فروشگاه قایق بادی در کرج

یکی از مواردی که برای تفریح در آب های آرام و خروشان در فصول گرم سال پرکاربرد می باشد ، بحث استفاده از قایق بادی است که قطعا می تواند باعث شود تا شما یک تفریح منحصر به فرد و فوق العاده را تجربه نمایید. در واقع قایق های بادی به گونه ای طراحی شده اند که شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن از آن ها با توجه به نوع قایق در داخل دریاچه ها و یا حتی دریا استفاده کرده و تفریحی فوق العاده را سپری کنید.

فروشگاه قایق بادی در کرج

حال با توجه به این مقدمه قصد داریم تا در خصوص مدل های گوناگون قایق بادی با شما صحبت کرده و فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که برای خرید قایق بادی در کرج می توانید به آن مراجعه کنید پس با ما همراه باشید.

مدل های قایق بادی

اگر بخواهیم بخش نخست این مقاله را به یک نکته مهم اختصاص دهیم ، قطعا آن نکته صحبت در خصوص مدل های گوناگون قایق بادی می باشد. همان طور که می دانید این دسته از محصولات دارای مدل های پرطرفدار و رایجی است که باعث می شود تا شما با علم به این موضوع بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید گرفته و به بهترین شکل ممکن سفارش خود را ثبت نمایید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع مدل این دسته از محصولات به سه برند مهم در ابتدا تقسیم می شوند.

در واقع شما می توانید مشاهده کنید که سه شرکت اینتکس ، بست وی و اینتایم اقدام به تولید قایق های بادی کرده اند و مدل های متنوعی را هم از خود به جای گذاشته اند. شرکت اینتکس تنوع بسیار بیشتری داشته و با ارائه مدل های گوناگون قایق بادی نظیر چلنجر ، سی هاوک ، اکسکروشن ، اکسپلورر ، کایاک و مارینر کرده است که هر یک از این مدل ها یک سری امکانات ویژه را ارائه کرده اند.

در واقع شما مدل های قایق بادی اکسپلورر ، چلنجر و سی هاوک را می توانید در آب های آرام استفاده کنید و عمدما امکان استفاده از این مدل قایق های بادی در دریا و یا آب های خروشان وجود ندارد. هم چنین مدل های دیگر نظیر کایاک ، اکسکروشن و مارینر نیز این ویژگی را ارائه داده اند که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول در آب های خروشان و دریا نیز بهره ببرید. البته مدل های اکسکروشن و همین طور مارینر امکان نصب موتور قایق بادی را هم دارا هستند که با توجه به این ویژگی شما به بهترین شکل ممکن می توانید با نصب یک موتور قایق به بهترین شکل ممکن لذت یک تفریح هیجان انگیز را تجربه کنید.

غعهغعه

شرکت بست وی نیز سعی کرده تا دو مدل معروف قایق بادی یعنی جیمینی و کایاک را تولید و عرضه کند که این دو مدل نیز در ظرفیت های مختلف و همین طور ساختارهای گوناگونی ارائه شده اند. در واقع از نظر رنگ و نوع طراحی شما این مزیت را در اختیار دارید که محصولی زیبا و ایده آل را تهیه نمایید. ظرفیت های یک تا شش نفره این قایق ها نیز سبب شده تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید بهترین تفریح را چه به صورت فردی و چه به صورت خانوادگی تجربه کنید.

کمپانی اینتایم هم تعداد محدودی از قایق های بادی را ارائه کرده است که عمدتا شما می توانید این محصولات را هم تهیه نمایید اما در میان این مدل های قایق قطعا مدل خاص و یا پرچمداری از کمپانی اینتایم به چشم نمی خورد. البته به جز این کمپانی شرکت های دیگری هم در کشور چین اقدام به تولید قایق های بادی کرده اند که قطعا جزو برند های متفرقه به شمار رفته و همانند سه شرکت اینتکس ، بست وی و اینتایم نمی توان به آن ها اطمینان نمود.

غعفعغع

ویژگی های قایق بادی

شاید این مسئله برای شما مهم باشد که یک قایق بادی عمدتا دارای چه ویژگی هایی است و این ویژگی ها چه میزان در خرید شما اثرگذار خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال نیز باید اشاره داشته باشیم که قایق های بادی به گونه ای طراحی شده اند که هر یک از مدل های آنان دارای یک سری ویژگی خاص می باشد. برای مثال شما در یک سری از مدل های قایق بادی می توانید مشاهده کنید که فضای داخلی این قایق ها به صورت طبی و شیاردار شکل گرفته است که این عامل باعث شده تا مشتری بتواند نرمی و راحتی را در حین قرار گیری در داخل این قایق های بادی تجربه کند.

وجود صندلی ها و تکیه گاه های بادی در داخل این قایق ها نیز یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصولات به شمار خواهد رفت. هم چنین در اکثر قایق های بادی شما می توانید درون باکس این محصولات به بهترین شکل ممکن یک جفت پارو و همین طور یک عدد پمپ باد را هم مشاهده کنید که برای راحتی در حرکت قایق بر روی آب و همین طور باد کردن ساده و آسان محصول کاربرد دارد. مسئله دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم وجود جنس بدنه این محصولات است که از نوع PVC شکل گرفته و در یک سری از قایق ها نظیر جیمینی و مارینر شما می توانید کف فایبرگلاس را هم مشاهده کنید که قدرت بالا و ضخامت فوق العاده قایق را نشان خواهد داد.

وجود طناب نجات ، اهرم ماهیگیری ، ساک قرارگیری وسایل کوچک و از این قبیل امکانات هم دیگر خصوصیات و ویژگی های خوب قایق های بادی به شمار می رود که شما در هر یک از قایق ها و با توجه به نوع قایق انتخابی می توانید یکی از این ویژگی ها را هم مشاهده بفرمایید.

قفغفق

خرید قایق بادی در کرج

در این مقاله سعی کردیم تا ویژگی های کامل و جامعی را از مدل های مختلف قایق بادی و همین طور امکانات و ویژگی هایی که این محصولات ارائه داده اند را در اختیار شما قرار دهیم. حال با توجه به این مسئله شما این مزیت را در اختیار دارید که با آگاهی کامل بتوانید دست به خرید قایق بادی بزنید. در این میان افرادی که در استان البرز و شهرهای مختلف این استان نظیر کرج قرار دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه سعید اینتکس واقع در کرج ، خیابان شهید بهشتی ، میدان شهدا ، خیابان بهار ، بن بست 13 آبان ، پلاک 382 مدل های مختلف این قایق های بادی را مشاهده نموده و خرید و سفارش خود را ثبت کنند.

هم چنین امکان خرید و استعلام محصولات به صورت تلفنی و از طریق شماره های تماس  02191303635 و 09197943234 نیز برای شما عزیزان فراهم می باشد. آدرس سایت این فروشگاه نیز به نشانی WWW.SAEEDINTEX.COM برای همه عزیزان در سراسر کشور در دسترس خواهد بود و می توانید به بهترین شکل ممکن تمامی مدل های قایق بادی را مشاهده نموده و با بهره مندی از خدماتی نظیر گارانتی طلایی محصولات و خدمات پس از فروش با اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها