خبرفوری برخی نشانه‌های آخرالزمانی را بررسی می‌کند

جنگ آخر برای مدعیان پیروزی بر خدا / سال ۲۰۲۴، سال نابودی اسرائیل است؟ / آرماگدون فرامی‌رسد...

براساس عهد عتیق، نام اسرائیل از آنجا می‌آید که یعقوب از پیامبران یهود بر یهوه، خدای این قوم چیرگی می‌یابد و از آنجا نام اسرائیل بر این قوم می‌گذارد. قومی که در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

جنگ آخر برای مدعیان پیروزی بر خدا / سال ۲۰۲۴، سال نابودی اسرائیل است؟ / آرماگدون فرامی‌رسد...

براساس عهد عتیق که متن مورد تایید از تورات نبوده و بیشتر به عزرای کاهن نسبت داده می‌شود، قوم بنی اسرائیل پس از نجات از سرزمین فرعونیان، به گوساله‌پرستی روی آورده و چنان نافرمانی می‌کند که بارها موسی (ع) را به تنگ آورده و مستاصل می‌کنند.

فرجام داستان‌های مشوش این قوم که شهره به آوارگی و عذاب است، پس از جنگ جهانی دوم، کوچ اجباری به فلسطین می‌شود. دسیسه‌ای انگلیسی - فرانسوی برای تبعید یهودیان از اروپا به خاورمیانه.

پیش‌بینی فراماسونی از جنگ جهانی سوم

چندی پیش آلبرت پایک یکی از چهره‌های نامدار فراماسون ضمن پیش‌بینی سه جنگ جهانی، گفته بود پس از جنگ دوم یهودیان قدرت گرفته اما پس از جنگ جهانی سوم، افول خواهند کرد.

پس از جنگ جهانی دوم، صهیونیست‌ها که جریان راست‌گرای افراطی برخاسته از ایدئولوژی‌های ماتریالیستی قرن بیستم هستند، با استفاده از داستان‌پردازی‌های گذشته و تحولات روز دنیا، سوار بر موج ناسیونالیستی در جهان، سعی می‌کنند به نام معبد سلیمان و کوه صهیون، سرزمینی برای بنی اسرائیل دست و پا کنند. سرزمینی که در نهایت با اشغال اراضی مردم فلسطین به تاسیس رژیمی نامشروع منتهی می‌شود که بیش از ۷۰ سال است عامل اصلی بحرانها در جهان اسلام است.

حالا پس از سالها درگیری، آنچه در هفته‌های اخیر در اراضی اشغالی رخ داد، نشانه‌هایی واضح از سقوط نهایی رژیمی سُست بنیاد در خود داشت. رژیمی افراطی که دیگر رسانه‌های وابسته‌اش قدرت سفیدنمایی آن را ندارند.

اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید

نکته جالب‌توجه در این بین اما پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی است. ایشان در سال ۱۳۹۴ و پس از امضای برجام، فرمودند صهیونیستها ۲۵سال آینده را نخواهند دید. برخی گمان کردند که براساس این پیش‌بینی، عملا رژیم صهیونیستی تا سال ۱۴۱۹ شمسی وجود نخواهد داشت. این درحالیست که رهبر انقلاب در آن سخنرانی عملا سقوط صهیونیستها را حتی قریب الوقوع تر می‌دانند: "برخی صهیونیست‌ها گفته اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته ای، ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شده ایم، اما ما به آنها می گوییم شما ۲۵ سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت".

بسیاری از اسرائیلی‌ها کاملاً بر این باورند که عمر اسرائیل بیش از ۸۰سال نخواهد بود و این یعنی در سال ۲۰۲۸ اسرائیل از بین خواهد رفت. رژیم‌های سابق یهودی بیش از ۸۰ سال دوام نیاوردند

نقل قول دیگری هم وجود دارد که این  فاصله را نزدیک‌تر می‌کند. براساس گزارش بی‌بی‌سی، سال ۱۳۹۷ از حسن نصرالله نقل شد که رهبر انقلاب ۱۲ سال قبل آن هم پیش بینی کرده بودند که اسرائیل حداکثر تا ۱۸ سال بعد نابود می‌شود. محاسبه‌ای ساده نشان می‌دهد که نابودی رژیم اشغالگر بر این استس، سال ۱۴۰۳ خواهد بود، یعنی کمتر از یکسال دیگر.

البته این فقط رهبر انقلاب نیستند که چنین پیش‌بینی از پایان کار اسرائیل دارند‌. به جز ایشان، در کتابی، چنین محاسبه شده بود که سال 1444 قمری [1401ش = 2022 میلادی] سال زوال اسرائیل خواهد بود. نویسنده کتاب «1401 [ش] سال سقوط اسرائیل» (تهران، انتشارات علوم و فنون رازی، 1392) این مطلب را از یک محاسبه ظاهرا ریاضی از آیات قرآن بدست آورده بود.

قومی که دو بار در زمین فساد می‌کند

اشاره های قرآنی به نابودی اسرائیل البته کم نیست. قرآن در سوره اسراء آیه چهارم به بنی اسرائیل می پردازد و می‌فرماید: «ما به بنی اسرائیل خبر دادیم شما دو بار بر روی زمین فساد و خون ریزی بزرگی به پا می کنید». در آیه 5 سوره اسراء خداوند می فرماید:« یک عده از بهترین بندگانم را که شجاع ترین افراد هستند می فرستم تا شما را از اورشلیم بیرون کنند و این حتما اتفاق می افتد».

یک پژوهشگر در تفسیر این دو آیه توضیح می‌دهد: "در قرآن، واژه فساد به 6  قوم نسبت داده شده است و همگی را خداوند به شدت عقوبت و هلاک کرده است که عبارتند از: 1ـ قوم یأجوج و مأجوج  2ـ قوم ثمود   3ـ قوم لوط  4ـ قوم شعیب  5ـ قوم فرعون 6ـ قوم بنی‌اسرائیل؛ و فساد این قوم صرفاً یک پیشگویی نیست بلکه در تورات، خداوند حکمی بر آنها قضا می‌‌کند. این حکم الهی، درآیه چهارم سوره اسراء، با عبارت «لَتُفْسِدُنَ‌ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْن‌؛ در زمین دوبار فساد می‌کنند» اعلام شده است. در این حکم، دو بار انجام فساد برای آنان مطرح شده است؛ بنابراین به استناد آیات پنجم و هفتم سوره مبارکه اسراء، فساد بنی اسرائیل یک «وعده» و به استناد آیه5 نابودی آنها نیز همچنین است."

بر اساس آیه ۱۴ سوره برائت که خطاب به مسلمانان عصر پیامبر اسلام(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) نازل شده، عذاب دشمنان اسلام مشروط به مجاهدت مؤمنان شده است: «قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و سینه‌هاى [پر سوز و غم‌] مردم مؤمن را شفا بخشد.» 

این آیه به روشنی به این قاعده مهم رهنمود می‌کند که اگر مؤمنان وارد میدان مبارزه با کافران و ستمگران نگردند، محال است خداوند آنها را عذاب کند و مؤمنان را بر ظالمان پیروز گرداند. پس حالا که جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی برخاسته و قصد سازش ندارد، امیدها به تحقق وعده الهی بیشتر شده است.

آرماگدون چیست؟

با این حال روشن است که جنگ نهایی برای فروپاشی اسرائیل به‌سادگی نیست و نیاز به مجاهدت‌های بسیاری دارد. به این جنگ، برخی "آرماگدون" گفته‌اند. این، نام محلی است در نزدیکی بندر حیفا در اسرائیل که مطابق پیشگویی مکاشفه یوحنا در عهد جدید، سپاهیان برای حضور در نبردی در آخرالزمان آنجا گرد خواهند آمد.

پیش‌گویی‌های معاصر و کهن، همگی بر وقوع جنگی بزرگ در خاورمیانه حکایت دارد. جنگی تمدن‌ساز که به باور قرآنی، بازنده اصلی آن صهیونیستها خواهند بود، چراکه از منظر قرآنی، "عهد الهی به ستمکاران نخواهد رسید"

کشیشان بنیادگرایی که به مسیحیان صهیونیست شهره هستند، معتقدند این جنگ ، نبردی هسته ای است و در این نبرد همه اعراب و ایران با کمک روسیه به اسرائیل هجوم خواهند برد. سپس ضد مسیح وارد خاورمیانه می شود و تندیس خود را در معبد یهودی نصب می کند و از همه جهان می خواهد که آن را به جای خدا بپرستند.

در راستای این اعتقادات مکاتب جنبشها و فرقه هایی به وجود آمده است، اعضای این فرقه ها اعتقاد دارند که وظیفه مهم آنان فراهم کردن مقدمات ظهور حضرت مسیح (ع) است. لذا برای نیل به این مقصود تضعیف نظامی اعراب (در اصل مسلمانان) و حمایت مالی، سیاسی و نظامی و تقویت فن آوری هسته ای اسرائیل را از جمله وظایف خود می‌دانند.

پس اتفاقی نیست که حالا توییت عجیب و آخرالزمانی اکانت وابسته به موساد اسرائیل بحث برانگیز می‌شود: «گوساله سرخ مو تا عید پسح سال 2024 آماده است و مرحله ی بعدی هم معبد سوم(سلیمان) خواهد بود. مسیح یهودی سرانجام در سال آینده خود را آشکار خواهد کرد»!

نفرین دهه هشتم، گریبان اشغالگران را گرفت

با این حال بسیاری از اسرائیلی‌ها کاملاً بر این باورند که عمر اسرائیل بیش از ۸۰سال نخواهد بود و این یعنی در سال ۲۰۲۸ اسرائیل از بین خواهد رفت. رژیم‌های سابق یهودی بیش از ۸۰ سال دوام نیاوردند. رژیم سوم آن‌ها که در حال حاضر در اراضی فلسطینی اشغالی پابرجاست زوال و نابودی آن نزدیک شده است.

جالب است که عدد ۸۰ سال، با روایتهای قرآنی همخوانی دارد. یک پژوهشگر دینی می‌گوید: "قرآن می‌فرماید، طول عمر یک ظلم مستمر و پایدار بیش از هزار ماه نخواهد بود و در نهایت قدرت و سلطنتش از بین خواهد رفت. این بحث طبق تفسیر سوره قدر که می‌فرماید شب قدر از هزار ماه برتر است از هزار ماهی که در آن شب قدر نباشد و طبق آن روایت پیامبر اکرم(ص) که در مورد شجره ملعونه در قرآن بیان فرمودند، بنی امیه ظالمانی هستند که هزار ماه بیشتر دوام نمی آورند و بعد به سوره قدر استناد کردند، قابل استنباط است."

یک پژوهشگر دینی دیگر اما درباره زمان این نابودی سالهای کمتری را به دولت یهود نسبت می‌دهد و می‌گوید: "بنده در قرآن مشاهده کرده ام که خداوند در رابطه با بنی اسرائیل اگر 400 سال در مصر آوره بوده اند 400 سال به آن ها فرصت داده شده است و نسبت جرم ومجازات بنی اسرائیل در قرآن یک نسبت فوق العاده منظمی است و آن چه که استناد به آن می شود این است که نابودی بنی اسرائیل همراه با ظهور است زمانی که کوروش آن ها را اسیر کرد 70 سال در بابل آوره بودند و این 70 سال را هیچ وقت به آن ها پس نداده بود وبه احتمال زیاد عمر اسرائیل  امروزی 70 سال بیشتر نخواهد بود."

براین اساس، اگر مبنای تشکیل دولت ظالم صهیونیستی را در سال ۱۹۴۸ قرار دهیم، آنگاه اکنون اسرائیل سالهای پایانی خود را می‌گذراند؛ شاید بسیار کمتر از آنچه گمان می‌رود.

با نگاهی به این روندها می‌توان به‌خوبی دید که پیش‌گویی‌های معاصر و کهن، همگی بر وقوع جنگی بزرگ در خاورمیانه حکایت دارد. جنگی تمدن‌ساز که به باور قرآنی، بازنده اصلی آن صهیونیستها خواهند بود، چراکه از منظر قرآنی، "عهد الهی به ستمکاران نخواهد رسید".

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 89
  • ناشناس
    36

    خخخخخخخخخخ.

    نظرات شما -
    • 94

      خخخخخخ برای مغز پوسیده ونفهم تو😆 خاک برسرامثال تو که به ظهور منجی هم اعتقادی ندارند

    • ناشناس
      10

      ادمک 18:21 منجی بیاد اول بی ادبایی مثل تو را ادب می کنه

    • ناشناس
      15

      کاری کردید که مردم از دین ومذهب متنفرشدن

    • ناشناس
      10

      مسایل بین المالکی خبر از ظهور حرکت های تازه می دهد. اگر کسی ده سال پیش می‌گفت رژیم اشغالگر تا این حد ضعیف میشه که باید آمریکا بیاد برای کار را جمع کنه و در تمام دنیا مردم اینطور علیه‌اش تظاهرات می‌کنند کسی باور نمی‌کرد.

  • ناشناس
    41

    8000سال دیگه هم هست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      شما یهودی هستس؟

    • ناشناس
      14

      گفته میشه کشیشی به گالیله گفت .بدبخت مردمی که منجی ندارند.گالیله جواب داد:بدبخت مردمی هستند که به منجی نیاز دارند.

  • اوس اسمال
    32

    زدی توکار جادو جمبل وپیشگویی چرت وفراماسون وایلومیناتی ؟اقای خبر فوری تفکر رو نمیشه نابود کرد .مگه هیتلر این همشون نسوزوند . چی شد؟ مگه نیروگاه نطنز منفجر نشد . چی شد؟یه بهترشو ساختن . کسی یا چیزی از بین می‌ره که پویا نباشه که این خصیصه به اعراب فلسطینی بیشتر میخوره تا به اسراییل

  • 🐜
    75

    آنچه مسلم است رژیم صهیونسیتی چهار روز دیگر نابود خواهد شد

    نظرات شما -
    • امیر ب مورچه
      36

      مورچه خودت نابود میشی ساندیس خور

    • ناشناس
      9

      یه روزشم گذشت

    • 22

      حالا چهار روز نه یک ماه خیرش رو ببینی...
      مهم اینه که باطل نابود شدنی ست..

    • ناشناس
      6

      با دست حساب کردی یا ماشین حساب. 4 روز و دو دقیقه و 45 ثانیه. الهام شده به من. الان پشت در است با نیزه موعود ما. بدو بیا.

  • ناشناس
    19

    گیرم یهود هم تمام شد تا زه ا ول دشمنی شما برسرقدرته که بتر ازقدیم یهود ...

    نظرات شما -
    • 1

      شنا او منطقه اعتبارندارید

  • ناشناس
    33

    هنوز یک ماه از صرف تی‌تاپ و ساندیس نگذشته در حالیکه اسرائیل به داخل غزه رسیده شما برای اثبات نابودی اسرائیل دست به دامن‌ پیشگویی‌های آلبرت پایک فراماسون و فال‌گیری و رمالی و غیب‌گویی شده‌اید؟ بدا به حال و روزتان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      63

      چه خوب بلدی فارسی کامنت بزاری!
      ولی برای من جالب تر اون تی تاب و ساندیسیه که تو پناه گاه برای فرار از موشک های غزه نوش جان می‌کنی:))

    • ناشناس
      13

      کجای غزه ای تو بلا!

    • 3

      ترسیدی ؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      4

      بالای ده هزار شهیدنتیجه رزم جانانه اسقاطیل
      وحدود ۳۰۰۰ کشته و اسیر توسط حماس
      با یک تفاوت که آنها از مردم غیر نظامی ولی اینها از نظامیان ارتش چهارم دنیا
      خدا وکیلی به کدام یک باید جنگنده وقهرمان گفت
      پایندمقاومت

  • ناشناس
    53

    و چه زجری خواهند کشید دشمنان بشریت و حامیان آنان از محو شدن ان

    نظرات شما -
    • 9

      الان دشمن بشریت همینجاست

  • ناشناس
    16

    یعنی زدید به سیم اخر خریتا

  • ناشناس
    12

    مسخره ها . مثل سریال سربداران مردم را فریب می دهید

  • ناشناس
    31

    انها هم نابود شوتد اینحا دطت از کتاب مشاوره رواتی گوی شاد گرگ نتانیاهو جایگزین اخلاق انبیا دست نمی کشند

  • سالر
    11

    حماس تا جهنم تونل کنده عجب موشین اینها

    نظرات شما -
    • ناشناس
      24

      اولا. موش در طول تاریخ سمبل یهودیهای رباخور بوده
      ثانیا بله تا جهنم تونل کنده: چون این تونلها مسیر فرستادن شما به حهنمه!

    • ناشناس
      8

      یهودیهای رباخوار؟ یهودیها چه مقدار ربا می‌گرفتند؟ بیشتر از بانکهای ام‌القرای جهان اسلام؟ خاشاک را در چشم دیگران می‌بینی دسته‌بیل را درمون خودت نمی‌بینی

    • ناشناس
      3

      یهود ربا؟ پس بانکهای کشور ما که همه وامهاشون رو چند برابر پس مزگیرن چی؟ دیجی کالا تحت عنوان دیجی پی برای ده تومن خرید اقساط ۶ماه حدود ۱۱میل و پونصد هزار پس میگیره چی ربا خور نیستن؟ برای اثبات رباخواری مایی که مسلمانیم به اصطلاح بانکهامون هست تو برای تهمت رباخواری به یهودیا چی برای اثبات داری

    • 3

      اللنتو ایناوضاع رساته های ما کی به گرونی اهمیت میده؟ کی به طلای گرمیدومیلیون و پونصد اهمیت میده؟
      بله همیشه سیستمهای غلط حکومتداری اینجوره که سر مردم‌رو به مسائلی گرم کنید که هیچ اهمیتی تو کیفیت زندگیشوننداره .....و شاهکار اینه که سرنوشت زندگیشون رو بند بدی به جریان یک گروهک در یک کشور دیگه

  • ناشناس
    13

    وقتی که عقل نیست جان در عذابه.جادو وجنبل را اوردید وسط کار و عقل و افکار مثبت را کنار کذاشتید.ومیدانید که این حرفها برای دلخوشکنکهای بعضی از افراد است که در همین صفحه دارند نظراتشان را میگویند.

  • ناشناس
    11

    این تیتر یعنی چی ؟ خب در عهد عتیق خیلیا خیلی اعتقادات داشتن مثلا اعراب جاهلی دختر ماییه ننگ بود واسشون و یا زنده بگور میکردن یا با سرشکستگی بزرگ میکردن تا ۸سال و۹ساله که شد بفرستنش خونه شوهر برای یکی دیگه بچه بیاره....و الان بعد از قرنها هنوز هستن کسانی مثل دوستان و برادران دینی ما طالبان عزیز که مدرسه رفتن دختر رو ممنوع میکنه شاغل بودن زن ممنوعه یا برادر دیگه داعش شریف که جهاد نکاح داشتند.......
    الان شما به اون اعتقاد یهود چندهزارقرن پیش چنگ میندازید که ما بگیم یهود اخه یهود کافره؟

    زهی خیال باطل

    نظرات شما -
    • ابوالفضل
      1

      یهود یه غده سرطانی هست اگر گریه های اون کودک فلسطینی رو می‌دیدی آتیش میگرفتی البته از تو که شکمتان پر از لقمه حرام شده انتظاری ندارم اسرائیل نابود خواهد شد

  • آقا
    14

    به گفته بعضیها زمان بزن درو تمام شده حماس نادان قاتل ۲هزار کشتی ۱۰ هزار کشته و۱۰ هزار مجروح دادی

  • ناشناس
    8

    روش استدلال و محاسبه ای که مضحکه ایندگان و عالمیان تواند شد.انهایی که دراین روزگار چنین می اندیشند,خود زمینه سازان بدبختیها و فلاکتهایی بزرگتر از استیلای صهیونیزم تشریف دارند!به جای تعقل و خردورزی و استفاده از دانش بشری و تجربه های ازموده شده و اصلاح روشهای مدیریتی وحاکمیتی مبتنی بر خود شیفتگی,سرنوشت میلیونها انسان را به رمل و جفر و تاویلهای خود خشنودساز سپردن ,کار دیوانگان قدرت نیمه دان بد تر از نادان و بسا گماشتگان بیگانه است.

  • بهنام
    28

    به کوری چشم یهود ستیزان ، اسراییل جاودانه خواهد ماند.

    نظرات شما -
    • شهرام ر
      30

      ببین پست ترین انسانها ی روی زمین تا به امروز منکر ایات قران نشده اند ولی شماها حتماً انسان تشریف ندارید و از..... پست ترین

    • ملت
      11

      شهرام.دقت کردین طرفدارهای حکومت تو هر جا چون کم میارن به فحاشی و بی‌تربیتی روی میارن.خوب توهم منطق درست داری بگو و چرا فحاشی میکنی.راننده اسنپ امروز با یکی سر همین مسائل بحثش شد و تمام زنان بی حجاب رو فلان اعلام کرد.بهش میگم اگر تو دین داشتی به ناموس مردم تهمت فحشا نمیزدی .تازه چیزی که ندیدی.البته اینم منطق شماست دیگه

    • شهرام.ر
      6

      بهنام جان سلام . کاملا باهات موافقم .
      گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
      گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم.
      بازهم که نقطه یادت رفت !!!

    • به ملت
      3

      سلام. حق کاملا با شماست . همیشه اعتقاد داشته ام که « ادب مرد به ز دولت اوست» .ولی هستند مزدوران سایبری که چون کمبود منطق دارند، با نام من و شما کامنت میگذارند تا با بدنام کردن دیگران ، ننگ بی منطقی رو از خودشون پاک کنند غافل از اینکه « شهرام.ر» فقط یک اسمه .تفکر افراد با منطق قوی و ادب تغییر پذیر است نه با این کامنت گذاری بچه‌گانه و جعلی!!!!.

  • ناشناس
    9

    بااین حرفها مردمو مشغول کردید همه چیز رو به هوا سپردید

  • مطلع
    3

    متوجه نقش روسیه نشدم

  • ناشناس
    5

    خدا بزرگه.
    میگی نه نگاه کن....

  • ناشناس
    11

    امریکا پشت اسرائیله و مسلمانان متفرق و در اختلاف با یکدیگه هستند .به این زودی ها لسرائیل از بین نمیره و بدون این که ما کاره ای باشیم چهل ساله داریم هزینه میدیم .

  • متفاوت
    2

    این درست است که عهدالهی هرگزبه ستمکاران نمی‌رسد چه ازنوع یهود، چه مسیحی وچه اسلامی.بنابراین تا انسانها به شعورنرسندهمیشه جنگ هم خواهدبود.

  • محمد رضا
    14

    سوال : چرا ادیان ابراهیمی این چنین کمر به نابودی هم بسته اند ؟ هندو ، بودایی و بی دین به همدیگر احترام می گذارند و با صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی می کنند ولی پیروان ادیان ابراهیمی ، همدیگر را تحمل نمی کنند و هر یک خود را حق مطلق می داند . ‌ آرزو می کنم که مؤمنان در ادیان ابراهیمی بر زمین حاکم شوند ، که در آن صورت همه یک هدف را دنبال خواهند کرد که آن هم سعادت بشر به معنای واقعی خواهد بود .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خوشا به سعادتت!
      خودت معترفی که ادیان ابراهیمی ماهیتشون چیه
      بعدش آرزو میکنی که مؤمنان در ادیان ابراهیمی بر زمین حاکم شوند که در آن صورت همه یک هدف را دنبال خواهند کرد که آن هم سعادت بشر به معنای واقعی خواهد بود ؟!!
      واقعا خوشا به سعادتت!

  • آرش
    11

    کاش جای نابودی اسرائیل کمی هم به فکر اقتصاد این مملکت بودید

  • ناشناس
    24

    اسرائیل محکوم به شکست و نابودیه........

  • حسین گلی شن
    8

    با این خرافات آخرش ایران را درگیر نزاع خونینی میکنید که هیچ سودی نه برای خدا نه دین خدا و در نهایت هیچ بنده خدایی چه مسلمان چه یهودی نخواهد داشت
    فقط عامل فقر فلاکت فنا و نابودی است برای همه

  • علی
    25

    سلام
    در واقع عمر اسرائیل طبق اسناد تاریخی یهود به ۴ دوره ۱۹ ساله محدود می شود ، که جمعا می شود ۷۶ سال . که اگر تاریخ تاسیس اسرائیل صهیون ۱۹۴۸ باشه ، به عبارتی سال ۲۰۲۴ پایان عمر نحسشان خواهد بود ان شاءالله

  • 8

    آدمهای افراطی که خدایشان در کشتی با نارو و کلک یعقوب را زمین زد برای خدای کلک خود چقدر خون به پا میکنند

  • ناشناس
    1

    دقت در گ

  • ناشناس
    7

    انشاالله.هرچی زود تر خداوند دست یاری بر سر این کودکان ومظلومان غزه بیاورد و این ظالم ستمکار را نابود بسازد بحق و تمام نام مبارکش قسمش میدم که دل تمام ازاده خواهان جهان خون شده از این ظلم ...یا الله یا الله یا الله.صلوات بر محمد رسول الله وخاندانش.

  • سیاوس
    6

    حالاگیرم حرفهادرست واسرائیل هم نابودشد.تازه اول بدبختی مردم ایرانه.چون ساختن ویرانیهای غزه سالهاطول میکشه ومیلیاردهادلارپول لازمه که اونوجمهوری اسلامی پرداخت خواهدکرد.ازکجا؟ازگلوی ایرانی ها.

  • ناشناس
    10

    جالبه، کامنت های اسراییلی بیشتره، اینجا هم میخان خودشون رو پیروز جلوه بدن، کاری که در این مدت از عمرشان با غوغای رسانه هاشون همیشه استادانه نشون دادند، ولی باطل همیشه با هیاهو، خودنمایی میکند و عمرش کوتاهه، اگر افکار ، گفتار و رفتار ما در مسیر حق لاشه، عمر باطل زودتر به پایان میرسه.

  • 2

    بعضی اینقدر طرف ظالم میگیرند انگار کودک کشی اسرائیل براشون افتخاره.همین غربیها اگر چندتا ماهی یا پرنده در جایی به نوعی مسموم شده بون چقدر داد وبیداد میکردن که ما طرف حقوق حیوانات وووو هستیم اما یک زره وژدان ندارن و این چند نفری که الان طرف اسرائیل گرفتن که میگن ۸۰۰۰هزار سال دیگر هم نابود نمیشود .از خدا بترسید واگر کم سواد دارید برین سوره اسرا بخوانید تا خداوند چی گفته در باره این قوم ظالم .ایا ایه قران را جادو و فالگیر حساب میکنید .وای بر شما با این که نمیدانید خودتان شریک ودر جرم این کودک کشان قرار میدین .بترسید از وعده خدا که حق است .و مطمعن باشبید که ظالمان به بدترین عذاب گرفتار میشن.

  • مشتری
    5

    چقدر مزخرف نوشتی

  • ایرانی
    4

    خداوند اقوام زیادی را نفرین کرد واخرین آن اصحاب فیل اندکی قبل از ظهور پیامبر بود. ولی با اتمام حجت وظهور وراهنمایی قرآن، تکلیف ازبین بردن فاسدین وظالمین روی زمین به انسانهای مومن سپرده شد. لذا دیگر این تکلیف انسانهای پاک وبا ایمان است که جلوی قوم ظالم بایستد. اینکه بدون رشادت و مجاهدت انتظار داشته باشید سیل وزلزله وباد سرد وریزش سنگ از آسمان جلو صهیونیست‌ها را بگیرد خیالی باطل ودیگر مطابق دروس قرآن امیدی کاذب است.با ظهور قرآن تکلیف مؤمنان ومجاهدان چند برابر شده که از تکالیف آنها بالابردن دانش، آمادگی نظامی، تجهیزات، تبیین، مبارزه وشهامت و رشادت است چون اگر بدون دانش جنگ مبارزه کنی خود نمادی از ظلم به خود است. لذا وقتی این تکالیف رادرحد توان دقیق انجام دادی خداوند به شما درجنگ کمک می‌کند وآیه وما رمیت اذ رمیت والکن الله رمی مربوط به وقتیست که خداوند بداند تمام تلاش‌هایی که بایست میکردی انجام دادی.

  • ناشناس
    13

    پیروزی فلسطین نزدیک اسرائیل نابوده
    انشالله امام زمان به زودی ظهور میکند

  • Hkk
    6

    نویسنده سایت اصلا موقع نوشتن این مطلب فکر هم کردی یا همینجوری تراوشات ذهنت نوشتی در اینکه قران حق هست و ظلم و باطل نابود شدنی هست شکی نیس اما تو رفتی از سخنان همون صهینون ها نقل قول کردی و ریاضیات و پیش بینی ها رو وارد کردی دراخر نتیجه گیری کردی مگه بر اساس پیش بینی غربی ها ک قبول ندارید میشه استدلال کرد اگه قبول ندارید صیهون ها و غربی ها رو چرا پیش بینی هاشون قبول دارید نقل میکنید بعدم قران رو نمیشه مطابق میل خود تفسیر کرد و همینجور پیش بینی افراد غیر معصوم قطعی و یقینی نیس اما شما رفتی از غربی ها پیش بینی هاشون نقل کردی یا حتی از خود اون صهیونیسم هم نقل کردی و استدلال کردی بنظرم این کارت بجا که ملت رو سمت تفکر منطقی و استدلال سوق بدی بسمت تفسیر خود رای و پیش بینی ها سوق میدی بهتره یکم از عقل و تفکر و استدلال منطقی اسنفاده کنی بله قران حق هست ظلم هم پایدار نیست اما اینکه میگی چندسال دیگه اسرائیل محو هست با قاطعیت اونم براساس پیش بینی بنطرم منطقی نیس چون ایران طبق سخنان مسعولین مستقیم وارد جنگ نمیشه فعلا

  • ناشناس
    6

    واقعیت جنگ فعلی کشتار بیرحمانه کودکان و زنان بی دفاع و خارج از سیاست منطقه است عاقلانه ترین کار پیدا کردن راهکار خاتمه کشتار است وقت برای تحلیل و آبکشی کردن نظرات عهد عتیق و جدید در حد سرگرمی میباشد اینکار را به اهلش بسپارید و با دعا و عمل از خدا مدد بگیرید ظاهرا در بحرانهای بزرگ تنها حلال مشکلات یعنی رحم و لطف خدا توسط برخی فراموش میشود

  • محمد
    2

    این تکنیکالی که گفتی در مورد فارکس جواب میده اما در مورد بورس ایران که به گوز بایدن هم واکنش نشان میده کاربردی ندارد.

  • دستگیره سماور
    4

    یه سری آدم اسکیزوتایپال معلوم الحال نشستن یه سری چرتو پرت گفتن...شمام باور کردین😂😂

  • حمید آل طه
    6

    چنان چه دریک تصورذهنی بپنداریم (اسراییل نابودشده)خب بعدش چی میشه؟اعراب دوباره میرن،بیابانگردی،شتروتلماسه...
    اقتصاد خاورمیانه دچارفروپاشی میشه.همه مردم به گدایی میرن.دوباره بشریت سوسمارخورعرب بدوی ووحشی شروع میکنن به قتل وغارت وسرقت...همینه.درست ببین.باامدن اسراییل کلاخاورمیانه ابادشده.وکوتاه کنم...ایرانیهانمیدونن باخودنفرینی دارن به شقیقه خودشون. شلیک میکنند! درعمل دارن خودشونوهلاک میکنن.

  • ناشناس
    4

    این آرمانها آخرش جز نابودی ایران ثمره ای نخواهد داشت
    چرا باید برای نابودی یک کشور دیگر که ۲۰۰۰کیلومتر با ما فاصله دارد و تا قبل از اینکه ما باهاش درگیر بشیم هیچ دشمنی با ما نداشته تلاش کنیم ، عربها چند برابر با ما دشمن هستند نه خودمان را قبول دارند نه مذهبمان را

  • ناشناس
    7

    آنچه که در مکاشفه یوحنا پیش بینی شده و اونجلیستها به آن اعتقاد دارند و آنچه که در روایات اسلامی در باره اوضاع جهان در آستانه ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف بیان شده ،در حال وقوع است . ان شالله با ظهور حضرت مهدی و حضرت مسیح ،بساطاسرائیل ، شیطان ودجال و قدرت رسانه ایشان هم برچیده خواهد شد .

  • ناشناس
    2

    خوب چرا جون می کنید خوب شما میگه نمی خواستید بیت المقدس ازاد کنید یا علی دیگه منتطر هستید یک نفر از بشت کوه بیاد رفتید کشته هم شدید بهشت می روید این راه سفید میزنید حرف مفت دیگه بس است نشستن میگن مرگ برامریکا اسراییل توسط هر کدام کشته شوید جاتون داخل بهشت است رختخواب را ول کنید

  • 2

    سهیمه بزشکی می دهیم بروید غزه. 100 درصد

  • 4

    غزه توسط جت شخصی هنیه در قطر یک درفش زده ته خودش حالا میگه غلط کردم

  • ناشناس
    9

    مردم دنیا بیدار شدند .دیگه با ترفندهای رسانه ای صهیونیست‌ها گول نمی خورند . چه اجتماعات عظیمی بر علیه اسرائیل غاصب کودک کش و آمریکای جنایتکار که الحق شیطان بزرگ است ،حتی در کشورهای غیر مسلمان شکل گرفته،سرود سلام فرمانده توسط غیر مسلمانان در فضای مجازی باز خوانی شد . این بیداری یعنی شکست غول رسانه ای دشمن . باظهور امام مهدی و حضرت مسیح، جهان روی صلح و آبادانی و رشد و کمال انسانی و معنوی را به خود خواهد دید . آن روز دیر نخواهد بود هر چند دشمنان آن را بعید می پندارند .وعده الهی در حال محقق شدن است و زمین دوباره به وارثان اصلی خود باز خواهد گشت . به امید نابودی اسراییل و همه ایادی شیطان

  • حامد
    3

    آخرش هم اومدند خرافات جهان به سرعت نور داره پیشرفت علمی میکنه هوش مصنوعی. سایبرنتیک فیزیک کوانتوم. بعد محمدی گلپایگانی میگه دنیا بزودی علوم درجه یک را از ما یاد خواهد گرفت باید فارسی صحبت کنند ما صد سال دیگر هم نمیتوانیم موبایل بسازیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فوتو شاپ را چطوری مینویسند؟

  • ناشناس
    6

    لطفا شیشه مصرف نکنید وچرت وپرت تحویل مردم ندهید

    نظرات شما -
    • 3

      خوب شیشه رو می شناسی ها

  • رضاطهماسبی
    7

    سلام وعده الهی محقق خواهد شد.آیه ۶سوره اسرا

  • ناشناس
    4

    اگه قران گفته شک نکنید عملی خواهد شد ولی اگه از خودشون در بیارن یاوهی بیش نیست

  • سعيد
    3

    چرا فقط به جنگ فکر میکنید. یادتون رفته جنگ قبلی چه بر سر مردم آورد.

  • ناشناس
    1

    الان غزه دارد میرسد قله قله .شیخ حسن نراقبش باش پس پس نیافتد .

  • فریدون محمدپور
    1

    این شبکه یچی میگه اونیکی چیز دیگر میگه.. درباره ملیت وماهیت اسرائیل همچی بامدرک روی دایرست ولی فلسطین اسمی رسمی در هیچ جایی ثبت شده نداره یسری کشورهای عقب مونده مثل یمن عراق سوریه ایران وامثال اینوع کشورها میگن فلسطین بر اسرائیل سلطه داره ولی حرف آمریکاوهم پیمانانش درسته

  • ناشناس
    3

    اینا همش چرت وپرت هست گوساله سرخ مو ونابودی اسرائیل همه خرافات هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      من به گوساله سرخ‌مو ایمان دارم
      ما باید به عقاید همدیگه احترام بگذاریم
      شما حق نداری به عقاید من بی‌احترامی کنی

  • ناشناس
    4

    اینها همه اراجیف است دیگر خیال‌بافی کافیست برای حراست از مصالح ملی باید واقع بین شویم

  • عرفان
    1

    چیزی که واضحه از روزی که چشم باز کردیم تو ایران زندگی کردیم هروز گرانی بوده و ارزانی نبوده حالا با این حساب خودمون چی آینده مونه میبینیم؟

  • ناشناس
    3

    من متاسفم برا اون قومیکه مدعی هستند که پیامبرشان از طرف خداست فرقی نمیکنه چه مسلمان یا یهود. برا کشتن همدیگه افتخار میکنن وجشن پیروزی سر میدهن آیا تابحال به این فکر کردین بی دینان بهتر از دینداران زندگی میکنن و کاری به دیگران ندارن

  • م.حسینی
    2

    قیافه ی دوستان و دوستداران اسرائیل به زودی زود و البته به لطف خدا دیدنیه

  • اکبر
    0

    مطمئن باشید اسراعیل کودک کش و یهود نجس خیلی زودتر از آنچه فکر میکنید نابود خواهد شد و دنیا روی آرامش به خود خواهد دید شک نکنید نابودی یهود بدست شیعیان عرب و ایران عزیز بزودی زود اتفاق خواهد افتاد .

  • محمدامین
    0

    به نظره من اسرائیل باید نابود بشه ظلمشون رو نگاه کنید اصلا این مشگلات داخلی ایران زیر سر اسرائیل است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها