کابینه عربستان آیین‌نامه تملک املاک توسط خارجی ها را تصویب کرد

کابینه عربستان سعودی آیین‌نامه تملک املاک توسط خارجی ها را تصویب کرد.

کابینه عربستان آیین‌نامه تملک املاک توسط خارجی ها را تصویب کرد

جلسه شورای وزیران عربستان سعودی شامگان سه‌شنبه به ریاست سلمان بن عبدالعزیز آل سعود در شهر جده برگزار شد.

 عکاظ نوشت: شورای وزیران در این نشست، آیین‌نامه اجرایی نظام تملک املاک توسط افراد غیرسعودی و همچنین محدوده‌های جغرافیایی مجاز برای تملک املاک توسط غیرسعودی‌ها را به تصویب رساند.

همچنین شورای وزیران عربستان، طرح طراحی و ساخت نخستین ماهواره مشترک سعودی ـ مصری را تصویب کرد و با تبدیل واحد سازمانی «آرشیو فرهنگی» در وزارت فرهنگ به مرکزی با عنوان «مرکز حافظه فرهنگ سعودی» موافقت نمود.

علاوه بر این، شورا دو توافق‌نامه در حوزه به‌کارگیری نیروی کار میان عربستان سعودی و کشورهای نپال و نیجریه را نیز به تصویب رساند.

 

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید