نویدکیا: مقابل ماشین‌سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید اگر تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز غفلت کند و امتیازی را از دست دهد، جای جبران نخواهد داشت.

نویدکیا: مقابل ماشین‌سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سری رقابت های هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، اظهار کرد: بازی به ظاهر آسانی نسبت به هفته های گذشته خواهیم داشت اما بازی بسیار مهم، سخت و سرنوشت سازی داریم و شاید ماشین سازی آخرین شانس خود را برای باقی ماندن در لیگ داشته باشد و همه می دانیم که هیچ بازی راحت نیست و بعضا تیم های آسان مسابقات و شرایط سختی را برای حریف رقم می زنند و اختلاف سطح فوتبال کم شده است و باید با تمرکز بالا و برنامه ریزی مقابل ماشین سازی به میدان برویم.

وی ادامه داد: ما دو امتیاز حساس و بسیار مهم را در مقابل ماشین سازی در بازی رفت از دست دادیم و اگر غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت. تمامی بازیکنان در اختیار تیم قرار دارند و می توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم، عنوان کرد: تمامی اسامی اعلام شده دروغ محض است و تا کنون با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ایم و تا زمانی که بازیکنان نخواهند از تیم جدا شوند هیچ بازیکنی را اضافه نخواهم کرد، از تیم و بازیکنان خود راضی هستم و نیازی به اینکه در آینده بازیکنی به تیم اضافه کنم ندارم و تیم من نیازی به تقویت ندارد و تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه من هستم.

نویدکیا در مورد پیام نیازمند هم، بیان کرد: ترجیح می دهم کارم را با پیام نیازمند ادامه دهم و این بازیکن بازی با پای فوق العاده ای دارد و در بازی سازی شرکت می کند و بنده این سبک را دوست دارم و ترجیح می دهم فعالیت خود را با این دروازه بان ادامه دهم مگر اینکه مشکلی پیش بیاید که بخواهم در مورد آن تصمیم گیری کنم.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به همراه بازیکنان و کادر فنی به تیم کمک کنیم، گفت: در نهایت سپاهان باید جایگاه مناسبی در جدول داشته باشد و با یک برد یا باخت اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

منبع: ایسنا

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها