رونالدو برای جام بردن منچستریونایتد نسخه تجویز کرد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در جدیدترین مصاحبه خود توصیه های مهمی برای هم تیمی هایش داشته است.

رونالدو برای جام بردن منچستریونایتد نسخه تجویز کرد

بعد از سه فصل حضور در فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو نهایتا در تابستان اخیر از این تیم جدا شد و بعد از شایعات زیادی که در مورد آینده این فوق ستاره پرتغالی وجود داشت، او نهایتاً او تصمیم گرفت به تیم سابق و محبوب خود یعنی منچستر یونایتد بازگردد.

کریستیانو رونالدو حالا در جدیدترین مصاحبه خود تاکید کرده که برای تعطیلات به منچستریونایتد نیامده و می خواهد با این تیم جام کسب کند. رونالدو گفت: "اگر به دنبال یادگیری هستی باید این کار را انجام دهی. اگر صحبت کنی ممکن است تا حدودی خوب باشد اما باید در کارهایت نیز خود را نشان دهی. من برای تعطیلات به منچستریونایتد نیامده ام و می خواهم در صورت امکان با این تیم جام کسب کنم. فکر می‌کنم اگر همه ما اینگونه فکر کنیم این امر امکان پذیر خواهد بود.

مهمترین چیز در فوتبال کسب عناوین است و فکر می‌کنم که یونایتد نیز باید چنین نگرشی داشته باشد. آیا این دشوار خواهد بود؟ البته. ما بازیکنان و سیستم جدیدی داریم... بله اما این مهم نیست. ما باید مثبت فکر کنیم و باور داشته باشیم و همه در کنار یکدیگر باشیم. ما باید در هر بازی اینگونه باشیم، سعی کنیم خوب بازی کنیم و در هر بازی به پیروزی برسیم. شما این مسئولیت را دارید که برای این باشگاه بازی کنید، عناوین کسب کنید و حداقل خیلی حرفه ای باشید."

رونالدو در ادامه گفت: "میل، ذهنیت و فلسفه من تغییر نکرده است. قبل از این، که به عنوان وینگر بازی می‌کردم سرعت بیشتری داشتم. همچنین دریبل های بیشتری می‌زدم اما حالا بیشتر تمرکزم را روی گلزنی قرار داده ام. حالا انرژی‌ام برای لحظات مناسب و تمام کردن کار ذخیره می کنم. در واقع تجربه در بازی باعث می شود که بهتر تصمیم بگیریم. من مانند قبل عطش بردن عناوین را دارم. هنوز انگیزه دارم می خواهم یاد بگیرم و جام ها را کسب کنم این ذهنیت من است."

رونالدو همچنین به نسل جدید فوتبال نیز انتقاد کرد و گفت: "این نسل جدید زندگی، فوتبال و مشکلات را متفاوت می بیند. من به یاد دارم که در نسل من بازی در تیم اصلی سخت تر بود. به یاد دارم که بازی برای منچستریونایتد چقدر سخت بود. همچنین با تیم ملی اما امروز در دنیا همه چیز راحت تر است و به اندازه کافی برای این مسائل ارزش قائل نیستند. این چیزی است که من فکر می کنم."

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رم
    0

    شراب ناب فوتبال خودتی....بقیه دلستر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها