رالف در مسیر اولدترافورد/ یک گزینه غیرمنتظره برای نیمکت یونایتد مطرح شد

سرمربی باتجربه و آلمانی ممکن است هدایت منچستر یونایتد را به عهده بگیرد.

رالف در مسیر اولدترافورد/ یک گزینه غیرمنتظره برای نیمکت یونایتد مطرح شد

نتایج ضعیف شیاطین سرخ در هفته های اخیر ادامه داشته و این تیم امروز در دربی شهر منچستر با دو گل مغلوب منچستر سیتی شد. اگر شاگردان پپ گواردیولا بدشانس نبودند و البته روز خوب داوید دخیا نبود، شاید این شکست سنگین تر هم می شد. اما نارضایتی هواداران یونایتد از عملکرد اوله گونار سولسشر به اوج رسیده و دیگر بعید است این سرمربی جوان و نروژی در ادامه فصل نیز هدایت منچستر را به عهده داشته باشد.

 

اما تا هفته گذشته به نظر می رسید آنتونیو کونته جدی ترین گزینه یونایتد باشد و این سرمربی ایتالیایی چند روز قبل با تاتنهام به توافق رسید. اما نشریه بیلد ساعتی قبل مدعی شد رالف رانکنیگ، سرمربی باتجربه آلمانی تبدیل به گزینه یونایتد شده و البته خود او نیز علاقمند است کار خود را در استادیوم اولدترافورد آغاز کند.

رالف رانکنیگ مشهور به انجام پروژه های بزرگ و بازسازی شرایط باشگاه های بحران زده است. تابستان سال قبل به نظر می رسید این سرمربی در آستانه توافق با میلان باشد، اما نتایج خوب استفانو پیولی موجب ماندگار شدن او در این باشگاه شد. اما این سرمربی باتجربه حالا از شانس مناسبی برای حضور روی نیمکت یونایتد برخوردار است. در حال حاضر گزینه چندانی برای این تیم وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است به زودی شاهد حضور رالف رانکنیگ در اولدترافورد باشیم.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها