وقتی دیبالا، مسی را سوژه خنده کرد/ عکس

مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین در حاشیه بازی نیمه‌کاره این تیم با برزیل، برنده ۶ طلا را سوژه خنده خود کرد.

وقتی دیبالا، مسی را سوژه خنده کرد/ عکس

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین شب گذشته (یکشنبه به وقت تهران) در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در سائوپائولوی برزیل به مصاف هم رفتند، اما این بازی به دلیل ورود پلیس برزیل و مقامات سازمان بهداشت این کشور به زمین مسابقه در دقیقه 5 بازی برای دستگیری چهار بازیکن آلبی‌سلسته و دیپورت کردن آنها از برزیل، به حالت تعلیق در آمد.

این اتفاق عجیب به دلیل عدم توجه چهار بازیکن تیم ملی آرژانتین به مقررات برزیلی‌ها برای سپری کردن قرنطینه 14 روزی اجباری قبل از ورود به برزیل به دلیل اقامت داشتن در انگلیس (یکی از کشورهای لیست قرمز کرونایی برزیل) رخ داد. امیلیانو مارتینیس، کریستین رومرو، جووانی لوسلسو و امیلیانو بوئن‌دیا چهار بازیکن مدنظر بودند.

پس از این اتفاق بود که بازیکنان تیم ملی آرژانتین ابتدا مدت زمانی را در تونل منتهی به ورزشگاه سپری کردند و سپس راهی رختکن شدند. در این بین اما اتفاق جالبی افتاد و پائولو دیبالا مهاجم 27 ساله آلبی‌سلسته، لیونل مسی را به دلیل پوشیدن کاور عکاسان سوژه خنده خود قرار داد.

مشخص نیست که مسی چرا این کاور را به تن داشته، اینکه آیا عکاسی پیراهن برنده پنج توپ طلا را به عنوان یادگاری از او خواسته و در مقابل کاورش را به او داده تا به تن کند یا چیز دیگری!

همچنین به تعلیق در آمدن این بازی سبب شد تا لیونل مسی با دنی آلوز هم‌تیمی پیشین خود در بارسلونا نیز گپ و گفتی بزند.

قرار است فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درباره این بازی تصمیم‌گیری کند.

لیونل مسی , پائولو دیبالا , تیم ملی فوتبال آرژانتین , تیم ملی فوتبال برزیل , جام جهانی 2022 قطر , لیونل مسی , پائولو دیبالا , تیم ملی فوتبال آرژانتین , تیم ملی فوتبال برزیل , جام جهانی 2022 قطر ,

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها