استیلی: پیشنهاد تیم امید، اشک اسکوچیچ را درآورد

سرپرست مستعفی تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ پیشنهاد تیم امید را نمی‌پذیرد. او با چشمانی اشکبار گفت که «مرا همین‌طور کنار بگذارند، بهتر است!»

استیلی: پیشنهاد تیم امید، اشک اسکوچیچ را درآورد

حمید استیلی در یک گفت‌وگوی رادیویی درباره پیشنهاد تیم امید به دراگان اسکوچیچ، گفت: اسکوچیچ را چند روز پیش خواستند و پیشنهاد تیم امید را دادند، اسکوچیچ با چشمانی اشکبار به من گفت که من را همین طور کنار بگذارند بهتر از این است که چنین پیشنهادی به من بدهند، خیلی از این مسئله ناراحت بود.

استیلی افزود: علاوه بر این سرمربی تیم امید، مهدوی‌کیا است، اول تکلیف مهدوی‌کیا که مربی کوچکی نیست را مشخص کنید و اگر فدراسیون، او را نمی خواهد با همدیگر  بنشینند و بگویند قرارداد شما  به پایان رسیده و قطع همکاری کنند، بعد از آن به اسکوچیچ پیشنهاد تیم امید را بدهند.

سرپرست مستعفی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه چنین پیشنهادی توهین به اسکوچیچ است، اظهار داشت: اسکوچیچ مربی تیم ملی بود و بهترین نتایج را گرفته است اما اگر او را نمی‌خواهید شجاعانه او را کنار بگذارید. این حق هر فدراسیونی است. بنشینند با اسکوچیچ صحبت کنند و بگویند شما را نمی‌خواهیم و خیلی جوانمردانه قطع همکاری کنند.

استیلی تاکید کرد: اسکوچیچ اصلا این پیشنهاد را قبول نمی‌کند و پیشنهاد تیم امید را توهین می‌داند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • Mm
    0

    جولنمردی چیزی است که در مرام بسیاری از مسئولین مانیست. جوانمردان در سیستم های ما مثل یک عضو خارجی از بدن دفع می شوند.

  • ناشناس
    1

    آقای استیلی! شما به عنوان سرپرست تیم ملی اولین شخصی بودی که در کمیته فنی فدراسیون فوتبال از برکناری اسکوچیچ حمایت می کردی! شما در کمیته فنی گفته بودی اسکوچیچ جنم و قاطعیت برخورد با حواشی بازیکنان تیم ملی را ندارد و گفته بودی با بودن اسکوچیچ بین بازیکنان دو دستگی ایجاد می شود ضمن اینکه گفته بودی اسکوچیچ سرمربی در حد تیم ملی ایران نیست! شما فکر نمی کردی تاج بیاید جای میرشاد ماجدی و کی روش بیاید جای اسکوچیچ را بگیرد! با این شرایطی که الآن اتفاق افتاده تمامی نخ هایی که ریسیده بودی مجدد به پنبه تبدیل شد و مجبور به استعفاء شدی! آقای استیلی! کره زمین گرد است از هر دست که بدهی از همان دست می گیری!

  • 12
    0

    ورزشی که اینقدر ادعای پهلوانی میکنیم اینه واقعا .....کجایی پوریای ولی ، تختی کجایی فردوسی بزرگ این ماجرا را رو ببینی . من ولله شرمم اومد

  • محمود...
    0

    اینجا ازکوفه بدتره..

  • خاوران
    1

    همین استیلی زیراب اسکوچیچ رو زد یادتون باید چه حرف های می زد

  • ما
    0

    دم میرشاد ماجدی گرم ،که به قیمت رای نیاوردن هم که شده پشت سرمربی تیم ملی ایستاد ،،،
    خیلی مردی پهلوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها