مذاکرات ادامه‌دار اسکوچیچ برای فسخ قرارداد و دریافت غرامت

سرمربی کروات تیم ملی و دستیارانش برای فسخ قرارداد با تیم ملی و دریافت غرامت از این فدراسیون، جلسات چند باره‌ای را طی روزهای گذشته انجام داده‌اند.

مذاکرات ادامه‌دار اسکوچیچ برای فسخ قرارداد و دریافت غرامت

بعد از اعلام رسمی فدراسیون فوتبال برای قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ، این سرمربی کروات و دستیارانش همچنان در ایران هستند و هنوز بر سر مبلغ پرداختی از سوی فدراسیون فوتبال به ایران به این مربی برای فسخ قرارداد توافق نشده است.

طی روزهای گذشته دراگان اسکوچیچ به همراه وکیل و مدیر برنامه خود جلسات چندباره‌ای را فدراسیون فوتبال برگزار کرده و هنوز دو طرف سر مفاد فسخ قرارداد به توافق نرسیده‌اند. اسکوچیچ امروز هم در فدراسیون فوتبال حاضر شد و این بار در حضور برخی از اعضای هیات رئیسه بر سر فسخ قرارداد گفت‌وگو خواهد شد.

به گفته منصور قنبرزاده، دراگان اسکوچیچ تا موعد فسخ قرارداد به اندازه ۱۵ روز از ایران طلبکار است و دستمزد باقی مانده او قبل از اعلام رسمی جدایی از تیم ملی ایران، در حدود ۶ میلیارد تومان بود که از سوی این فدراسیون پرداخت شد تا اسکوچیچ در فیفا از ایران شکایت نکند.

پیش از این اعلام شده بود که فدراسیون فوتبال در صورت فسخ قرارداد اسکوچیچ می‌تواند دستمزد سه ماه از قرارداد او را پرداخت کند اما با جلسات متوالی اسکوچیچ در این فدراسیون، به نظر می‌رسد که روند جدایی طرفین از همدیگر به این سادگی‌ها نیست.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • س. چشم پاک
    0

    یک روزی آه اسکوچیچ دامنگیر تاج و دار و دسته اش خواهد گرفت اخراج کردید پولش هم نمی دهید. دو باره مهره سوخته با دار و دسته آورده بیش از صدا هزار یورو حق مردم را بدهید تا از پرونده اش تبرئه شود چندین تیم محلات و غیر حتی لباس ورزشی ندارند اینگونه پول مملکت حیف ومیل می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها