تنگه هرمز مجددا بسته شد
نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا اعلام کرد:
وَإِنْ نَکَثُوا أَیْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
متذکر میگردد این گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
ببندین بزنین جنگ بشه بهتر از اینه که معلق باشیم
فقط رابطه خصمانه ایران و آمریکا در دولت ترامپ قابلیت تبدیل به صلح رو داره،
ایران فقط با صلح میتونه به حیات ادامه بده وگرنه دیگه نمیشه انتخابات و مجلسی برگزار کرد.
دقیقاً
یا زنگی زنگ
یا رومی روم
ولی کلاس یوگا رضا پالانی باز است
مصرف داخلی
شنیدن کی بود مانند دیدن؟!؟؟
خدایا شکرت ، با قاتل قائد شهید نباید تفاهمنامه امضا کنید ،
😂😂😂
دوباره تنگه رو گشادش میکنن امریکا و اسراییل
الان که خارک رو گرفتن و سیریک رو ترکوندن متوجه نیشید چه اشتباهی کردید
اللکی ، برای مصرف داخلی مردم مبعوث مفلوک ایران
فقط مگه قرار نبود پیامبرا مبعوث بشن؟! الان کل ملت یه جا مبعوث میشن؟!!!
بهانهای برای گران کردن دلار است
خواهد شد 😄😄😉😉😉
۹۰ میلیون ایرانی به فدای ۱ تار موی خزب الله لبنان
اگه امثال شما بااین حرفها باعث نمیشدین سوریه از دست بره الان وضعیت این نبود
جانم فدایت آغا جانم قربانت بروند
قبول داری خیلی دلقکی ؟؟؟
حتماً از طرفداران این آخرین نبرده هستی؟؟؟
پس چی شد ؟؟؟جنرال فورد را میخواهید باز بفرستید؟ خخخخخخخ 😂😂😂
ایرانی زنده در وبللش بخوره به کسی که ایرانی جماعت تو نبینه چه حرفا مرخرفی
تمام شما ها فدای یک موی فلان مان
دروغ بزرگ
مردم ایران به اسفل مهم حزباله است که ادامه داشته باشد تا درامدهای ایران را مصرف کند
ما ايراني ها رو فداي لبنان كنيد خدايا خودت فقط
بابا چی میگی تو؟ ما خیلی وقته کردیم تازه بیدار شدید؟
اینو کی میگه؟؟؟
_همونیایی که میگفتن عمو ترامپ حمله کن
تو برای عمو ترامپ ت دعا کن
ببند ببینیم کی ضرر می کنه 🤣🤣🤣
هر اتفاقی بیفته سطلی ضرر میکنه🤣
این سرزمین ومردم
بگذاريد لبنان با رييس جمهور و سيستم خودش اداره شود و راه خودش را برود شايد اينجوري جنگ آنجا هم تمام شد
حق
دولت لبنان زبونش مو درآورده انقد به اینا گفته دخالت نکنن ولی خب از رو نمیرن
قرار شده از بغل برن از بغل بیان
سریعاً به عموت بگو با جنرال فوت و ابرام لینکلن
بیاید مثل دفعه قبل بازش کند .
بهنام عموی ما شده عموی شما 😂😂😂 فعلا شما دارید براش دم تکون میدین
این بهنام تکلیفش روشن نیست، داشت برا تفاهم نامه اشک ذوق میریخت که یهو زدن زیرش. بهت گفتم بهنام گول نخور الکیه.
بهنام اولیانوف وامثالهم
باتراوش همیشگی
هم ببندید هم بزنید که جنگ بشه
دیگه چرا !!!!
🤨😕🫤
با همین فرمون گند بزنید به ایران ، شما ها که اینقدر حزبالله رو دوست دارید برید از جیب خودتون و دارید براش هزینه کنید از ملت ایران مایه نذارید
هر کی جنگ وحزب آله رو دوست داره بره لبنان بجنگه
هی دارید ملت ایران رو به سمت جنگ می کشانید
بابا ما فقط صلح ودوستی میخوایم
دقيقاً
ما جنگ میخواهیم
صلح جواب نمی دهد
این کار هیچ تاثیری ندارد. تا چند وقت پیش هم تنگه بسته بود ولی اسراییل به حزب الله حمله میکرد
والا اسرائیل اصن واردات صادرات مهمی نداره از تنگه هرمز. امیدشون به زور آمریکاست که بهش فشار بیاره
بابا ولمون کنید ما چیکار به لبنان داریم شما تا ایران رو غزه نکنید دست بر نمیدارید
خب محاصره امریکا هم برمیگرده سر جاش
یدقه یکی بلند بشه نگاه کنه کسی رد نشه ...
فنرش خراب شده :-)))))))
انقدر با کلید ور نرید ضامنش خراب میشه
آنقدر شعار ندین ، ایران و ۹۰ میلیون رو فدای لبنان نکنین !! بیچاره ما که از دست شما اقلیت حراف خسته شدیم رفراندوم بزارین متوجه میشید !!
دوباره قراره با آمریکا بجنگیم
😂😂
کار درست یعنی همین
همیشه پای یک تنگه در میان است
🤣😂😂🤣
اي كاش هر كشوري فقط سرش به كار مشكلات مردم خودش گرم بود و هيچ جنگي هيچ جا نبود ، لعنت به جنگ
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
از این به بعد هر ایرانی به خاطر پاسخ های اسرائیل و آمریکا آسیب مالی یا جانی ببینه بدونه فدایی حزب الله و محور مقاومت شده و اینجوری آروم بگیره. لطفا اسم میهن باستانی مارو برای توجیه دشمنی مسخره خودتون با این کشورا نیارید.
دوستش ندارم. عاشقشم. خدا دمت گرم عشقمو کردی توی پاچه اش😘 راه فرار نداره
دوباره چه شد
شو جدیدشونه
ببند که خوووب می بندی😂😂😂
خدا قوت
خبرتون
چرا چرت و پرت می نویسید . فردا دارن میرن سویس چایی و ساندیس بخورن . ملت را اسکل کردید ؟
تنگه هرمز هم اسیر اینا شده
زبون داشت می گفت غلط کردم اینجا تنگه شدم
می رفتم وسط اروپا یا آمریکا تنگه می شدم
😹