واکنش حسن روشن به توهین‌های یک مداح: بخیل نیستم؛ ان‌شاءالله معروف شوند!

گلزن جام جهانی فوتبال کشورمان گفت: شرایط طوری شده که عده‌ای می‌خواهند با به زبان آوردن نام دیگران خودشان را بزرگ و معروف کنند وگرنه ما احتیاجی به معرفی خودمان نداریم.

واکنش حسن روشن به توهین‌های یک مداح: بخیل نیستم؛ ان‌شاءالله معروف شوند!

حسن روشن، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در ارتباط با صحبت‌های فردی که نسبت به اظهار نظر او و علی پروین در تلویزیون درمورد خواننده موردعلاقه‌شان از الفاظ رکیک استفاده کرده گفت: این‌که من برادر شهید هستم را هرگز خودم جایی نگفته‌ام و دوستان و اطرافیان بودند که در محافل مختلف این مسئله را مطرح کرده‌اند من هم طبیعتا نمی‌توانم این موضوع را پنهان کنم. اگر کسی در رابطه با شهدا صحبتی را مطرح می‌کند طبعا من هم به یاد برادرم می‌افتم.

وی افزود: من بچه تجریشم و برادرم اولین شهیدی بود که در بیمارستان شهدای تجریش به درجه رفیع شهادت نائل شد. این حرف‌ها گفتن ندارد اگر هم چنین اتفاقی افتاده به فراخور زمان بوده. آن زمان خیلی از جوان‌ها و مردان یا زنان برای دفاع از خاک این مملکت جانشان را کف دستشان گرفتند و به جبهه رفتند. اما کاسه داغ‌تر از آش شدن برای این مردم که بالا و پایین آدم‌ها را می‌دانند یک معنی بیشتر نمی‌دهد و آن، معروف شدن است.

بیشتر بخوانید: کثافت خواندن علی پروین و حسن روشن توسط مداح بخاطر هایده و معین/ آنجا بودم گردن میثاقی را می‌جویدم/ ویدئو

روشن اضافه کرد: همین حالا روی تخت بیمارستان هستم و مشغول مداوای عفونت پایی که سال‌ها پیش جراحی شده، اما از مدت‌ها پیش همراه با گروهی از دوستانم در شهر قم خیریه‌ای را به راه انداخته‌ایم که برای جوان‌ها سرپناه تهیه می‌کند و یا برای دختران دم بخت جهیزیه می‌دهد. این‌ها گفتن ندارد فقط می‌خواستم به گوش عده‌ای برسد که فکر می‌کنند ما با آن‌ها فرق داریم؛ خیر! ما هم از جنس همین مردمیم.

گل‌زن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ادامه داد: از قدیم الایام این یک رسم بود که آدم‌های گمنام یا ضعیف برای این‌که مطرح شوند یا اسمی در کنند می‌گفتند فلانی ما را کتک زده یا اسمشان را کنار اسم افرادی به کار می‌بردند که در محله یا منطقه اسم و رسمی داشتند. ما که اسم و رسمی نداریم هرچه هست از لطف مردم است، اما به نظر می‌رسد این بنده خدایی که این حرف‌ها را زده به دنبال شهرت است.

روشن خاطرنشان کرد: ایرادی ندارد، ما بخیل نیستیم؛ انشاالله خدا همه را مشهور و معروف کند. اتفاقا شهرت دردسر هم دارد. چون من مطمئنم مردم جواب این فرد را می‌دهند و من اصلا لازم نیست حرفی درباره‌اش بزنم. شکر خدا اندک آبرویی که تا امروز جمع کرده‌ایم همه به لطف توجه و حمایت مردم بوده ولاغیر. حالا هم مردم خودشان تکلیف را روشن می‌کنند. امیدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    0

    بافحاشی وتهدی فقط وجه شون وایندش نابود میشه چرابه دزدیا گیرنمیده چرابه ربا سهمیه بازی چیزی نمیگه میگن زمان امام علی هم دزدی بود امام علی ساکت موند مماشات کرداگرکرد یکی مثل اینا بود

  • محمد
    0

    بزرگش نخوانند اهل خرد

    که نام بزرگان به زشتی برد(سعدی)

  • متفاوت
    4

    فکرنمیکنم دیگه کسی به راه راست هدایت شدنی باشه میدونید چرا؟ چون درشرایط جدید، راه راست تلاش مضاعف میخوادکه خیلی سخت تر میشه. متاسفانه شرایط، بااستدلال به این جمله حضرت علی، ع، مدام درحال تغییر واز مسیر دورشدن است : کسانی که مهلت دارند کوتاهی می‌کنند و کسانی که مهلتشان تمام شده خواستار مهلت می‌شون** ولی دیگر این مهلت در رقابت السابقون والسابقون دست یافتنی نیست وپذیرفته نمی‌شود مگر تلاش مضاعف گردد.**فلسفه کفاره روزه هم برهمین اساس است. طی طریق در ره افلاک وفلک و بقولی سیر الی الله چنین است که هزاران خان سخت وسخت تر پیش رو آرد.

    نظرات شما -
    • بهلول
      1

      ماكه نفهميديم منظورت چيه

    • بهلول
      0

      اقاى روشن شما پايتان براى مردم معيوب شدحالااحترام قبل ازانقلاب راباحالامقايسه كن ايكاش درسيماحضورنميافتى

  • ناشناس
    1

    اینها نانشان با کدخدا است ، نه با خدا !!! مجبورند

  • عزراییل
    3

    آقای روشن هرکس را در زمان ومکان خودش بازخواست میکنند ،شاید این آقا در زمان شاه اگر در دنیا بود هزاران گناه کبیره انجام میداد از صدای کسی خوشت بیاد جرم نیست

  • ناسناس
    0

    درود بر حسن آقای روشن علی آقای پروین که مردم خیلی دوستشون دارند

  • ناشناس
    0

    سیمای میلی ارث پدر یه عده آدم مفت خور است،کل ملت ایران چه مستقیم و چه غیر مستقیم در دفاع مقدس نقش ایفا کرده اند.درود بر شرف این دو قهرمان ملی در عرصه ورزش،که دروغ و دغل بازی بلد نیستند و حرف دلشون و حرف دل ۸۵ درصد مردم ایران را زدند،درود و هزاران درود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خدا بیامرز پدرت تو رو خوب می شناخته که ارثی برات نگذاشته

  • ناشناس
    0

    چه مداح بی ادبی!! به قول شاعر: از خدا جوییم توفیق ادب / بی ادب محروم ماند از لطف رب!🙄🤔😳🤬

  • حمیدرضا
    0

    *** درود بر آقای حسن روشن و علی آقای پروین ..... از شما بابت معلوم الحالی این فرد عذر میخواهم . ان شالله سال 1403 برای شما و آقای پروین و خانواده های محترمتان و تمام ایرانیان پربرکت و همراه با شادی و سلامتی باشه .

  • متفاوت
    5

    جناب بهلول. تنها کسانی می‌فهمند منظور چیه که ذهنشان بیدار و درعمل اهل فلسفه وسیر سلوک وانلاین ذهنی باشند. یابه تعبیری یک قدم جلوتراز واقعیات پرسه می‌زنند. حقایق هنوز اتفاق نیافتاده اند و واقعیات حقایقی بوده اند که اتفاق افتاده اند.

    نظرات شما -
    • بهلول
      0

      بازم منظورت رانفهميديم ساده بگواينورى هستى يااونورى

    • متفاوت
      2

      نه اینوری نه اونوری. نیمی زاب وگل نیمی همه دردانه.اگرنمیتوانیدحقایق رادر یابید لااقل میشه از وقایع تاریخ عبرت گرفت.

    • بهلول
      0

      ازجواب دادن طفره ميرى

  • مجلسی
    0

    خوشبختانه وضعیت همه پیش مردم معلومه...مداح که مشخصا از همه معلوم الحال تره....مردم می دونن مداح از کجا و با مال چه کسانی روزگارش رو سپری می کنه

  • ناشناس
    0

    عادت مداح به پرحرفیست زیاد اهمیت ندهید مردم امروز اگاهند و حق و ناحق را تشخیص میدهند مشکل مال گردی سر و اندازه میکروفن است که بدست میگیرند یا بدستشان میدن

  • ناشناس
    0

    من به نوبه خودم از آقای حسن روشن و علی پروین عزیز که جزو قهرمانان جاوید ایران هستند بخاطر یاوه گویی فرد جویای نام عذرخواهی کرده سلامتی و طول عمر این عزیزان را آرزومندم

  • یلدا
    0

    کی شود دریا به پوزه سگ نجس.

  • ناشناس
    0

    ترامپ فرصت عالی بود که ما نه توانستیم و نه می خواستیم از آن استفاده کنیم.کلاً ما دنبال زجر و فلاکت ملت ایرانیم.ترامپ گفت این چه توافقی است که شرکت های آمریکایی هیچ بهره ای از آن نبرده اند و نفع آن برای خودرو سازی فرانسه و روس اتم و سایرین است! این بود که از ان خارج شد.نه جنگ و نه مذاکره تنها فقر ملت ایران و دلاری که قیمتش سر به فلک کشیده و در پی آن نشست های وقت گیر دولت ها برای همسان سازی نرخ های جدید با معیشت بخور و نمیر مردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها