محسن رضایی: هر اقدام جدید پاسخ کوبنده تر و هزینه هایی سنگینتر دارد
محسن رضایی نوشت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود که نقض آتشبس و تجاوز به لبنان را برنمیتابد.
محسن رضایی نوشت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود که نقض آتشبس و تجاوز به لبنان را برنمیتابد.
توسه نفردیگه امشب رفتی هستین
دوس دارم به دهه 70 برگردم و در تمام انتخابات ها محسن رضایی رو انتخاب کنم
آیا رئیس جمهور لبنان و نخست وزیر آن کشور که توسط اکثریت ملت لبنان انتخاب شده اند هم چنین نظری دارند؟ دخالت شما در جنگ اسراییل با یک کشور ثالث ضعیف تر، فقط و فقط باعث بی ثباتی و ویرانی بیشتر در آن کشور خواهد شد. چرا دارید با لبنان مثل یک مستعمره یا کشوری که قیمومیت آن به شما سپرده شده است برخورد میکنید؟ مگر خودشان دولت، حکومت، پارلمان، ارتش و ... ندارند؟