مدیر تیم ملی فوتبال

اسکوچیچ تا پایان جام جهانی با ما است

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: دراگان اسکوچیچ تا پایان جام جهانی قطر به طور حتم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

 اسکوچیچ تا پایان جام جهانی با ما است

حمید استیلی افزود: با توجه به نتایج خوب تیم ملی و صعود به جام جهانی و عملکرد بی نظیر اسکوچیچ و براساس قراردادی که با فدراسیون فوتبال تا پایان جام جهانی دارد هیچکس شایسته تر از او برای هدایت تیم ملی فوتبال تا پایان جام جهانی نخواهد بود.

وی گفت : برای بر عهده گرفتن سرپرستی تیم ملی از بسیاری از بزرگان فوتبال ایران رخصت گرفتم، هدف همه ما کمک به تیم ملی فوتبال است.در این مدت با دو بازیکن تیم ملی صحبت کردم و دغدغه های آنها را شنیدم.

وی افزود: با توجه به قولی که معاون اول رئیس جمهور به ملی پوشان فوتبال داده و درایتی که دولت در این چند وقته از خود نشان داده است، امیدواریم در کنار وظایف قانونی که فدارسیون فوتبال دارد و به علت شور و هیجانی که فوتبال ملی ما به جامعه تزریق می کند، دولت نیز همه جوره در کنار ما باشد.

استیلی درباره برنامه های تیم ملی فوتبال برای دو بازی باقی مانده در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی گفت : 26 اسفند و بعد از برگزاری شهرآورد پایتخت، ملی پوشان برای بازی با کره جنوبی در اردوی تیم ملی حاضر می شوند که عملا از 27 کارمان را آغاز می کنیم.

وی با بیان اینکه روز 28 اسفند تیم ملی فوتبال با پرواز اختصاص عازم سئول خواهد شد و لژیونرها نیز یک فروردین به ما اضافه خواهند شد افزود: ملی پوشان روزهای دوم و سوم فرودین برای بازی ایران با چهار فروردین تیم ملی فوتبال کره جنوبی در این کشور به تمرین اضافه خواهند شد.

او گفت: بعد از بازی با کره جنو بی کاروان تیم ملی فوتبال روز پنج فروردین به ایران باز خواهد گشت و روزهای شش، هفت و هشتم فروردین در کمپ تیم های ملی تمرین خواهد داشت تا با آمادگی مطلوبی برای بازی آخر خود مقابل لبنان آماده شود.

وی درباره محل برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان گفت: در دروه قبل مدیریت فدراسیون فوتبال صحبت هایی با مسئولان چند استان انجام شده تا بازی ایران مقابل لبنان در یکی از استانها به ویژه در خراسان رضوی برگزار شود اما با توجه به هزینه بر بودن و شرایط کرونایی در ایام عید نوروز به احتمال زیاد این بازی در تهران برگزار خواهد شد.

استیلی درباره حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی هم گفت: قرار است پنج نفر از فدراسیون فوتبال و البته بنده ۱۰ فروردین عازم دوحه شویم تا ضمن بازدید از محل در نظر گرفته شده برای اسکان تیم ملی، در یک کارگاه آموزشی که مسئولان فیفا برگزار می کنند آخرین نکات را مرور و در روز 12 فروردین در مراسم قرعه کشی جام جهانی حضور پیدا کنیم،

وی افزود: البته امیدوارم با توجه به نتایجی که در مقابل کره جنوبی و لبنان به دست می آوریم در سید دو برای مراسم قرعه کشی قرار بگیریم تا با یک قرعه مناسب در جام جهانی و با توجه به ظرفیت بازیکنان بین المللی که داریم، بتوانیم برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کنیم.

وی افزود: زود است که درباره حریفان احتمالی در گروهمان صحبت کنیم زیرا فعلا تمام تمرکزمان دو بازی پیش رو است و در مرحله بعدی باید شرایطی را فراهم کنیم تا قبل از حضور در جام جهانی بتوانیم با تیم های خوبی بازی کنیم که جواز حضور در جام جهانی را بدست نیاورده اند که می توانند در این برهه به تیم ملی کمک کند.

مدیر تیم ملی فوتبال در باره رزرو هتل در قطر گفت : با توجه سفر اخیر ریاست جمهور به قطر و تعاملات خوبی که با این کشور داریم امیدواریم از دیپلماسی ورزشی بهره مند شویم و از همین الان به فکر رزرو بهترین هتل و کمپ تمرینی در رقابت های جام جهانی برای تیم هستیم و در این باره نگرانی وجود ندارد.

وی درباره وضع تیم ملی فوتبال امید گفت: فدراسیون با امضاء قرارداد با مهدوی کیا در تلاش است تا دو اردوی از دست رفته قبلی را جبران کند که این یکی از اتفاقات خوب درباره این تیم است که از بلاتکلیفی درآمد.

وی با بیان اینکه می توانیم از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی برای راه اندازی کمک داور ویدئویی کمک بگیریم افزود: بر خلاف گفته ها راه اندازی این سیستم 15 ماه زمان نمی برد و می توانیم با بها دادن به جوانان کشورمان وی ای ار (کمک داور ویدئویی ) را با تایید فیفا راه اندازی کنیم و حتی در شهرآورد پایتخت و بسیاری از بازی ها می توانیم از دانش خودمان استفاده کنیم و بسیاری از چالش هایی که بوجود آمده برطرف شود و در مرحله بعد فدراسیون فوتبال با یکی از شرکت های مطرح در فناوری کمک داور ویدئویی قراداد منعقد کند.

استیلی درباره پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: امیدواریم در بحث برجام به توافق برسیم تا موانع برای دستیابی به این پاداش ها برداشته شود زیرا در این سالها تحریمهای ظالمانه و برخلاف آن چیزی که می گویند سیاست از ورزش جدا است اما در عمل دربسیاری از مواقع اینگونه نیست و حق فوتبال ملی و باشگاهیمان تضییع شده است.

او در پایان با اشاره به ظرفیت های رسانه ملی برای کمک به آرامش تیم ملی فوتبال گفت: رسانه ملی یار دوازدهم تیم ملی فوتبال ایران است و امیدواریم همچنان به حمایت هایش در کنار سایر ارگان های مربوطه کمک کند زیرا با هر برد تیم ملی جامعه سراسر خوشحالی می شود و هیچ لذتی بالاتر از این نمی توانید پیدا کنید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احمد
    1

    اسکوچیچ واقعا نتایج بی نظیری گرفته و باید بماند .

  • حسن
    0

    نتایجش در تاریخ فوتبالمون واقعا بی نظیره و باید قدرش رو همه بدونن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها