بررسی و مقایسه قیمت انتشارات ها برای چاپ کتاب

قیمت چاپ کتاب در ایران تایپیست بر اساس عوامل مختلف تعیین می شود و این مجموعه در تلاش است کار را با کیفیت بالا و قیمت پایین تحویل دهد.

بررسی و مقایسه قیمت انتشارات ها برای چاپ کتاب

قیمت چاپ کتاب برای آنها که به دنبال انتشاراتی هستند که نوشته ها و ترجمه های خود را نشر دهند اهمیت بسیار زیادی دارد. مراکزی که چنین خدماتی را ارائه می دهند کم نیستند. اما پیدا کردن انتشاراتی که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد در میان آنها کار ساده ای نیست. انتشاراتی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم بتواند کار را سریع و به موقع به سفارش دهنده تحویل دهد. ایران تایپیست می تواند برای این انتخاب این افراد گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

تعرفه انتشارات ایران تایپیست برای چاپ کتاب

قیمت چاپ کتاب در ایران تایپیست با توجه به چند عامل تعیین می شود. مهم ترین مسئله تعداد صفحات کتاب است. هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد، برای آن نیز باید هزینه بیشتری پرداخت شود. یکی از مزایای کار کردن با این مجموعه این است که می توانید تمام مراحل چاپ کتاب، از صفر تا صد، را به آنها واگذار کنید. از تایپ و صفحه آرایی گرفته تا طراحی جلد و اقدام برای گرفتن فیپا و مجوز کتاب همه مراحل بر عهده کارشناسان خواهد بود. هزینه ها در وب سایت بر اساس هر 100 صفحه اعلام شده است. به طور معمول هزینه های اعلام شده به روز هستند، اما ممکن است کمی نوسان داشته باشند. امکان پرداخت به صورت قسطی هم امکان پذیر شده است.

برای طراحی جلد هزینه جداگانه دریافت نمی شود، اما برای صفحه آرایی هزینه محاسبه خواهد شد. نوع چاپ در تیراژ بالا افست است و در تیراژ پایین مثلاً زیر 1000 عدد از چاپ دیجیتال استفاده می شود. برای اطلاع از هزینه چاپ کتاب می توانید از مجموعه درخواست کنید که برایتان پیش فاکتور ارسال کند و بعد درباره ادامه کار تصمیم بگیرید. قیمت چاپ کتاب در این وب سایت بر اساس قطع رقعی و وزیری است که از بقیه پرکاربردتر هستند. یکی از مهم ترین مزایای کار با این مرکز سرعت خدمات است که در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد. قیمت ها نیز در مقایسه با رقبا بسیار پایین است. ضمن این که می توانید پیش از ثبت سفارش از مشاوران مجموعه به طور رایگان کمک بگیرید.  

 

قیمت انتشارات ارشدان برای چاپ کتاب

قیمت چاپ کتاب در انتشارات ارشدان هم بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. افراد حرفه ای بسیاری با این مجموعه همکاری دارند که همگی در تلاش هستند کار را با بهترین کیفیت به سفارش دهنده تحویل دهند. این مرکز سعی کرده است هزینه ها را تا حد امکان پایین بیاورد. ضمن این که مجهز به یک سایت فروشگاهی است که امکان فروش کتاب در آن وجود دارد. مزیتی که وب سایت ایران تایپیست از آن بی نصیب است. مشاوره پیش از چاپ کتاب در این مرکز رایگان است و هزینه های دریافتی در صورت تغییر نیافتن اطلاعات کتاب بر اساس پیش فاکتور دریافت می شود.

در این وب سایت هزینه ها به صورت آنلاین و تلفنی و حتی حضوری به سفارش دهنده قابل اعلام است. هزینه دریافت مجوز کتاب و فیپا و شابک در این مرکز به طور جداگانه محاسبه و دریافت می شود. هر کدام از این مراحل هزینه خاص خود را دارند. یکی از عوامل مؤثر در قیمت چاپ کتاب قطع آن است. هر چه اندازه آن بزرگ تر شود، هزینه چاپ آن نیز بیشتر خواهد شد. هزینه طراحی جلد کتاب هم با توجه به اندازه کتاب و نوع طراحی آن جداگانه دریافت خواهد شد.

لتفع

نرخ چاپ کتاب در انتشارات ساهورا

قیمت چاپ کتاب در انتشارات ساهورا بسیار به صرفه محاسبه شده است و سفارش دهندگان زیادی برای چاپ کتاب به آن مراجعه می کنند. پیش از چاپ کتاب سفارش دهنده می تواند از مشاوره های بدون جانبداری و واقع گرایانه این وب سایت بهره ببرد. مشاوران همه تلاش خود را می کنند که اطلاعات بسیار دقیقی را درباره هزینه در اختیار سفارش دهنده قرار دهند و همیشه اخلاق و صداقت را سرلوحه کار خود دارند. هرگز از ناآگاهی سفارش دهنده در این زمینه سوء استفاده نخواهد شد.

سرعت تحویل سفارش در این مرکز بالا است و این مسئله موجب نمی شود که از کیفیت کار کاسته شود. ضمن این که هزینه ها نیز تا حد امکان پایین در نظر گرفته شده است. با کاهش هزینه های جانبی توانسته است قیمت ها را تا حد زیادی پایین بیاورد. حتی امکان چاپ کتاب در تیراژ یک جلد هم در این مرکز وجود دارد.

 

هزینه های مصوب انتشارات چاپ کتاب برای چاپ کردن کتب

قیمت چاپ کتاب با توجه به کیفیت و سرعت چاپ در انتشارات چاپ کتاب بسیار مناسب تعیین شده است. یکی از دلایل مهم آن هم این است که متخصصان زیادی با این مجموعه همکاری دارند که با فرآیند چاپ کتاب به خوبی آشنایی دارند و می دانند چطور می توان یک کتاب را با کمترین هزینه های ممکن چاپ کرد. مشاوره و ارسال پیش فاکتور رایگان است و همه خدمات مانند وب سایت های انتشارات دیگر به صورت آنلاین ارائه می شود. چاپ کتاب با پایین ترین تیراژ هم در این مرکز انجام می شود و هزینه ها مطابق با بودجه سفارش دهنده قابل تنظیم است. حتی برای چاپ تنها یک نسخه از کتاب با هدف تقویت رزومه هم می شود روی این وب سایت حساب کرد. هزینه های تعیین شده برای چاپ کتاب بدون طراحی جلد است و هزینه آن به طور جدا محاسبه و دریافت خواهد شد.   

حهخحهخح

کدام ناشر بین این 4 مرکز برای ما مناسب تر است؟

قیمت چاپ کتاب در ایران تایپیست با توجه به خدمات ارزنده ای که ارائه می دهد بسیار کمتر از بقیه انتشارات ها است. می توان گفت به نفع سفارش دهنده است که برای ثبت سفارش به سراغ این مرکز برود و از مزایای بی نظیر آن سود ببرد. تمام افرادی که با این مجموعه همکاری می کنند آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند و کار حرفه ای و تمیز به سفارش دهنده تحویل خواهند داد. قیمت های پایین مجموعه به هیچ وجه به کیفیت آن ارتباطی ندارد و همه در تلاش هستند تا خروجی کار بهترین کیفیت را داشته باشد. برای بهره بردن از این مزایا می توانید به این نشانی https://irantypist.com مراجعه کنید.

 

 

جدول مقایسه انتشارات ها

نام انتشارات

پیش فاکتور رایگان

مشاوره رایگان

صفحه آرایی رایگان

طراحی جلد رایگان

تحویل فوری

چاپ کتاب در تیراژ کم

سایت فروشگاهی

ایران تایپیست

دارد

دارد

ندارد

دارد

دارد

دارد

ندارد

ارشدان

دارد

دارد

ندارد

ندارد

دارد

دارد

دارد

ساهورا

دارد

دارد

ندارد

ندارد

دارد

دارد

ندارد

چاپ کتاب

دارد

دارد

ندارد

ندارد

دارد

دارد

ندارد

 

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها