نتانیاهو دوباره بر ماندن در لبنان تاکید کرد

نخست وزیر اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: دستور من و وزیر دفاع به ارتش اسرائیل واضح و بدون تغییر است: نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی کامل عمل برای مقابله با هر تهدید مستقیم یا نوظهور علیه خود یا ساکنان شمال دارند.

نتانیاهو دوباره بر ماندن در لبنان تاکید کرد

بنیامین نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد: دستور من و وزیر دفاع به ارتش اسرائیل واضح و بدون تغییر است: نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی کامل عمل برای مقابله با هر تهدید مستقیم یا نوظهور علیه خود یا ساکنان شمال دارند. ارتش اسرائیل در این زمینه هیچ محدودیتی ندارد.

من پشت آنها ایستاده‌ام و کل ملت پشت آنها ایستاده‌اند.

در موضع خود ثابت‌قدم هستم که ما تا زمانی که لازم باشد در «منطقه امنیتی» در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند تا از ساکنان شمال و همه شهروندان دولت اسرائیل محافظت کنیم.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس

    مگر جنوب لبنان استان ماست که در آن ذخالت میکنیم و برای آن می جنگیم؟

  • ناشناس

    ترکیه اردن و مصر و عربستان و ...... کاری ندارند ولی ما باید واکنش سخت جنگی نشان دهیم چرا؟ لبنان در قلمروی ایران است؟