نکیسا: قصد داشتند که تیم ملی ایران بازنده از زمین خارج شود/ رسم مهمان نوازی لبنانی ها درست نبود

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال بازی ملی پوشان کشورمان برابر تیم ملی لبنان گفت: داور مسابقه به طور مرتب کارت از جیب خود در می‌آورد تا جو مسابقه را بهم بریزد.

نکیسا: قصد داشتند که تیم ملی ایران بازنده از زمین خارج شود/ رسم مهمان نوازی لبنانی ها درست نبود

نیما نکیسا درباره پیروزی برابر تیم ملی فوتبال لبنان اظهار کرد: تیم ملی فوتبال در نیمه اول خوب نبود و توپ بی هدف رد و بدل می‌شد و بازیکنان به دربسته برخورد می‌کردند. البته در نیمه دوم فشار بازیکنان تیم ملی جواب داد و توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. متاسفانه کشور دوست و برادر قسم خورده برخوردش با ما خوب نبود.

نکیسا گفت: داور مسابقه هم به طور مرتب کارت از جیب خود در می‌آورد تا جو مسابقه را بهم بریزد. البته خداوند با ما یار بود و توانستیم دوباره به موفقیت برسیم. به هر حال می‌خواستند تیم ملی فوتبال ایران بازنده از زمین مسابقه خارج شود، اما خداوند کمک کرد و این اتفاق رخ نداد. جو استادیوم را به خوبی می‌شناسم، چون من در لبنان بازی کردم. البته این رسم مهمان نوازی لبنانی‌ها درست نبود.

او اظهار کرد: ان شا الله در بازی با تیم ملی سوریه هم برنده از زمین مسابقه خارج شویم تا با ۱۶ امتیاز بتوانیم ۸۰ درصد مسیر جام جهانی را طی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • پرسشگر
    1

    تمام کشورهایی که مقامات ایران بعنوان دوست و برادر انتخاب کرده و به آنها باج می دهند فقط موقع چاپیدن منابع کشور ما ابراز برادری می کنند .

  • زهرا
    1

    بازم. بچپونیددتو ذهنو این لننان پول زبون بسته ملت بدبخت ایران را

  • ایرانی
    0

    اشکالی نداره لبنان کشور دوست و برادر ماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها