فوری/ تلاش موساد برای ترور عاصم منیر
مطابق با گزارشهای منتشر شده، موساد قصد داشت «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان را در زمانی که برای مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس حضور داشت، ترور کند.
هدف از این ترور، برهم زدن روند مذاکرات صلح میان ایران و آمریکا و کشاندن دوباره منطقه به جنگ بوده است.
بر اساس این ادعا، سازمان اطلاعات نظامی پاکستان از طرح موساد برای ترور فرمانده ارتش این کشور آگاه شده اما برنامه سفر و دیدارهای عاصم منیر را تغییر نداد. اسلامآباد در عوض پیامی بسیار صریح به اسرائیل ارسال کرد و گفت: «اگر به هیات ما دست بزنید، شما را از روی نقشه محو خواهیم کرد.»
طبق این ادعا، پیام پاکستان به اسرائیل هیچ جای تفسیری باقی نگذاشت و در نهایت موساد از اجرای این طرح منصرف شد.
فیلم هندی
هر چی دلاوران تونل سالار حیفا و تلاویو و با خاک یکسان کردن و کاخ سفید و حسینیه کردن بس دیگه چرت و پرت بسه
😂😂😂😂😂😂😂
حیف شد
چرا هند ترتیب این پاکستانی های حرومی رو نمی ده؟
چون حمایت انگلیس حرومی رو داره
چن زن شوهر دعوا کنن ابلهو باور وکنن در ضمن این خبر فیک پوک و پوچ و میان تهی بید 😝👺
حیف شد این حرومی
همین کخ جرات نداری اسمت رو بنویسی و میترسی برات کافیه بزدل
دهنتو ببند
به زودی حکومت دموکراسی ایران که تشکیل بشه با همکاری هند کشور جعلی پاکستان بین صاحبان اصلی آن یعنی ایران و هندوستان تقسیم خواهد شد
دوست عزیز از ۷۲ تا بمب هسته ای که داره چهار تا شو بزنه به این دو کشور تمومیم!
به مجازات خیانت های دولت پاکستان به آرمان آزادی خواهی مردم ایران سرزمین و مردم پاکستان تقسیم و به هند و ایران ملحق خواهند شد
ناشناس اون دیگه جدا شده دست بردار
شرق پاکستان که مال هندوستان هست، غرب و مرکز و شمال که مال ایران
انحلال پاکستان دوای آزادی مردم ایران و هندوستان از توطئه های اسلامگرایان
پاکستان تاوان خیانت به مردم ایران رو خواهد داد
کدوم خیانت دقیقا؟
چه خيانتي؟؟؟ شما با صلح و آرامش مشكل داريد
طبق آمار پلیس بین الملل بیشترین جعل و بدل اندازی و جرائم دیگر توسط اتباع پاکستان انجام می شود .
پاکستان دنبال منفعت خودش هست که کاملا نرماله. هر دولتی باید دنبال منفعت خودش و مردمش باشه. پاکستان رابطه خوبی با ایران داره و رابطه ی خیلی بهتری با کشورای عربی داره. از عربها کلی پول میگیره و قرارداد دفاعی باهاشون داره. نمیخواد بین دوستاش جنگ باشه و مجبور بشه وارد جنگ بشه به خاطر دفاع از عربستان.
پاکستان سمت ظالم تاریخ ایستاد و به زودی باید جوابگوی مردم ایران باشد
مردم ایران بهتره برای اینکه نتیجه بگیرن قبل از پیدا کردن مقصر و گردن اینو اون انداختن تمرکزشونو بذارن رو خودشون و مسئولیتشونو در قبال سرنوشتشون بپذیرن و از کسی توقع نداشته باشن.
لطیفه خوبی بود
شرط ۵۰ تومن میبندم سر اینکه ، ضیاع الحق را هم این بابا ترور کرده .
این یارو مهره عربستانه .
اره ما هم باور کریدیم تو رو ترور کنند شما همه با هماهنگی موساد دارید کار میکنید بر علیه این مردم ایران
و یک عده بیچاره مثل ریس جمهور و قالیباف باور کردن یک عده
حقتو خوردن والا بایستی رییس کمیسیون اصل توهمات آبشنگولان میبودی
دم پاکستان گرم. کم کم همه باید یقه اسرائیل رو بگیرن.
فیلم هندی زیاد دیدی چه خبر مسخره ای است اسراییل خودش را با پاکستان اتمی در گیر نمیکنه وچه راحت عملیات موساد خنثی شد آنهم در سویس
ترور سرکرده تروریست ها
خبر از شدت زردی روی همه خبرهای زرد رو سفید کرد
خالی بندی در حد لالیگا. عاصم اخه چیکارس
اسرائیل هیچوقت حداقل الان خودشو با پاکستان درگیر نمیکنه اونهم بخواد توی سویس ترور کنه😂 دروغ محض
از امضای سوم چیزی نگفتی اصل مطلب اونه بقیه را مردم میدانند که الکیه برای صحبت نکردن از
وااای چه چرت و پرت
از روی نقشه محو میکنیم چه جمله آشنایی 🤣🤣
همونطور که جمهوری اسلامی تونست اسرائیل از رو نقشه پاک کنه حتما شما هم میتونی
فکر نکنم بجز برای برخی جریانهای سیاسی آنقدر اهمیتی داشته باشه که کسی بخواد ترورش کنه
اینه.. وقتی بمب اتم داشته باشی بازدارندگی به وجود میاد و قاتلان حرفه ای و بیرحم موساد هم از کشتن فرمانده عالیرتبه تو منصرف میشن نه مثل ما...
😏
خو اسراییل هم بمب اتمی داره خو چرا بازدارنده نبود خو خو قبل حرف زدن فکر کن خو
ناشناس دوم. خو اینا عقل ندارن که فکر کن
خبرای آبکی
منبع ایسنا:هیچی دیگه حرفی نیست
کمتر فیلمای هالیوودی ببینین
عاصم منیر مهم ترین فرد در ساختار سیاسی و قدرت پاکستان است .ترور او جنگ تمام عیار خواهد بود و اسراییل دنبال چنین چیزی نیست.
عاصم نماینده ویژه سیا در پاکستان هست .مطمن باشید پاکستان تحت نظارت امریکا اداره میششه
حالا قدرت ایران بیشتره یا پاکستان
کاش ترور می کرد ...
پاکستان توی این میانجی گری ها ، همه اش طرف آمریکا رو می گیره و اصلا میانجی خوبی نبوده
حداقل این طوری پاکستان می فهمید که داره سنگ کی رو به سینه میزنه
پاکستان داره خودشیرینی می کنه برای ترامپ
پاکستان در حد و اندازه ای نیست که بتواند به اسرائیل هشدار بدهد .
پاکستان داره موس موس می کنه برای آمریکا ( موس موس یعنی خودشیرینی . پاچه خواری )
چرت و پرت رسانه ای
کارگردان
امیتا باچان
زنده باد عاصم منیر ، پاکستانی ها نژاد ایرانی اصیل هستن خصوصا پشتون هاشون
درود بر کشور و ملت مسلمان پاکستان.
به امید خدا به زودی زود شاهد محو اسرائیل خواهیم بود.
اگر این خبر صحت داشت تلویزیون ایران هر 2 دقیقه یکبار پخشش میکرد !!!