قالیباف: تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم؛ آماده پاسخ هستیم
محمدباقر قالیباف نوشت: تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم؛ بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند.آماده پاسخ هستیم.
محمدباقر قالیباف نوشت: تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم؛ بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند.آماده پاسخ هستیم.
بزن که خوب میزنی
چرا از ادبیات مداح ها استفاده می کنه ؟! به جاییمون حساب نمی کنه یعنی ...
دقیقا با کجا ، حساب نمیکنی کاپیتان باقر !؟
با امریکایی ها گشتی ها !
بخواب بابا دکتر کپتن خلبان
این بدبخت عاشق اینه که ادم حسابش کنن
جنرال فوت خطرناک کجاست؟ آخرش طی ۴۰ روز
توانستید تنگه هرمز را باز کنید؟ خخخخخخخ 😂
من هم این تهدیدها را به کلیه چپم حساب نمیکنم.
اینم حرف زدنش شد مثل ترامپ! امان از دوست ناباب😂
بس كنيد اين جنگ رو ، ترامپ كه ديوانه است ، مذاكره رو درست پيش ببريد و تنگه رو باز كنيد كه سايه جنگ و تحريم برداشته بشه
دقیقا می خوان همین کار رو بکنن
اما با قدرت نه التماس
هر کسی سر سوزنی عقل و منطق تو کلش باشه میفهمه ماجرا چی بود و چه حرفه ای بازی کردی
توییت به زبان فارسی هست! بنابراین برای عده خاصی نوشته شده که دلشون خوش باشه