پایان حضور اسکوچیچ در ایران/ سرمربی کروات رفتنی شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است بامداد فردا ایران را ترک کند.

پایان حضور اسکوچیچ در ایران/ سرمربی کروات رفتنی شد

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات سابق تیم ملی کشورمان که حدود دو هفته قبل از سمت خود برکنار و جایش را به کارلوس کی‌روش داد، ظاهراً بامداد فردا تهران را ترک خواهد کرد.

این مربی پس از جدایی از تیم ملی جلساتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال برای دریافت باقیمانده مطالباتش و تسویه حساب با فدراسیون انجام داد و طبق اعلام احسان اصولی سخنگوی این مجموعه دو طرف بر سر رقمی که باید به اسکوچیچ پرداخت شود به توافقاتی رسیده بودند.

دستیاران اسکوچیچ یک هفته قبل پس از دریافت مطالبات‌شان تا پایان شهریور از کشورمان خارج شدند اما این مربی پس از تغییر محل اقامت خود از هتل المپیک به هتل هما برای پیگیری مطالباتش در ایران ماندنی شد.

البته ماریو تات، کرو نوسلاو رندولیچ و ملادن زگانیر قرار بود پس از خروج از تهران باقیمانده طلب‌شان تا پایان جام جهانی به صورت نقدی در زمان حضور تیم ملی در اتریش با حضور در وین دریافت کنند.

حال باید دید توافقات فدراسیون با سرمربی سابق تیم ملی عملی خواهد شد یا خیر.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    رفتار انسانی و درستی با این مربی نشد. منتظر انتقادات فراوان از عملکرد فدراسیون پس از جام جهانی باشید. از همین امروز معلومه که سه ماه دیگه داریم میگیم اسکوچیچ مربی ارزشمندی بود که تیم ایران را راحت تر از هر زمان دیگری به جام جهانی برد و کی‌روش دو تیم را پشت دروازه قطر جا گذاشت و ایران او را به جام جهانی برد...

  • ناشناس
    0

    سرمربی با شخصیت تشکر از اینکه تیم ایران را بعنوان اول آسیا راهی جام جهانی کردی ، با شخصیت صبوری که داری هر جا باشی موفق خواهی شد هر چند دوست داشتیم سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی شما باشید چون حاصل زحمت شما بود اما نزاشتن که بشه ،خدا نگهدار و پشت و پناهت باشه با صبری که داری دو ماه دیگه یادت خواهند کرد

  • ناشناس
    0

    اسکو چیچ دوستت داریم

  • محمد
    0

    از قدیم گفته اند خدا جای حقی نشسته است. معلوم نیست در فدراسیون فوتبال چه خبر است که بویی از انسانیت و جوانمردی نیست. ظلمی که به اسکوچیچ شد به کنار، چه ارتباطی وجود دارد که کی‌روش باید مربی تیم ایران شود. کی‌روش چه کارنامه درخشانی دارد که در جام جاانی باید روی نیمکت تیم ملی بنشیند؟ تردید نکنیم آه اسکوچیچ دامن تیم ملی و بازیکنانی که برایش توطئه چیدند و افرادی که با او ناجوانمردانه رفتار کردند را خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها