ناامیدی مطلق CR7/ از عصبانی‌ترین نسخه رونالدو رونمایی شد

این بار کریستیانو رونالدو هم نتوانست منچستریونایتد از شکست نجات دهد.

ناامیدی مطلق CR7/ از عصبانی‌ترین نسخه رونالدو رونمایی شد

منچستریونایتد طی دو هفته اخیر لحظات پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. آنها ابتدا با شکست تحقیر آمیز 5-0 برابر رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول روبرو شدند تا انتقادات از اوله گنار سولسشر به بیشترین میزان خود برسد.

با وجود شایعاتی که پیرامون احتمال برکناری سرمربی نروژی از هدایت شیاطین سرخ وجود داشت اما نهایتاً سران باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفتند که این فرصت را به سولسشر بدهند تا شاید بتواند این تیم را از وضعیت به وجود آمده خارج کند.

بعد از شکست سنگین برابر لیورپول، منچستریونایتد به مصاف تاتنهام رفت و توانست با سه گل حریف لندنی خود را شکست دهد؛ بردی که با درخشش کریستیانو رونالدو به ثبت رسید چراکه فوق ستاره پرتغالی یکی از گل‌های تیمش مقابل تاتنهام را به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای ادینسون کاوانی ارسال کرد.

برد برابر تاتنهام باعث شد که یونایتد تا حدودی آرامش را تجربه کند. تیم سولسشر پس از این بازی پا به لیگ قهرمانان اروپا گذاشت و در حالیکه تا لحظات پایانی از حریف خود عقب بود نهایتاً باز هم کریستیانو رونالدو در نقش منجی ظاهر شد و یونایتد را از شکست نجات داد. جالب اینکه گل اول یونایتد را هم برابر تیم ایتالیایی همین رونالدو به ثمر رسانده بود.

اوله گنار سولسشر امیدوار بود تیمش به واسطه درخشش کریستیانو رونالدو در دربی منچستر نیز به پیروزی دست پیدا کند؛ موضوعی که می توانست باعث شود منچستریونایتد به طور کامل از بحران بیرون بیاید اما شیاطین سرخ امروز یک نمایش کاملاً ناامید کننده را از خود ارائه دادند و در واقع فوق ستاره پرتغالی هم دیگر این بار نتوانست تیمش را نجات دهد.

 

 

 

 

کریستیانو رونالدو بعد از پایان بازی با عصبانیت و ناراحتی سریع زمین مسابقه را ترک کرد.

اما شاید امروز شاهد خشمگین ترین نسخه کریستیانو رونالدو بودیم؛ جایی که او در لحظات پایانی بازی با حرکتی خشن و بی پروا که هیچ قصدی به جز زدن پای حریف در آن دیده نمی شد، روی پای کوین دی بروین تکل زد. اگرچه برخورد خاصی روی این صحنه به وجود نیامد اما اقدام رونالدو به قدری بود که داور به او کارت زرد نشان داد؛ اقدام مشابهی که رونالدو در دیدار برابر لیورپول نیز انجام داده بود اما این بار شدیدتر اتفاق افتاد.

 

 

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها