری بسه!
    با حذف ارز ترجیحی مردم رو به خاک سیاه نشوندی
    خدا به خاک سیاه بشونتون
    ریا ریا ریا ریا ریا ریا ریا ریا.......
    تزویر ، تزویر تزویر تزویر.......

  • وطنم ایران

    ازهمه بیکارترخودتویی

  • ناشناس

    احسنت

  • ناشناس

    دین و از حکومت جدا کن دین تو دل مردمه اونوقت توسعه و رفاه بدست میاد زیادی سخت نیست شجاعت می‌خواد دکتر

  • پازوکی

    آقا مسعود بپذیر که اکثر وزرای دولت شما ضعیف اند بخصوص جهاد کشاورزی .ونمایندگان همیشه درخواب مجلس هم باعث بدبختی ملت وایران هستند

  • حسن ستار

    خانه ازپای بست ویران است

  • ناشناس

    سه روزه تعطیله دو تا قرص نتونستم بخرم سیستم بانکی تعطیل هست ! صهیونیستی کیه آخه

  • ناشناس

    راه حل فقط و فقط حذف، تندروها و پایدارچی ها و همه حزب ها و فرقه ها، آنوقت ایران آباد می شود

  • ناشناس

    پس غلط زیادی نکنید همتون استفا و محاکمه باید بشید از این همه ظلم جنایت ک بر مردم وارد کردید

  • ناشناس

    مطمئنی سوریه کار سه روز بود نه ۱۴ سال ؟؟

  • ناشناس

    سلام خبر فوری لطفاً به آقای رئیس‌جمهور بفرمایید چرا افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ناقص اجرا شد فقط چهل و پنج درصد افزایش داشت سی درصد همسان سازی و یک میلیون و ندادند این عدالت نیست