فیلم سوار شو (Ride On) جدیدترین اثر جکی چان

فیلم سوار شو روایتگر یک بدلکار سابق به نام لائو لو، به سختی می‌تواند مخارج زندگی خود را تامین کند چه برسد به اینکه از اسب محبوبش نیز مراقبت نماید.

فیلم سوار شو (Ride On) جدیدترین اثر جکی چان

فیلم Ride On 2023 در ژانر اکشن، کمدی و درام روایتگر یک بدلکار سابق به نام لائو لو، به سختی می‌تواند مخارج زندگی خود را تامین کند چه برسد به اینکه از اسب محبوبش نیز مراقبت نماید…

جهت دانلود و تماشای آنلاین به روی لینک رو به رو کلیک فرمایید: فیلم سوار شو

سوار شو با هنرمندی جکی چان , Liu Haocun , Kevin Guo , لنگ یو تینگ، محصول سال 2023 کشور چین به کارگردانی لری یانگ است. جکی چان، در نقش “لو ژیلونگ” مردی با استعداد و سخاوتمند، و بدلکاری فراموش شده را بازی می‌کند، یک درام اکشن غیرمعمول درباره یک حرفه‌ای باتجربه که سعی می‌کند با کمک اسب محبوبش، به بازی برگردد.[ویلم]

فیلم Ride On یک ضرب آهنگ عمومی نیست، بلکه یک مرثیه به دوران گذشته فیلمسازی و یک ملودرام باورنکردنی درباره یک هنرمند بزرگتر و دخترش است. بار عاطفی زیادی به “Ride On” متصل می‌شود و مقدار بسیار کمی از آن باز می‌گردد.

فیلم Ride On 2023

مروری بر زندگی فانگ سی‌لونگ

فانگ که با نام مستعار “جکی چان” شناخته می‌شود، متولد 7 آوریل 1954 است. او برای سبک مبارزه آکروباتیک اسلپ‌استیک، زمان‌بندی خنده‌دار در اجرا و بدل‌کاری‌های نوآورانه‌اش که معمولاً خودش آن را اجرا می‌کند شهرت دارد. چان از دهه ۱۹۶۰ مشغول به بازیگری بوده و در بیش از ۱۵۰ فیلم ایفای نقش کرده‌است.

نام جکی چان از زمانی بر روی او گذاشته شد؛ که او در استرالیا کار می‌کرد و مردم و صاحب کار او را جکی صدا می‌زدند. چان در سال ۲۰۱۶ با درآمد خالص بیش از ۶۱ میلیون دلار بعد از دواین (راک) جانسون پولسازترین بازیگر مرد جهان بود. همچنین او با دارایی خالص بیش از ۴۰۰ میلیون دلار جزو ثروتمندترین بازیگران هالیوودی محسوب می‌شود.

حجم ویدیو: 16.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها