بوکسور معروف ستاره‌های یونایتد را تهدید کرد!

تایسون فیوری، بوکسور معروف انگلیسی، با انتشار ویدیویی از عملکرد و روحیه بازیکنان منچستریونایتد انتقاد کرد.

بوکسور معروف ستاره‌های یونایتد را تهدید کرد!

فیوری یکی از هواداران قدیمی منچستریونایتد است و در جریان دیدار این تیم برابر منچسترسیتی در روز یکشنبه روی سکوهای ورزشگاه اولدترافورد حضور داشته و از نزدیک شاهد شکست این تیم بود.

این بوکسور 33 ساله موفق شد ماه گذشته با غلبه بر دئونتی وایلدر آمریکایی در لاس وگاس بار دیگر عنوان قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان را به خود اختصاص دهد و پیش از این تایید کرده بود که دوست دارد یک روز در اولدترافورد و در برابر چشمان تماشاگران انگلیسی به رقابت بپردازد.

حالا به نظر می‌رسد که فیوری به شدت از عملکرد بازیکنان یونایتد در دیدارهای اخیر ناراحت است و به با انتشار ویدیویی از خودش دست به انتقاد از آنها زد.

او در این ویدیو گفت:« پس از شکست امروز برابر سیتی، منصفانه است اگر بگوییم که یونایتد نمایشی ضعیف‌تر و شکستی بدتر از تمامی شکست‌های دئونتی وایلدر در مبارزه با من را به نمایش گذاشته و تجربه کرده است. تحمل این شرایط برای ما بسیار دشوار است. قصد بی‌احترامی به هیچ بازیکنی را ندارم اما فکر می‌کنم بخشی از این اتفاق به این دلیل است که بازیکنان برای پیروزی در این دیدارها به آب و آتش نمی‌زنند.»

 

 

فیوری ادامه داد:« به نظر می‌رسد شما فقط از این که این بازی‌ها را پشت سر بگذارید راضی هستید و هر اتفاقی که در آن‌ها افتاد هم افتاد. می‌دانید، وقتی در مبارزه برابر وایلدر یا هر بوکسور دیگری که تا به حال با آنها مبارزه کرده‌ام روی زمین افتاده بودم، هرگز باور نداشتم که در آن مبارزه شکست خواهم خورد. همیشه باور داشتم که برمی‌گردم و می‌برم و این روحیه پیروزی و قهرمانی است، چیزی که به نظر می‌رسد شما در دو بازی اخیر از آن بهره نبردید. فکر می‌کنم من و پاتریس اورا باید به تمرینات بیایم و چند مشت به شما بزنیم و کلمات ناشایستی که به آن نیاز دارید را به شما بگوییم.»

پاتریس اورا نیز نسبت به اظهارات فیوری در این ویدیو واکنش نشان داده و شکست یونایتد برابر سیتی را دردناک توصیف کرد. او در این باره گفت:« شکست امروز برای همه بسیار دردناک بود. ما می‌توانیم با انرژی جنگندگی که داریم بار دیگر روحیه پیروزی و قهرمانی را به این تیم برگردانیم.»

فیوری که دوستی قدیمی با اورا دارد، در جریان دیدار یونایتد برابر سیتی در اولدترافورد در کنار این بازیکن سابق یونایتد نشسته بود. او با پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ، که به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر لیورپول از این بازی محروم بود نیز دیدار کرد و عکسی نیز به همراه آنها در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها