تست منفی کرونا لازمه برگشت ایرانی‌ها به کارخانه‌ی هندی‌ها

فرماندار اشکذر از ادامه فعالیت کارگران ایرانی کارخانه فولاد هندی‌ها در این شهرستان پس از منفی شدن تست کرونای کارگران هندی فعال در این واحد خبر داد.

تست منفی کرونا لازمه برگشت ایرانی‌ها به کارخانه‌ی هندی‌ها

هادی هادی‌نسب راجع به شیوع کرونا بین اتباع هندی کارخانه فولاد این شهرستان، تصریح کرد: کرونای شناسایی شده، کرونای هندی نیست اما این کرونا در بین اتباع هندی این کارخانه شایع شده است.

وی با بیان این که سرمایه‌گذار این کارخانه فردی هندی است، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران این کارخانه، اتباع کشور هند هستند که بعضاً نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به واسطه سبک زندگیشان، اقدام لازم را نداشتند.

فرماندار اشکذر افزود: کارگران ایرانی فعال در این واحد تولیدی به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در حال حاضر تعطیل هستند و کارگران دارای تست مثبت کرونا نیز در قرنطینه به سر می‌برند.

وی اظهار کرد: لازمه‌ی بازگشت به کار کارگران ایرانی به این واحد تولیدی، منفی شدن تست کرونای کارگران هندی مشغول به کار در این واحد برای پیشگیری از شیوع کرونا در بین همه کارگران این کارخانه است.

هادی‌نسبت در پایان تاکید کرد: کارخانه‌های شهرستان اشکذر در شرایط کرونا با کاهش تولید و تقلیل نیروها در حال فعالیت هستند و هیچ واحدی عملاً تعطیل نشده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی
    0

    آلودگی کارخانه برای مردم ایران سودش برای هند مظلوم کارگر ایرانی...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها