کثافت خواندن علی پروین و حسن روشن توسط مداح بخاطر هایده و معین/ آنجا بودم گردن میثاقی را می‌جویدم/ ویدئو

یدالله حسینی در هیئت خادم‌الشهداء قم طی سخنانی شدیداللحن به علی پروین و حسن روشن حمله کرد. او به اسطوره‌های سرخابی تعابیری زننده نسبت داد، برای محمدحسین میثاقی خط‌ونشان کشید و از صداوسیما به شدت گلایه کرد.

کثافت خواندن علی پروین و حسن روشن توسط مداح بخاطر هایده و معین/ آنجا بودم گردن میثاقی را می‌جویدم/ ویدئو

ویدئویی از سخنرانی یدالله حسینی، رئیس هیئت خادم الشهداء قم در فضای مجازی منتشر شده که با حمله به علی پروین و حسن روشن به دلیل نام بردن از هایده و معین در برنامه تحویل سال نو، این دو اسطوره باشگاه پرسپولیس و استقلال را «آشغال کثافت» خطاب می‌کند.

او مدعی است اگر در استودیوی برنامه حضور می‌داشت، گلوی میثاقی، مجری برنامه را می‌جوید!

در یک برنامه تلویزیونی در ایام نوروز وقتی مجری ( محمدحسین میثاقی) از دو مهمان مشهور (حسن روشن و علی پروین) می‌خواهد نام خواننده موردعلاقه خود را بگویند اولی یعنی حسن روشن، ستاره قدیمی استقلال/تاج و تیم ملی می‌گوید: معین. علی پروین، کاپیتان و مربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی هم می‌گوید: هایده! و این یعنی هر دو از خط قرمز صداوسیما عبور کردند چون مطابق معیارهای صداوسیما کسی این دو خواننده را نباید بشناسد! چه رسد به این که اسم بیاورد و چه رسد به این که علاقه داشته باشد! روزگاری نوار کاست و نوار ویدیوی آن‌ها را هم توقیف می‌کردند! مجری پرسید و آن‌ها بی‌ریاکاری پاسخ دادند و جمعیت هم تشویق کرد و پسندید و تازه در یک برنامه دیگر هم تا نام ابی (ابراهیم حامدی) آمد و حاضران کف زدند.

بخوانیدواکنش حسن روشن به توهین‌های یک مداح: بخیل نیستم؛ ان‌شاءالله معروف شوند!

پیداست که صداوسیما برای جبران ریزش و کاهش مخاطب قدری آسان‌گیر شده اما آن طرف قضیه با مشکل روبه‌رو شده‌اند. کما این که ویدیویی منتشر شده که آقایی به نام حاج یدالله حسینی رئیس هیئت خادم‌الشهدای قم از صداوسیما به شدت انتقاد کرده چرا به جای دو ستاره پیشین فوتبال از رزمندگان دعوت نکرده‌اند تا در ماه رمضان خاطره بگویند. او از میهمانان برنامه به خاطر نام بردن از هایده و معین خواننده، با الفاظی چون «آشغال» و «کثافت» یاد کرده و درباره مجری هم گفته: من اگر در استودیو بودم گلوی مجری (میثاقی) را می‌جویدم.

علی پروین و حسن روشن در تلویزیون

یدالله حسینی در ادامه گفت: این همه شهید دادیم و هر آشغالی نباید به تلویزیون بیاید. ۴۲هزار جانباز داریم که برخی از آن‌ها جانباز اعصاب و روان هستند. مگر ۲۰۰ هزار شهید در جنگ ندادیم؟ خاک بر سرتان با این صداوسیمایتان. رفیقان ما کشته شدند...

یکی پا نشد بگوید: برادرجان! جانبازان هم شهروند همین مملکت اند؛ به خنده و برنامه‌های مفرح نیاز ندارند؟ خیلی‌هاشان فوتبالی اند یا بوده‌اند و با علی پروین و حسن روشن خاطره دارند. پس چگونه با ادعای وکالت از طرف آن‌ها الفاظ زشت را به جرم بیان نام خواننده موردعلاقه بر زبان می‌آورید؟

احتمالا رئیس هیئت خادم‌الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ (مهر ۱۳۵۹) به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود. جدای این مگر بچه‌های جانباز که از طرف آن‌ها صحبت می‌کند فوتبالی و به این دو علاقه‌مند نبوده‌اند؟ میوه تلخ درخت خودی- غیرخودی را مگر در انتخابات نچیدید و نچشیدید که می‌خواهید گردن بجوید؟

حجم ویدیو: 24.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 62
  • ناشناس
    2

    جویدن گردن خوی حیوانیست نه انسانی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این گفتمان مجری با مهمان نیازی به این همه عربده کشی ندارد بلکه یک هدف از مغز فندقی این عربده کش بوده که معلوم نیست چه هدفی را دنبال می‌کند و لذا :پسته بی مغز چو لب وا کند رسوا شود ----بی کمالی های انسان از زبان پیدا شود .

    • ناشناس
      0

      خیانت به وطن چه مدل خویی هستش استاد ؟
      یادم میاد بچه که بودیم دو تا از همسایه هامون (آدم بزرگای خونواده) در حد مرگ باهم دعوا و بزن بزن و فحاشی در حد ناموس میکردن اما به شب نمی کشید که با هم آشتی میکردن و رفت آمدشون برقرار میشد . انگاری اون رگ معروف تو آپشنشون نبود یا خیلی ظرفیت حافظشون کم بود . این خاطره یه مثاله فقط.
      اما برگردیم به گذشته که بجای ماندن و سینه سپر کردن در وطن تو چه کمپین ها و میتینگهایی بر ضد ایران ازشون سواستفاده نکردند و سینه هاشون رو ندریدند .

  • محمد
    4

    بزرگش نخوانند اهل خرد

    که نام بزرگان به زشتی برد(سعدی)

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      به عمل برآید نه تخريب

    • ناشناس
      31

      به خدا راست میگه . اونقدری که فساد توی ایران زیاد شده حتی توی لاس وگاس امریکا هم اینجوری نیست

    • ناشناس
      2

      یکی بهش پیشنهاد پست داده خیالش راحته

    • حمیدرضا
      3

      *** به سهم خودم از بزرگان فوتبال و ورزش ایران ... آقایان علی پروین و حسن روشن بخاطر حضور در تلویزیون در شب عید تشکر فراوان دارم و از محبت این بزرگان تشکر میکنم که در آن شب __ افتخار حضور در شبکه 3 را بوجود آوردند ... ولز این بزرگان درخواست شکایت رسمی از این فرد معلوم الحال را دارم تا بداند دوره هوچی گری گذشته است و این فرد لیاقت حرافی و انتساب آن به خون پاک شهدا را ندارد .

    • ناشناس
      2

      ۲۰:۳۶حمید دلبندم میدونی این اقایون پروين وروشن هر کدام ۸۰۰میلیون گرفتن واسه حضور در صدا وسیما

  • ناشناس
    4

    اصلا بلد نیستی حرف بزنی مگه گردن را می جوند گاز میگیرند 😂😂😂

  • ناشناس
    6

    آخه مردك!اينكه حرف دلشان را زده اند و بخاطر پاچه خوارى دروغ نگفته اند بد است؟!البته شما نمى فهميد چون از همين روش روزى كسب مى كنيد.

  • ناشناس
    4

    کمکهایی که هایده به مردم فقیر کرد تو یک درصدشم بعید می‌دونم انجام داده باشی هایده مگه گناهی داشته اونم مال این وطن بود تواین وطن به دنیا اومد من نوکر شهیدان عزیزمونم هستم شهدا برای اینکه اجنوی نیاد رفتن جنگ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      به شماها کمک کرده ؟

    • ناشناس
      3

      اجنبی

  • 🐜
    7

    درود و هزاران درود بر روح پاک بانوان هایده و مهستی آدم ها می‌میرند اما صداهای ماندگار است بخصوص صدای های که باعث آرامش خاطر شنوندگان شدند!!! البته نه صدایی که باعث رنجش خاطر شنوندگان شدندو میشوند!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      پاک!!!!

  • ناشناس
    4

    آقای مداح ،می خواهد به نون ونوای برسد .می خواهد استاد دانشگاه بشود .باید هم توهین کند ،تا بتواند استادی را بگیرد

  • جواد
    3

    هرچی گفتی لایق خودته اصلا چه ربطی داره طرف نظر شخصی سو گفته.شهدا نور چشم ما هستن قاطی نکن بحثو حاجی .عفت کلام داشته باش نظر هرکس برا خودش محترمه .

  • ناشناس
    2

    چه کسی گفته که شماازهایده ومعین بهترین ؟

    نظرات شما -
    • مداح شهرت طلب
      3

      همه آنهایی که ساندیس دوستداران

  • ناشناس
    2

    راجع به اختلاسها چای دبش و...چی حرفی نداری

  • ناشناس
    0

    مگر زنده یاد هایده و معین دو خواننده مردمی و مشهور ایرانی ساکن در خارج از کشور خدای ناکرده مجرم و مفسد اقتصادی هستند که نام بردن آنها مذموم و ناپسند باشد؟!

  • ناشناس
    2

    نور بر قبر هایده بباره

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    نمونه کوچک رفتار احساسی و دور ار منطق تندروها و اصول گرایان..
    کاش این خشم و کینه را نسبت به اختلاس ها و گرانی و دزدی ها و چای دبش و کاظم صدیقی و... داشتید !!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    ای کاش دره ای از این حساسیت و رگ گردن را کلفت کردن و غیرت را هم در مورد اختلاس ها و چای دبش و کاظم صدیقی و گرانی ها و تورم و صدها مورد دیگر که به ضرر مردم بیچاره بود هم داشتید و عین زمان روحانی و خاتمی کفن پوش می شدید !!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مداح این قدر با ادب ندیدم!!! تعجب کردم به خدا از این لحن حرف زدن حتما فکر میکنی جای تو و امثال تو بهشت هست بقیه جهندم

    • ناشناس
      0

      رگ گردن تو به خاطر این همه فساد و اختلاس و بی عدالتی و گرونی و فقر و... به جوش بیاد نه به خاطر دو تا اسم.. برو به فکر خودت باش که به خاطر پولهایی که از راه گریه آوردن مردم به دست میاری باید اون دنیا جوابگو باشی

    • ناشناس
      2

      مداح جان شما اول دهنتو آب بکش بعد اسم این عزیزان رو به زبون بیار

  • هلن
    1

    چرا وقتی رئیسی از تتلو بهره برداری سیاسی کرد رگ گردنتان بلند نشد؟!!شعرهای معین و هایده را با اراجیف این آقا مقایسه کنیدالتماس تفکری که ندارید.

  • ناشناس
    58

    از اهالی زن و زندگی و آزادی ، و آنها که تو مراسم کفن و دفن نزدیکانشان کنسرت برگزار می کنند و آنها که جشن ولنتاین با کشف حجاب ترتیب می دهند انتظاری جز جفنگ گفتن نیست غیرت رو قورت و تفاله رو پس می دهند و همان را نشخوار می کنند

  • حسن
    0

    ببخشید باید هرکس رو که تایید صلاحیت شده دوست داشته باشید با تشکر مدیریت پارک جنگلی. یعنی چی حتی یکم دقت کنید کلمه دوست دارم خیلی زشته اینا داداششونو دادن به ما.....پولشم گرفتن ودارن میگیرند ....مسخره...حیف اون شهیدان والامقام نیست که این...... بهشون بگه داداش.والای.

  • ناشناس
    1

    بیشتر مردم علی الخصوص آدمهای قدیمی هایده ومعین را دوست دارند چون با آهنگهای هایده و معین وخیلی از خواننده ای قدیمی خاطره دارند امثال هایده ومعین هیچ بدی به هیچکس نکردند که کسی ازشون بد بگه ولی مردم از خیلی از کسانی که الان توحکومت هستند بدی دیدند وازشون متنفر هستند

  • حسین نوری
    1

    بگو بدبختی ملت را درست کنند
    که بسیجی ها و جانبازان از کرده خودشون پشیمون نشند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      جانبازان برای مال دنیا نرفتند که بخواهند پشیمان بشوند ، لطفا خودت رو جمع نبند . خاطر جمع باش همانهایی که جان باختند هنوز هم به وقتش جان می بازند . روزی که جوان ایرانی برای وطن گلوله خورد خواننده محبوب شما به حمایت دشمن و رسانه دشمن با دشمنان مملکت می نشست و برای تجزیه و غارت ایران بزرگ همکاری و تبلیغ و همفکری میکرد . همون دشمنانی که مواد شیمیایی در حلق زن و فرزند این مرز و بوم ریختند . بازم نظر شخصیه ، من که غیرتم اجازه نمیده خائن به مملکتم رو روی سرم بگیرم و حلوا حلوا کنم . خاک ایران اسلامی آرزوی محاله برای روباه صفتان و خائنین.

  • ناشناس
    2

    خدا به این مردم رحم کنه وقتی این طرز فکر غالب شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      به مزخرف گفتن خودتون و هم عقیده هاتون که برسه میگین نظر شخصیه و هر شخصی میتونه نظرش رو بگه اما وقتی یه مداحی یا آخوندی یا یه انقلابی یا وطن پرستی نظر شخصیش رو بگه به یجاهایی ازتون فشار وارد میشه که از بیسواد تا روشن فکرتون طوری حرف میزنید که انگار دکترای جامعه شناسی رو تو معتبرترین دانشگاه گرفتین . این آقا تریبون داشته نظر شخصی هم رده های خودشو گفته ، مث شما که در مورد همه چی استادین و نظر شخصی زیاد برای گفتن دارین . بد نیست یه وقتایی دهن گشادتون بسته بمونه .

  • اسماء وفوتبالیست قدیم
    39

    میثاقی خوبه بخاطر چرت وپرت های پروین دست نزد
    اما خودِعلی پروین مهم نیست که خواننده محبوبش مهم باشه، جوانان فوتبالی امروز حسن روشن نمی‌شناسند چه برسه نوجوانان و جوانان معمولی، ما هم از زمانی که یادمون هست اینا پیشکسوت بودند

  • ناشناس
    10

    اگر قدیم علی پروین پولداربوده که شبِ عید ماهی می‌خورده و مردم نمی خوردند و الان هم نمی‌توانند بخورند لازم نیست بگی تفاوتی ایجادنشده،
    امروز باتوجه به اینکه جمعیت بیشترشده ولی دسترسی به غذابیشترشده و حتی غذاهای ترکیبی هم بیشترشده
    کاش علی پروین میگفت چرا قدیم استرس کمتربود چون آدم هایی مثل شما و جوّ رسانه ای باعث شده بعضی ها مردم فکر کنند الان مردم ماهی نمیخورند

  • ناشناس
    1

    تو مشکل داری چکار به مردم ونظر مردم داری

  • حمید
    29

    از خود زنه خواننده خوشش اومده نه صداش

  • ناشناس
    0

    خیلی از همین شهدای گرانقدر قبل از انقلاب موزیک گوش می دادند خیلی هاشون لباس خوب می پوشیدند و زندگی معمولی داشتند مثل بقیه البته داستان جنگ در آینده مشخص خواهد شد که چه کسانی پشت خط مقدم ماندند و چه کسانی رفتند ... جنگ و شهدا برای شما پله شدند و به نام ایشان پست و مقام گرفتید و برای پدرو مادرشان چشم اندازی و غم وغصه ....تو شغلت مقامت و جایگاهت چیه که به همه توهین می کنی ..این اگر شیوه دین و دیانت و تشییع هست واقعاً باید تاسف خورد

  • مریم
    39

    اینا فک میکنن کل ایران نشستن پای موسیقی
    مردم گرفتار کار و زندگی اند .اولا غلط کردی مجری از این آدما سوال کرد . من بودم دعوتشون نمیکردم

  • ناشناس
    1

    بد بخت به خانوادش بخاطر بد دهنی و بی ادبیش ،
    اگه شهدا رو دوست داری.خادم امام حسینی ،حداقل به خاطر اونا ادب رو رعایت کن.
    وقتی دشمن حضرت علی در مبارزه شکست خورد،به رو علی تف انداخت ،اما علی او رو به خاطر کینه شخصی و نظر شخصی نکشت!!
    بیشتر در مورد تاریخ اسلام و امامان مطالعه کنید.
    در ضمن مرجع تقلید تو کیه اخلاق رو یاد نگرفتی؟؟

  • ادب
    2

    شهدای بزرگوار برای وطن و ناموس ایران از خانواده و آرزوهای خود گذشتند برای ده چهل و پنجاه بودند همین ترانه ها را گوش دادندوبزرگ شدندو خدای غیرت مردانگی بودند و در موقع نیاز خود را فدا کردنداز مال و جان و خانواده گذشتند از شما می پرسم آیا از خون شهدا دفاع می کنی ؟ !
    با ادب را، ادب سپاه بس است / بی‌ادب با هزار کس، بی‌کس است
    مایه دولت ابد، ادب است /سایه رفعت و خرد، ادب است
    جز ادب نیست در دل ابدال /جز ادب نیست حال اهل کمال

  • اشکان
    0

    بیراهه رفتی طرف اگه میخوای اسم درکنی این راهش نیست اخه بتوچه شهدا مگه وکیلی روشن خودش برادرشهیده شهدا اونقدرعظمت دارن که توبدردنخورحتی یک تارمویشان نمیشی

  • ناشناس
    0

    تحجر تا کجاااااااا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تا اونجا

  • ناشناس
    9

    حرفش درست بود ولی خوب این همه فحش دادن هم خوب نیست....
    صدا سیما هم هیش کی نفهمید آخرش می خواهد کجا بره...یکی به نعل یکی به میخ دوباره

  • زهرا
    0

    نظر هرکسی محترمه شما برو ادبیات حرف زدن رو یادبگیر مداح اهل بیت دیگران رو فحش نمیده

  • بابک
    0

    وقتی که تصمیم گیرندگان مملکت بیسواد باشند و بیسواد تر از خودشون رو بعنوان استاد درس ادبیات و درس انقلاب اسلامی وارد دانشگاه می کنند ، کسی که مداحی میکنه باید احترام ائمه و ادب و نزاکت جامعه رو حفظ کنه . این مداح توهین میکنه و الفاظ خارج از عرف بکار می بره . اون یکی مداح به روی مردم اسلحه (کلت کمری ) میکشه . یکی هم نیست با اینا برخورد کنه . آقایون مداح فکر می کنند صاحب مملکت هستند و مردم رعیت اونا هستند .

    نظرات شما -
    • مهناز
      2

      خب شما که هزارماشالا در هر زمینه سوادت کامله برو مملکت داری کن که این مملکت مقتدر بشه .

  • بابک
    0

    واقعا آبروی بقیه مداحان رو هم بردین . شما چند سالته که توهین میکنین . گلوی مجری رو می جوئیدم رو آیا مراجع تقلید و قرآن و ائمه به شما یاد دادند ؟ آیا کسی نیست به این آقا بگه هر کسی در رابطه با خوانندگان نظر خود و علائق خودشو داره . چرا باید هرکسی مثل شما آقای مداح فکر نمیکنه رو مورد توهین و ناسزا قرار میدین .

  • بابک
    1

    وقتی پسر ده ساله من میگه این آقای مداح چرا بی ادبانه در مورد علی آقا پروین صحبت میکنه ، من چه چیزی در مورد دین و دیندار بودن و ... مداحی و حسینیه و مسجد به پسرم بگم . کسانیکه متولی مسجد و حسینیه و تربیون هستند نباید بی ادب باشند روی جوانان ما و نسل بعد از ما تاثیر منفی میگذاره .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      پسر ده ساله شما هم مث باباش کوته فکر عمل میاد که بخواد نظر شخصی یک نفر رو به آیین مملکتش گره بزنه .

  • سید رضا
    0

    امثال این بزرگوار در زمان کرونا هم با نظرات نا آگاهانه چه انسانهای بی گناهی را حواله سینه قبرستان کردند . رگ گردن کلفت میکردند و کرونا را اصلا شوخی میدانستند

  • ناشناس
    0

    ادب ومحروم ماند از لطف رب شما برو تربیت یاد بگر بعد بیا دور خالی ور دار

  • ناشناس
    3

    لعنت برتواگه ترانه های معین وهایده راگوش کنی.

  • ناشناس
    0

    آقا اگر می خواهی جلو ظلم و فساد بایستی جلو گرانی و فقر مردم بایست

  • گوش
    0

    حسینی، میدونم که خودت هم آهنگ های این دو عزیز را گوش میدی، فقط میخواهی با این حرکت دیده بشی. این روش دیده شدن نیست.
    حسینی باید توسط قوه قضائیه بخاطر این رفتار زشت و تهدید یه مجری محاکمه بشه.
    نباید اجازه بده طرف بخاطر قدرتی که داره مردم را تهدید کنه.
    اگر آن دو عزیز نظر دادن خوب با بد، کشور قانون داره نه اینکه. یکی مثل حسینی از تریبیون تهدید کنه.

  • ناشناس
    1

    علی پروین و حسن روشن نو چشم ایرانن

  • جانباز
    0

    آقای حسینی شما اول ادب یاد بگیر بعداً بیا از ما جانبازان و خانواده محترم شهدا دفاع کن .شما حرف از قلدری می زنی گلو می جوی ، گردن می‌شکنی چیزی که شهدا و جانبازان با آن مخالف هستند وبه خاطر اسلام و رفعت اسلامی آن پای به میدان گذاشتند .حالا به خاطر مطرح شدن و امیال شخصی خوداز اسم آنان استفاده نکن و به همه مردم ،علایق و اعتقادات آنان احترام بگذارید .مردم هوشیار هستند.والسلام

  • ناشناس
    0

    درود برمیثاقی عزیز با سجاعتش .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها