واقعا شرم آوره مسولین نون رو 100درصد گرون کردن وقتی عقل ندارن دلیل مصرف زیاد نون رو نمیفهمن وحقوقشون هم چندین برابر حقوق مردم وکارگر باید هم درک نکنن خدا ازتون نگذره دیگه نون هم نمیخوریم
ناشناس
مال تامین اجتماعی ها رو گفتند تا پانزده خرداد میدن چی شد
مرگ بر خود تحقیر
واقعا شرم آوره مسولین نون رو 100درصد گرون کردن وقتی عقل ندارن دلیل مصرف زیاد نون رو نمیفهمن وحقوقشون هم چندین برابر حقوق مردم وکارگر باید هم درک نکنن خدا ازتون نگذره دیگه نون هم نمیخوریم
مال تامین اجتماعی ها رو گفتند تا پانزده خرداد میدن چی شد
شاید این ۱۵خرداد شاید...