فوری؛ جلوگیری وزارت بهداشت برزیل از برگزاری مسابقه با آرژانتین

هم اکنون شاهد صحنه های عجیبی در فوتبال آمریکای جنوبی هستیم.

فوری؛ جلوگیری وزارت بهداشت برزیل از برگزاری مسابقه با آرژانتین

برزیل و آرژانتین از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در چارچوب مسابقات مقدمانی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند. از قبل بازی زمزمه هایی مبنی بر اخراج ۴ بازیکن آرژانتین از کشور برزیل به دلیل نقض پروتکل های مرتبط با کووید-۱۹ به گوش می رسید ولی همه تصور می کردند برزیل اجازه برگزاری مسابقه را بدهد. مسابقه حساس دو تیم به زحمت ۵ دقیقه را پشت سر گذاشته بود که ورود نماینده وزارت بهداشت برزیل به زمین، باعث متوقف شدن بازی شد و پس از آن نیز آرژانتینی ها تصمیم گرفتند جمعا راهی رختکن شوند.

هم اکنون گفتگوها کنار خط بین مسئولان برگزاری مسابقه ادامه دارد و بازیکنان برزیل هنوز در زمین هستند. امیلیانو مارتینز، جووانی لوسلسو، کریستین رومرو و امیلیانو بوئندیا چهار بازیکنی هستند که به گفته وزارت بهداشت برزیل با جعل اطلاعات مربوط به پروتکل های بهداشتی در این کشور حضور یافته اند و حالا باید هر چه سریع تر خاک برزیل را ترک کنند. موضع آرژانتینی ها مشخص است: یا همه اجازه بازی پیدا می کنند و یا کسی بازی نخواهد کرد. بر حسب شرایط فعلی، این بازی به تعویق افتاده است.

گلوبو اسپورت می گوید پلیس برزیل تلاش کرده بود با حضور در هتل محل اقامت آرژانتین، بازیکنان خاطی این کشور را به سمت خروج از مرزهای برزیل هدایت کند ولی پس از آن که تلاش چند باره آن ها برای برخورد با این افراد بی نتیجه ماند، آن ها در جریان بازی مداخله کردند.

منبع: طرفداری

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها