ادعای وقیحانه ترامپ: ما میتوانیم کار را در ایران در یک هفته تمام کنیم/ ویدئو
دونالد ترامپ اظهارات تندی علیه ایران داشت. او بار دیگر مدعی شد که می تواند یک هفته ای ایران را شکست دهد؛ ادعایی که بارها مشخص شده لافی بیش نیست.
دونالد ترامپ اظهارات تندی علیه ایران داشت. او بار دیگر مدعی شد که می تواند یک هفته ای ایران را شکست دهد؛ ادعایی که بارها مشخص شده لافی بیش نیست.
مردک فقط لاف میزند
نه خونی ریخته شد،نه زیرساختها ویران شد
نه باکمبودسوخت،دارو،و..مواجه شدیم
نه اثری ازتورم،بیکاری ونارصایتی مردم هست
ونه مسئولین بدوبدو برای آتش بس ازاین کشوربه اون کشوررفتن
آیا اخیرا تازه از غار اصحاب کهف تشریف آوردید؟!
😂
بله نه رهبر راکشت نه دهها فرمانده نظامی و نه ......همه اش بلف بود
زیرساخت را چرا اصافه کردی فقط این موردالبته نصف و نیمه با بقیه نمیخواند ؟
حرف مفت
خصوصیات بارز دیوانگان هذیان گویی و پرت و پلاگویی است ، جالبه نه تنها همه دنیا بلکه یاران و حلقه نزدیک به وی هم فهمیده اند که او یک آدم طبیعی نیست بلکه دیوانه متوهمی است که مدام در اوهام است ، به همین دلیل مجلس سنا و کنگره امریکا اجازه آغاز دوباره جنگ را از او سلب کرده اند .
تاامروز بیشترآنچه که گفته درست بوده
فعلا که با همین دولت دیوانه هذیان گو و پرت و پلا گو امضا کردی آنهم بعد از 47 سال و 40 روز 12 ساعت
ترکها یه مثالی،دارند به عروس یک سیلی میزنند تا حساب کاردست عروس بیاید ممکن هست این،وسط به ایران بمب اتم بزنه تا عروس یعنی پوتین حساب کار دستش بیاید که انقدر دور بر نداره و صلح با اوکراین قبول کنه
بی ربط تر از این نمی تونستی پست بذاری
راست میگه بودیم و به چشم دیدیم.
تنگه هرمز نجاتمان داد
شما را از چی نجات داد؟ از ادامه پیروزی در جنگ؟
خارک رو بگیره میخواید چه کنید ؟؟ درآمد نفتی کامل قطع میشه
زرمفت نزن پس چرااومدی سرمیز مذاکره
همه جنگ ها آخرشون مذاکرات دارن برای پایان و صلح. مگه توی جنگ ۸ ساله با عراق مذاکره نمیکردیم ؟
ترامپ مرد عمل هست شک نکن.
آره داداچ ،اون هم مثل تو مرد عمله،فقط عموترامپت با تو اینه که،جنس تقلبی وناخالص زیاد مصرف میکنه.
مگه چیزی مونده که بزنه ؟
راست می گوید نه جنگنده داریم نه سامانه های درست و درمان رهگیری موشک، خدا به ما رحم کرد و مردم ایران نظر کرده هستند، اصلا بمب اتم هم نمی خواست، سه روز بمباران مداوم کافی بود.
فقط احمقها حرفهای این دیوانه را جدی میگیرند.
خدایا اگر ما را از شر احمقها حفظ کنی خودمون از پس دیوانه ها بر میآییم.