۶۲ نماینده از تجمع مقابل مجلس انصراف دادند

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که پیش‌تر از برگزاری تجمعی مقابل ساختمان مجلس خبر داده بودند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند این برنامه لغو شده است.

۶۲ نماینده از تجمع مقابل مجلس انصراف دادند

۶۲ نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از لغو برنامه حضور خود مقابل مجلس خبر دادند.

این نمایندگان پیش‌تر اعلام کرده بودند روز یکشنبه مقابل ساختمان مجلس حضور خواهند یافت، اما اکنون با اشاره به تشکیل جلسه هیئت‌رئیسه مجلس و تعیین زمان برگزاری صحن علنی، از انصراف خود از این تجمع خبر داده‌اند.

در بیانیه منتشرشده آمده است که با مشخص شدن زمان برگزاری جلسه علنی مجلس، برنامه حضور نمایندگان مقابل ساختمان مجلس منتفی شده است.

منبع: نمایندگان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • هم وطن

    خدا لعنت یک به یک نماینده گان مجلس را کند که با این تورم حقوق کارمندان را ۲۰ درصد اضافه کردین انشاالله تو وسط جهنم جاتان باشه بی وجدان های از خدا بی خبر . لعنت لعنت لعنت

  • ناشناس

    با توجه به اینکه علت تحمیل جنگ به کشور شبیخون و هجمه و فتنه فرهنگی بود لذا از نمایندکان مجلس درخواست میشود تکلیف ابلاغ قانون عفاف و حجاب را هم معلوم نمایند جامعه از بی حجابی به برهنگی کشیده شده است

    نظرات شما -
    • ناشناس

      گرسنگی مردمتوجهتون روجلب نکرده؟

  • ناشناس

    خداییش شغل خوبی دارند
    هم بهشون حواله خودرو میدن هم خط سفید میدن هم کلی حقوق و پول برای ۴ ماه کار نکردند میدن!!!
    تازه همیشه هم غر میزنن و طلبکارند و دم از قانون میزنن
    این وضعیت مجلسی که در راس امور قرار بود باشه

  • ناشناس

    باز مجلسی ها دنبال شر هستند ، تحصن چیه همه باید با قانون پایبند باشند ، اینها که دارند قانون مینویسندرعایت نکنند مردم رعایت کنند؟

  • ناشناس

    نماینده نیستند یه عده رانت خوارند ققز امدن تو چهار ساله خودشان را ببندند

    نظرات شما -
    • ناشناس

      آره والله

  • ناشناس

    یکمی به اینا ذرت و یونجه بدید😂🤣😂

  • ایران زمین

    شما مال ای حرفها نیستید نمایندگان مفت خور

  • مقیمی

    این مدت کسی آدم حسابشون نکرده دلسرد شدن .

  • ناشناس

    نمیشه رفت خرید یک کیلو گیلاس نیم میلیون

  • ناشناس

    خدای تنهامحبت که درحق ملت
    میخواهین انجام بدهین در مجلس رابازنکنید
    برویدراحت دنبال دزیدهای خودت
    دست ازسرمردم بیچاره بردارید

  • ناشناس

    اینا نماینده نیستند اینا نیم ماینده دو درصدی پایدارچی هستند

  • ناشناس

    مجلس بسته باشه بهتره چون باز بودن مجلس موجب مناقشه و بحث های مخرب می شود.

  • ناشناس

    جمع کنید این مجلس بی‌خاصیت رو.

  • ناشناس

    دست از سر قالیباف بردارین بزارین کار رو به یه جایی برسونه