فوری/ تلاش موساد برای ترور عاصم منیر

مطابق با گزارش‌های منتشر شده، موساد قصد داشت «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان را در زمانی که برای مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس حضور داشت، ترور کند.

فوری/ تلاش موساد برای ترور عاصم منیر

هدف از این ترور، برهم زدن روند مذاکرات صلح میان ایران و آمریکا و کشاندن دوباره منطقه به جنگ بوده است.
بر اساس این ادعا، سازمان اطلاعات نظامی پاکستان از طرح موساد برای ترور فرمانده ارتش این کشور آگاه شده اما برنامه سفر و دیدارهای عاصم منیر را تغییر نداد. اسلام‌آباد در عوض پیامی بسیار صریح به اسرائیل ارسال کرد و گفت: «اگر به هیات ما دست بزنید، شما را از روی نقشه محو خواهیم کرد.»

طبق این ادعا، پیام پاکستان به اسرائیل هیچ جای تفسیری باقی نگذاشت و در نهایت موساد از اجرای این طرح منصرف شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • ناشناس

    فیلم هندی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      هر چی دلاوران تونل سالار حیفا و تلاویو و با خاک یکسان کردن و کاخ سفید و حسینیه کردن بس دیگه چرت و پرت بسه

    • ناشناس

      😂😂😂😂😂😂😂

  • ناشناس

    حیف شد

  • ناشناس

    چرا هند ترتیب این پاکستانی های حرومی رو نمی ده؟

    نظرات شما -
    • ناشناس

      چون حمایت انگلیس حرومی رو داره

    • ناشناس

      چن زن شوهر دعوا کنن ابلهو باور وکنن در ضمن این خبر فیک پوک و پوچ و میان تهی بید 😝👺

  • ناشناس

    حیف شد این حرومی

    نظرات شما -
    • رضا

      همین کخ جرات نداری اسمت رو بنویسی و میترسی برات کافیه بزدل

    • ناشناس

      دهنتو ببند

  • ناشناس

    به زودی حکومت دموکراسی ایران که تشکیل بشه با همکاری هند کشور جعلی پاکستان بین صاحبان اصلی آن یعنی ایران و هندوستان تقسیم خواهد شد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دوست عزیز از ۷۲ تا بمب هسته ای که داره چهار تا شو بزنه به این دو کشور تمومیم!

  • ناشناس

    به مجازات خیانت های دولت پاکستان به آرمان آزادی خواهی مردم ایران سرزمین و مردم پاکستان تقسیم و به هند و ایران ملحق خواهند شد

    نظرات شما -
    • امیر

      ناشناس اون دیگه جدا شده دست بردار

  • ناشناس

    شرق پاکستان که مال هندوستان هست، غرب و مرکز و شمال که مال ایران

  • ناشناس

    انحلال پاکستان دوای آزادی مردم ایران و هندوستان از توطئه های اسلامگرایان

  • ناشناس

    پاکستان تاوان خیانت به مردم ایران رو خواهد داد

    نظرات شما -
    • علی

      کدوم خیانت دقیقا؟

    • ناشناس

      چه خيانتي؟؟؟ شما با صلح و آرامش مشكل داريد

    • ناشناس

      طبق آمار پلیس بین الملل بیشترین جعل و بدل اندازی و جرائم دیگر توسط اتباع پاکستان انجام می شود .

    • ناشناس

      پاکستان دنبال منفعت خودش هست که کاملا نرماله. هر دولتی باید دنبال منفعت خودش و مردمش باشه. پاکستان رابطه خوبی با ایران داره و رابطه ی خیلی بهتری با کشورای عربی داره. از عربها کلی پول‌ میگیره و قرارداد دفاعی باهاشون داره. نمیخواد بین دوستاش جنگ باشه و مجبور بشه وارد جنگ بشه به خاطر دفاع از عربستان.

  • ناشناس

    پاکستان سمت ظالم تاریخ ایستاد و به زودی باید جوابگوی مردم ایران باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مردم ایران بهتره برای اینکه نتیجه بگیرن قبل از پیدا کردن مقصر و گردن اینو اون انداختن تمرکزشونو بذارن رو خودشون و مسئولیتشونو در قبال سرنوشتشون بپذیرن و از کسی توقع نداشته باشن.

  • ایران

    لطیفه خوبی بود

  • ناشناس

    شرط ۵۰ تومن می‌بندم سر اینکه ، ضیاع‌ الحق را هم این بابا ترور کرده .

  • ناشناس

    این یارو مهره عربستانه .

  • ناشناس

    اره ما هم باور کریدیم تو رو ترور کنند شما همه با هماهنگی موساد دارید کار میکنید بر علیه این مردم ایران
    و یک عده بیچاره مثل ریس جمهور و قالیباف باور کردن یک عده

    نظرات شما -
    • ناشناس

      حقتو خوردن والا بایستی رییس کمیسیون اصل توهمات آبشنگولان میبودی

  • یه ایرانی

    دم پاکستان گرم. کم کم همه باید یقه اسرائیل رو بگیرن.

  • ناشناس

    فیلم هندی زیاد دیدی چه خبر مسخره ای است اسراییل خودش را با پاکستان اتمی در گیر نمیکنه وچه راحت عملیات موساد خنثی شد آنهم در سویس

  • ناشناس

    ترور سرکرده تروریست ها

  • ناشناس

    خبر از شدت زردی روی همه خبرهای زرد رو سفید کرد

  • ناشناس

    خالی بندی در حد لالیگا. عاصم اخه چیکارس

  • Hossein

    اسرائیل هیچوقت حداقل الان خودشو با پاکستان درگیر نمیکنه اونهم بخواد توی سویس ترور کنه😂 دروغ محض

  • ناشناس

    از امضای سوم چیزی نگفتی اصل مطلب اونه بقیه را مردم می‌دانند که الکیه برای صحبت نکردن از

  • ناشناس

    وااای چه چرت و پرت
    از روی نقشه محو میکنیم چه جمله آشنایی 🤣🤣
    همونطور که جمهوری اسلامی تونست اسرائیل از رو نقشه پاک کنه حتما شما هم میتونی

  • ناشناس

    فکر نکنم بجز برای برخی جریان‌های سیاسی آنقدر اهمیتی داشته باشه که کسی بخواد ترورش کنه

  • ناشناس

    اینه.. وقتی بمب اتم داشته باشی بازدارندگی به وجود میاد و قاتلان حرفه ای و بیرحم موساد هم از کشتن فرمانده عالیرتبه تو منصرف میشن نه مثل ما...
    😏

    نظرات شما -
    • ناشناس

      خو اسراییل هم بمب اتمی داره خو چرا بازدارنده نبود خو خو قبل حرف زدن فکر کن خو

    • سامان

      ناشناس دوم. خو اینا عقل ندارن که فکر کن

  • مرتضی شهیدی

    خبرای آبکی

  • یه ایرانی

    منبع ایسنا:هیچی دیگه حرفی نیست

  • ناشناس

    کمتر فیلمای هالیوودی ببینین

  • Iraj

    عاصم منیر مهم ترین فرد در ساختار سیاسی و قدرت پاکستان است .ترور او جنگ تمام عیار خواهد بود و اسراییل دنبال چنین چیزی نیست.

    نظرات شما -
    • عاصم منیر

      عاصم نماینده ویژه سیا در پاکستان هست .مطمن باشید پاکستان تحت نظارت امریکا اداره میششه

    • ناشناس

      حالا قدرت ایران بیشتره یا پاکستان

  • مجید نوری

    کاش ترور می کرد ...
    پاکستان توی این میانجی گری ها ، همه اش طرف آمریکا رو می گیره و اصلا میانجی خوبی نبوده
    حداقل این طوری پاکستان می فهمید که داره سنگ کی رو به سینه میزنه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      پاکستان داره خودشیرینی می کنه برای ترامپ

  • ناشناس

    پاکستان در حد و اندازه ای نیست که بتواند به اسرائیل هشدار بدهد .
    پاکستان داره موس موس می کنه برای آمریکا ( موس موس یعنی خودشیرینی . پاچه خواری )

  • ناشناس

    چرت و پرت رسانه ای

  • ناشناس

    کارگردان
    امیتا باچان

  • ناشناس

    زنده باد عاصم منیر ، پاکستانی ها نژاد ایرانی اصیل هستن خصوصا پشتون هاشون

  • محمد

    درود بر کشور و ملت مسلمان پاکستان.

  • مجتبی

    به امید خدا به زودی زود شاهد محو اسرائیل خواهیم بود.

  • مقیمی

    اگر این خبر صحت داشت تلویزیون ایران هر 2 دقیقه یکبار پخشش میکرد !!!