صحبت های باورنکردنی وحید اشتری درباره علت مذاکره با آمریکا؛ ما توان شکستن محاصره دریایی را نداشتیم/ ویدئو
فعال رسانهای در بخشی از گفتوگوی خود با برنامه «خیابان پرسشگر» درباره دلایل حرکت به سمت مذاکره با آمریکا اظهاراتی مطرح کرد که بازتاب گستردهای در فضای مجازی داشته است.
وحید اشتری با تأکید بر لزوم بیان واقعیتها به مردم گفت وضعیت کشور در حوزه نظامی و دفاعی باید بدون تعارف تشریح شود و مدعی شد ایران در دوران جنگ ۴۰ روزه نتوانسته بود محاصره را بشکند. اشتری همچنین ادعا کرد که در آن مدت «حتی یک بشکه نفت» نیز به فروش نرسیده و همین شرایط، ضرورت تصمیمگیریهای جدید در حوزه سیاست خارجی را پررنگتر کرده است. اظهاراتی که با واکنشهای متفاوتی از سوی کاربران و فعالان سیاسی همراه شده است.
حقیقت محض
چه عجب که دم خروس را دیدند.