ساخت دهکده المپیک در کنار ورزشگاه نقش جهان یک ضرورت ملی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: ساخت و توسعه دهکده المپیک در کنار ورزشگاه نقش جهان یک ضرورت ملی است و با همیاری و همکاری مسئولان ملی و استانی می‌توان این ظرفیت را توسعه داد.

ساخت دهکده المپیک در کنار ورزشگاه نقش جهان یک ضرورت ملی

حمیدرضا عظیمیان در دیدار با مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه سپاهان اظهار کرد: در ابتدا از زحمات مدیرعامل، هیئت مدیره، مربیان، ورزشکاران و تمام دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان فولاد مبارکه بابت کسب نتایج درخشان و قابل قبول تیم‌های مختلف ورزشی و نائب قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر استعدادیابی و توسعه رشته‌های ورزشی پایه تصریح کرد: ساخت و توسعه دهکده المپیک در کنار ورزشگاه نقش جهان یک ضرورت ملی است و با همیاری و همکاری مسئولان ملی و استانی می‌توان این ظرفیت را توسعه داد تا در آینده شاهد برگزاری رویداد‌های بزرگ ملی و بین المللی دراین دهکده باشیم.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با اشاره به تامین درآمد‌های ثابت و پایدار توسط باشگاه سپاهان تصریح کرد: باشگاه سپاهان باید علاوه بر استعدادیابی در زمینه‌های مختلف ورزشی با برنامه ریزی منسجم در کانون هواداران باشگاه از ظرفیت حمایت هواداران، برای تقویت رده‌های مختلف ورزشی به خوبی استفاده شود.

عظیمیان در خاتمه گفت: باشگاه داری حرفه‌ای یکی از ضرورت‌های باشگاه سپاهان است و باید مدیرعامل و هیئت مدیره حتما به این سمت حرکت کنند. حرکتی که بدون شک که لازمه آن تامین درآمد ثابت و پایدار و تقویت زیرساخت‌ها و اخذ قرارداد‌های سالم با بازیکنان خواهد بود.

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اره دیسکی
    0

    میخوادچه کارکنه گفتن تا ده سال اصفهان تبدیل میشه شهر خالی از مردم تا بخواد درست بشه ده سال کار داره دوم اینکه اب نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها