بیرانوند: از تمام مردم ایران عذرخواهی می کنم

سنگربان تیم ملی می گوید شادی که بعد از گل تساوی ایران برابر لبنان داشته را هیچ گاه در دوران فوتبالی اش انجام نداده است.

 بیرانوند: از تمام مردم ایران عذرخواهی می کنم

تیم ملی ایران در شرایطی با نتیجه دو بر یک از سد لبنان گذشت که دروازه علیرضا بیرانوند به شکل عجیبی باز شد. در حالیکه به نظر می رسید ارسال عباس عاصی از خط عرضی زمین بیرون رفته، اما کمک داور اعتقادی به این مسئله نداشت و سونی سعد مهاجم لبنان با استفاده از غفلت گلر و خط دفاعی تیم ملی، دروازه ایران را باز کرد.

علیرضا بیرانوند که هنگام ارسال توپ دستش را به نشانه بیرون رفتن آن بالا برده بود و به نوعی با خیال اوت شدن توپ از تعقیب توپ دست کشید، اعتقاد دارد که توپ از بیرون به داخل برگشته است. او در این زمینه گفت: دوربین های VAR لب خط وجود نداشت. من خودم توپ را از بالا دیدم که اوت شده بود. با این وجود، من بابت این حرکتم از تمام بازیکنان تیم ملی عذرخواهی می کنم.

سنگربان تیم ملی با عذرخواهی بابت گلی که دریافت کرده، گفت: من قصد ندارم که حرکتم را توجیه کنم چون اشتباه کرده ام. من بابت این صحنه از تمام مردم ایران معذرت خواهی می کنم که باعث شد یک بر صفر عقب بیفتیم.

او در پایان گفت: من فکر نمی کردم گل دوم را بزنیم اما واقعا خوشحالی که من بعد از گل مساوی داشتم را هیچ وقت در دورانی که فوتبالی بازی می کنم، نداشته ام. این گل خیلی به من چسبید.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • فوتبالى
    0

    نمى دانم چرا بازيكنان تيم ملى نميخواهند ياد بگيرند تا وقتى داور سوت نزده وبازى رامتوقف نكرده خودشان توپ وبازى را داورى وقضاوت ميكنند ،مثل بازى ايران وژاپن اگر مسؤلين تيم هاى فوتبال چند جلسه كلاسهى توجيهى داورى فوتبال براى بازيكنان ميگذاشتند شايد اين اتفاقات در زمين فوتبال كمتر مى افتاد ديروز با كار بيرانوند نز ديك بود سكته كنم آخه باتجربه تو ديگه چرا

  • سخن
    1

    باشه،اما دیگه بازی حریف را دست کم نگیرید و اینقدر با اعصاب مردم بازی نکنید،در ضمن اقای تارمی را هرچه زودتر به تیم ملی برگردانید و از او دلجویی کنید،خطاب به سرمربی.

  • مهدی
    0

    از تمام مردم پرتغال هم عذر خواهی کن

  • ناشناس
    0

    علاقمندان به ورزش و فوتبال را با ندانم کاری و بدون تعصب و مغرورانه بازی کردن مدت ۹۰ دقیقه به سکته وا داشتید و بهتراست کمی ارزش پیراهن و جایگاه تیم ملی را بدانید و با کارهای عجیب و تاسف بار این مردم وفادار را اینطوری عذاب ندهید واینکارهای شما مثل درگیری شما با کادر ناجا در ورودی ورزشگاه درسالهای گذشته هرگز از خاطر مردم نخواهد رفت و زحمات گاها خوب شما هم هدرخواهد رفت .

  • ناشناس
    0

    این گل خوری نه تنها صواب داشته که باید از طرف مسئولان کشور مورد تشویق هم قرار گیرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها