بلومبرگ در ادعایی:

۸۰ میلیون بشکه نفت ایران پس از محاصره دریایی آمریکا، پشت تنگه هرمز گیر افتاده است/ عکس

بلومبرگ در ادعایی نوشت: ۸۰ میلیون بشکه نفت ایران پس از محاصره دریایی آمریکا، پشت تنگه هرمز گیر افتاده است.

 ۸۰ میلیون بشکه نفت ایران پس از محاصره دریایی آمریکا، پشت تنگه هرمز گیر افتاده است/ عکس

بلومبرگ در ادعایی نوشت:

photo_2026-06-06_16-58-28

 

منبع: عصرفردا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس

    🤣🤣🤣🤣

    نظرات شما -
    • ناشناس

      تحریم ها کاغذ پاره است

  • ناشناس

    دیگی که برای ایرانی هرکز نجوشید

  • ناشناس

    ناراحتی نداره!!
    شبانه میایم تو خیابون 2 تا چای مفتی میخوریم، پرچم تکون میدیم ، خود نفته راه میفته میره اونور هرمز !!

  • ناشناس

    ملتی که یه نون ماست نمیتوننن بخورن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      هنوز کجاشو دیدی بگذار تا دولت برق را هم به بورس بسپارد خبرت می کنم
      کارشناس های همراه دکتر پزشکیان هنوز همه ایده هایشان را عملی نکرده اند

  • ناشناس

    این اگه تحقیر امریکا نیست پس چیه!

  • ناشناس

    حتی لیاقتشو نداشتن نفت مفتی که همه زیرساختهاشو پهلوی تهیه کرده بود بفروشن هزینه نون و اب مردم بکنند !

    تا قحطی نیامده کاری بکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس

      میگن خودمون ساختم خودمون خراب میکنیم خودمون آباد پهلوی کجا بود.

  • ناشناس

    قابل توجه پرچمیون همیشه درصحنه

  • ناشناس

    فایده نفت برمردم گرسنه چیه

  • ناشناس

    ایرادی نداره فدای سر لبنان و غزه و سوریه و فلسطین و عراق و ...