حسن روشن، کاپیتان اسبق استقلال:

از بی‌عرضگی هیئت‌ مدیره استقلال است که یک‌ نفر جای همه امضا می‌زند/ وای بر استقلال اگر جاعلان و اختلاس‌گران آن را اداره کنند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که یک فرد جانباز هستند روی سر ما جا دارند اما اگر بخواهند تا این اندازه منفعل باشند به درد استقلال نمی‌خورند.

از بی‌عرضگی هیئت‌ مدیره استقلال است که یک‌ نفر جای همه امضا می‌زند/ وای بر استقلال اگر جاعلان و اختلاس‌گران آن را اداره کنند

حسن روشن بازیکن اسبق تیم استقلال درباره مطرح شدن موضوع جعل سند و امضا در باشگاه استقلال اظهار داشت: همیشه در استقلال اتفاقات برعکس رخ می‌دهد. همه جا ابتدا رئیس هیئت مدیره تعیین می‌شود سپس اعضای هیئت مدیره بعد مدیر عامل و در نهایت سرمربی اما در استقلال همیشه از ته به سر می‌روند.

وی افزود: من صحبت‌های آقای خانی عضو هیئت مدیره را شنیدم و از طرفی با خطیر هم حرف زدم. آن زمان که حرف‌هایش را به آقای خطیر منتقل کردم مدیرعامل باشگاه به من گفت «این آقا اصلاً کاره‌ای نیست». وقتی چنین برداشتی از سوی مدیرعامل درباره یکی از اعضای هیئت مدیره را شنیدم فهمیدم آنجا چه قاراشمیشی است.

پیشکسوت استقلال درباره موضوعات اخیر ادامه داد: من نمی‌دانم آقایان سمیعی، سامره، خطیر و این افراد شب‌ها کجا دور هم جمع می‌شوند و به هم دل می‌دهند و قلوه می‌گیرند اما متاسفانه مشخص است که هر تصمیمی می‌خواهند خودشان می‌گیرند و اصطلاحا می‌برند و می‌دوزند. البته ما عادت داریم که می گوییم «تصمیم» ولی شاید عده‌ای دیگر واژه دیگری برای این کار انتخاب کنند.

وی در توضیح این موضوع که سمیعی در تلویزیون اعلام کرده «او به جای همه اعضای هیئت مدیره حق امضا دارد» گفت: اگر اینگونه است دیگر چه لزومی به تشکیل هیئت مدیره بود! خودش و آقای خطیر دور هم جمع می‌شدند و هر تصمیمی می‌خواستند را می‌گرفتند البته از سوی دیگر این اتفاق را هم می‌توان پای بی‌عرضگی همه اعضای هیئت مدیره گذاشت.

استقلال

حسن روشن با تاکید بر جملات قبلی افزود: وقتی هیچ یک از اعضای هیئت مدیره بود و نبودشان تاثیری در تصمیمات آقای سمیعی و خطیر ندارد لااقل آقای افضلی که رئیس هیئت مدیره هستند یک پاسخ درست و حسابی به ما بدهند تا وقتی در مترو با مردم رو در رو می‌شویم بتوانیم یک جواب قانع کننده به آنها بدهیم.

وی تاکید کرد: آقای افضلی جانباز هستند و روی سر ما جا دارند اما رئیسی که تا این اندازه منفعل باشد و نتواند مقابل مدیرعامل یا دیگر اعضا بایستد و همه هر کاری دلشان می‌خواهند را انجام بدهند بود و نبودنش فرقی ندارد. لااقل یک نفر باشد که بتواند جلوی اتفاقات این چنینی را بگیرد.

بازیکن اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در همه این سال‌ها هرگز شاهد چنین اتفاقاتی به نام جعل امضا نبودیم! امیدوارم این بار هم اشتباه باشد اما اگر اشتباه نباشد واقعا باعث تاسف است. یعنی باشگاه استقلال تا این اندازه شهر هِرت شده که هرکس هر کاری دلش می‌خواهد در آن انجام می‌دهد! من از کیومرث هاشمی (وزیر ورزش) که اتفاقاً به زودی او را خواهم دید می‌خواهم تا ته این ماجرا برود و عاملان این اتفاق را رسوا کند. خوشبختانه لااقل او آدم سالمی است و من این را مطمئن هستم. وای به روزی که باشگاه استقلال افرادی اختلاس‌گر و جاعل را در خودش جای داده باشد.

روشن تاکید کرد: مدیران باشگاه، مربیان و بازیکنان تیم حکم تنه و شاخه های یک درخت را دارند که در بالای آن برگ‌هایش هواداران هستند که زیبایی یک درخت را به چشم بیننده می‌آورند. استقلال یک درخت پر برگ و زیباست که با وجود میلیون‌ها هوادار زیبایی خاصی به خود گرفته است. اگر قرار باشد این هواداران ناامید شوند و دیگر طرفداری این درخت تنومند را نکنند باشگاه‌های استقلال تبدیل به یک چوب خشک می‌شود. لااقل به خاطر هواداران هم که شده دست از اشتباهات این چنینی بردارید.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    3

    فراستی فوتبال و باشگاه استقلال باز افاضه فرمودن

  • ناشناس
    0

    از اینجا پی به آن خواهد برد که در دریا چه طوفان است ما بیچاره ها را سر کار گذاشتن و با پول مردم چه غلطها که نمیکنن....

  • عبداله‌اران
    0

    استقلال‌تا‌اینجاهم‌با‌امتیازجانبازی‌اومده‌بالا🤣🤣🤣

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها