جدایی احتمالی رونالدو از منچستر/ کافی است تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند

کریستیانو رونالدو ممکن است در پایان همین فصل از منچستریونایتد جدا شود.

جدایی احتمالی رونالدو از منچستر/ کافی است تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند

کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد، به هیچ وجه از شرایط فعلی این تیم راضی نیست. یونایتد روز شنبه در یکی دیگر از دیدارهای حساس فصل به مصاف منچسترسیتی رفت و شکست دیگری را با نتیجه 0-2 تجربه کرد.

 

گل به خودی زودهنگام اریک بایی سیتی را از حریف پیش انداخت و برناردو سیلوا نیز در لحظات پایانی نیمه اول موفق شد دروازه داوید دخیا را پس از چند مهار تماشایی باز کند. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه دوم هم کنترل بسیار خوبی بر بازی داشتند و اجازه نزدیک شدن یونایتد به دروازه را ندادند.

این شکست پس از باخت 0-5 دو هفته پیش برابر لیورپول در اولدترافورد رقم خورد و حالا هواداران بی‌صبرانه در انتظار دیدن تغییری در این تیم در طول وقفه دیدارهای بین المللی هستند.

منچستریونایتد در رده ششم جدول قرار دارد و با سهمیه اروپایی 4 امتیاز اختلاف پیدا کرده است. شرایطی که اگر ادامه دار باشد، ممکن است باعث جدایی رونالدو شود.

طبق ادعای نشریه اکسپرس، در قرارداد رونالدو با منچستر بندی وجود دارد که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط این باشگاه، او می تواند در پایان فصل جدا شده و راهی تیم دیگر شود. فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر امیدی به تغییر اوضاع با اوله گنار سولسشر ندارد و معتقد است تیم با او در مسیر نزولی قرار گرفته است.

رونالدو تمایل زیادی دارد که سال های بیشتری در یونایتد بماند اما از سوی دیگر حاضر نیست در لیگ اروپا به میدان برود. باید دید شرایط شیاطین سرخ در هفته های آتی تغییر خواهد کرد یا خیر.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها