نیروی دریایی سپاه پاسداران: آمریکاییها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد
فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داد: پایگاههای آمریکایی، جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران در صفحه مجازیاش نوشت: شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند اما شلیکهای ما به متخلفان، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه در ادامه هشدار داد: حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.

هر موشکی که از این به بعد شلیک کنید. در اصل به پیکره نظام و خود شلیک خواهید کرد. و مطمعنم که تا حالا این موضوع را خود نیز درک کرده اید. تا زمانی که فرصت هست از خواب کور خود بیدار شوید و تا هنوز فرصت هست این انقلاب را نجات دهید.
خودمان در بهشت نیستم البته