بلومبرگ در ادعایی:
۸۰ میلیون بشکه نفت ایران پس از محاصره دریایی آمریکا، پشت تنگه هرمز گیر افتاده است/ عکس
بلومبرگ در ادعایی نوشت: ۸۰ میلیون بشکه نفت ایران پس از محاصره دریایی آمریکا، پشت تنگه هرمز گیر افتاده است.
بلومبرگ در ادعایی نوشت: ۸۰ میلیون بشکه نفت ایران پس از محاصره دریایی آمریکا، پشت تنگه هرمز گیر افتاده است.
🤣🤣🤣🤣
تحریم ها کاغذ پاره است
دیگی که برای ایرانی هرکز نجوشید
ناراحتی نداره!!
شبانه میایم تو خیابون 2 تا چای مفتی میخوریم، پرچم تکون میدیم ، خود نفته راه میفته میره اونور هرمز !!
ملتی که یه نون ماست نمیتوننن بخورن
هنوز کجاشو دیدی بگذار تا دولت برق را هم به بورس بسپارد خبرت می کنم
کارشناس های همراه دکتر پزشکیان هنوز همه ایده هایشان را عملی نکرده اند
این اگه تحقیر امریکا نیست پس چیه!
حتی لیاقتشو نداشتن نفت مفتی که همه زیرساختهاشو پهلوی تهیه کرده بود بفروشن هزینه نون و اب مردم بکنند !
تا قحطی نیامده کاری بکنید
میگن خودمون ساختم خودمون خراب میکنیم خودمون آباد پهلوی کجا بود.
قابل توجه پرچمیون همیشه درصحنه
فایده نفت برمردم گرسنه چیه
ایرادی نداره فدای سر لبنان و غزه و سوریه و فلسطین و عراق و ...