ادعای وقیحانه ترامپ: ما می‌توانیم کار را در ایران در یک هفته تمام کنیم/ ویدئو

دونالد ترامپ اظهارات تندی علیه ایران داشت. او بار دیگر مدعی شد که می تواند یک هفته ای ایران را شکست دهد؛ ادعایی که بارها مشخص شده لافی بیش نیست.

ادعای وقیحانه ترامپ: ما می‌توانیم کار را در ایران در یک هفته تمام کنیم/ ویدئو

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • حسن ستار

    مردک فقط لاف می‌زند
    نه خونی ریخته شد،نه زیرساخت‌ها ویران شد
    نه باکمبودسوخت،دارو،و..مواجه شدیم
    نه اثری ازتورم،بیکاری ونارصایتی مردم هست
    ونه مسئولین بدوبدو برای آتش بس ازاین کشوربه اون کشوررفتن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      آیا اخیرا تازه از غار اصحاب کهف تشریف آوردید؟!

    • ناشناس

      😂

    • ناشناس

      بله نه رهبر راکشت نه دهها فرمانده نظامی و نه ......همه اش بلف بود

    • ناشناس

      زیرساخت را چرا اصافه کردی فقط این موردالبته نصف و نیمه با بقیه نمیخواند ؟

  • سعید

    حرف مفت

  • فرهادی

    خصوصیات بارز دیوانگان هذیان گویی و پرت و پلاگویی است ، جالبه نه تنها همه دنیا بلکه یاران و حلقه نزدیک به وی هم فهمیده اند که او یک آدم طبیعی نیست بلکه دیوانه متوهمی است که مدام در اوهام است ، به همین دلیل مجلس سنا و کنگره امریکا اجازه آغاز دوباره جنگ را از او سلب کرده اند .

    نظرات شما -
    • حسن ستار

      تاامروز بیشترآنچه که گفته درست بوده

    • ناشناس

      فعلا که با همین دولت دیوانه هذیان گو و پرت و پلا گو امضا کردی آنهم بعد از 47 سال و 40 روز 12 ساعت

  • جانفدا

    ترکها یه مثالی،دارند به عروس یک سیلی می‌زنند تا حساب کاردست عروس بیاید ممکن هست این،وسط به ایران بمب اتم بزنه تا عروس یعنی پوتین حساب کار دستش بیاید که انقدر دور بر نداره و صلح با اوکراین قبول کنه

    نظرات شما -
    • علی

      بی ربط تر از این نمی تونستی پست بذاری

  • ناشناس

    راست میگه بودیم و به چشم دیدیم.
    تنگه هرمز نجاتمان داد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      شما را از چی نجات داد؟ از ادامه پیروزی در جنگ؟

    • ناشناس

      خارک رو بگیره میخواید چه کنید ؟؟ درآمد نفتی کامل قطع میشه

  • ناشناس

    زرمفت نزن پس چرااومدی سرمیز مذاکره

    نظرات شما -
    • ناشناس

      همه جنگ ها آخرشون مذاکرات دارن برای پایان و صلح. مگه توی جنگ ۸ ساله با عراق مذاکره نمیکردیم ؟

  • ناشناس

    ترامپ مرد عمل هست شک نکن.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      آره داداچ ،اون هم مثل تو مرد عمله،فقط عموترامپت با تو اینه که،جنس تقلبی وناخالص زیاد مصرف میکنه.

  • ناشناس

    مگه چیزی مونده که بزنه ؟

  • ناشناس

    راست می گوید نه جنگنده داریم نه سامانه های درست و درمان رهگیری موشک، خدا به ما رحم کرد و مردم ایران نظر کرده هستند، اصلا بمب اتم هم نمی خواست، سه روز بمباران مداوم کافی بود.

  • رضا

    فقط احمق‌ها حرفهای این دیوانه را جدی می‌گیرند.
    خدایا اگر ما را از شر احمق‌ها حفظ کنی خودمون از پس دیوانه ها بر می‌آییم.