پیشکسوت استقلال:

با خطیر برخورد می‌کنیم اگر در کار نکونام دخالت کند!

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال می‌گوید اگر علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی استقلال در کار نکونام دخالت کند، پیکشوستان این تیم با خطیر برخورد خواهند کرد.

با خطیر برخورد می‌کنیم اگر در کار نکونام دخالت کند!

حسن روشن که برای دیدن بازی تیم ملی فوتبال ایران و آنگولا در ورزشگاه آزادی حاضر شده است، درباره حضور خود گفت: من و آقای مناجاتی را که بزرگ ما هستند، دعوت کردند تا بیاییم بازی را ببینیم. نه راجه به من اما درباره آقای مناجاتی کار خوبی کردند که دعوت کردند تا بچه‌ها را ببینیم و بتوانیم روحیه‌ای به آن‌ها بدهیم. تیم جمع و جوری داریم. با جهانبخش و حاج صفی که صحبت می‌کردیم گفتم که چیز بدی در این تیم ندیدیم اما فکر می‌کنم بهترین چیز این است که رفاقت چاشنی کار همه اعضای تیم باشد. خود آقای قلعه نویی پیشنهاد دعوت از ما را کرده بود و از فدراسیون هم با خلوص نیت زنگ زدند که به ورزشگاه بیاییم.

دفعه قبل ما را به خانه خودمان راه ندادند

وی در پاسخ به این سوال که آیا بر خلاف مرتبه قبل که او را نشناختند و به ورزشگاه راه ندادند، اینبار با او برخورد خوبی شد یا خیر، گفت: امروز خیلی راحت داخل آمدیم. شاه هم این‌قدر راحت این طرف و آن طرف نمی‌رفت. دفعه قبل خیلی به ما برخورد. هماهنگ هم شده بود اما ما را به خانه خودمان راه ندادند. ما هم گفتیم بهتر است که دیگر نیاییم اما امروز برخورد خوبی شد وخوشحال شدیم. پیشنهاد می‌کنم هر بار یک‌سری از پیشکسوتان را دعوت کنند. واقعا بچه‌ها از دیدن ما خوشحال شدند و ما هم خیلی خوشحال شدیم که بتوانیم کمکی داشته باشیم.

برای جام جهانی تیم را جوان کنند

وی درباره لزوم میدان دادن به جوانان در تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: با وضعی که ما داریم و مخصوصا دیگر تیم‌های دیگر آسیایی، حق با شماست اما به این راحتی هم نیست. اگر بخواهند همه تیم یا نصف آن را عوض کنند کار سختی است. باید در جاهایی که خود بچه‌ها نمی‌توانند کار کنند، تغییراتی ایجاد کنند. برای جام جهانی این تیم باید حتما جوان شود. در حال حاضر باید قهرمانی آسیا ملاک کار باشد که قدرت آخرشان را با قهرمانی خود نشان بدهند و در اوج خداحافظی کنند تا جایشان را به جوانان بدهند. تیم باتجربه یا تیم جوان ما در جام جهانی کار زیادی نمی‌تواند بکند اما شاید با همین بازیکنان و تجربه‌ای که دارند، در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیریم و بعد از 45 سال قهرمان شویم و بعد از آن تیم را عوض کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه درباره دعوای نکونام و خطیر، گفت: آنچه به من مربوط است این است که گفتم دعوای خانگی را آدم در خانه حل می‌کند. یکی، دوبار با نکونام جلسه داشتیم و او درد و دل‌هایش را کرد اما با خطیر جلسه نداشتیم چون ما نمی‌توانیم به او بگوییم بیا جلسه بگذاریم چرا که این رسم ما نیست. برای حل این مشکل پیشکسوتان باید با حضور هر دوی آن‌ها  جلسه بگذارند و مشکلات را در خانه خودمان حل کنیم چون تیم و هوادار لطمه می‌خورد. تا اینجا که من شنیدم مدیرعامل نباید در کار مربی دخالت کند و حق با نکونام است اما این بحث یک طرفه است چون باید حرف‌های خطیر را هم بشنویم. اگر خطیر خارج از کارهای یک مدیر عامل اقدام می‌کند ما با او حتما برخورد می‌کنیم. باید مدیرعاملی باشد که اول کمیته‌های مختلف را درست کند تا هر اتفاقی می‌افتد در آن کمیته مطرح شود و نتیجه آن از سوی مدیرعامل یا هیات مدیره مطرح شود. اینکه مدیرعامل برای خودش تصمیم بگیرد درست نیست.

وی در پایان درباره جلسه پیشکسوتان استقلال با  حجت کریمی، اظهار کرد: او از ما دعوت کرد بگوید در مدتی که بوده چه کارهایی انجام داده است. اینکه می‌گفت این را می‌خواستم بیاورم یا آن را از عیوب او بود چرا که یک مجموعه و همه کمیته‌ها باید تصمیم‌گیری کنند نه مدیرعامل. در این صورت نه ما و نه کس دیگری نمی‌تواند برای حل مشکلات کمک کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها