افتتاح حسابی امن‌ تر برای مبادلات ارزی در جشنواره نیک پرداخت

به عنوان مدیر یک کسب و کار یا بنیان‌گذار یک استارتاپ شاید برایتان سوال پیش آمده که اگر کشور ما از جنبه‌های مالی و بانکی تحریم نبود و همچنین مسایل دیگری چون کرونا وجود نداشت، اقتصاد ایران تا چه اندازه رشد می‌کرد؟

افتتاح حسابی امن‌ تر برای مبادلات ارزی در جشنواره نیک پرداخت

این عوامل در سال‌های اخیر دست به دست هم دادند تا زمینه کاهش روند ارزآوری و افت تولید در اقتصاد ایران را فراهم کنند. اما با استفاده از راه‌های میانبر حتی در این شرایط نیز می‌توان به توسعه ارزآوری و رشد اقتصاد ایران و تسهیل مبادلات خارجی اقدام کرد. کافی‌ست یک حساب ارزی بین‌المللی داشته باشید تا بتوانید امور پرداختی شرکت خود برای واردات و صادرات و همچنین نقد کردن درآمد‌های حاصله‌ از همکاری با کارفرمای خارجی را پیش ببرید و به ورود ارز به کشور کمک کنید.

در ادامه راهکارهای کاربردی و جذابی برای داشتن حساب بین‌المللی خواهید خواند.

مشکلات ساخت یک حساب خارجی در زمان تحریم

نقل و انتقالات مالی و پرداخت‌های ارزی به عنوان یکی از مراحل مهم به پیشبرد امور بیزینس‌های بزرگ کشور و شرکت‌های تجاری گره خورده است. اگر مدیر این حوزه یا حتی کارمند یکی از شرکت‌هایی باشید که نیاز به مبادلات خارجی دارند، حتما می‌دانید که پروسه افتتاح حساب پی پال به سبب تحریم‌ها تا چه اندازه دشوار است. احتمالا شما هم برای هر بار انجام پرداخت‌های ارزی با پی پال از دشواری پروسه انجام آن شکایت داشته‌اید. تازه اگر بتوانید یک حساب پی پال بیزینس اختصاصی هم برای خود افتتاح کنید، با توجه به سختگیری‌های این شرکت نسبت به آی‌پی ایرانی ممکن است لیمیت شدن اکانت‌تان به قیمت بستن حساب و از دست رفتن سرمایه‌تان تمام شود.

راه حل امن‌تر و ساده‌تر پرداخت‌های ارزی

IMG_20220228_180116_929

مشکل پرداخت‌های ارزی در ایران مشکلی یکی دو روزه نیست. کشور ما سال‌هاست که با مسئله تحریم‌های بانکی دست و پنجه نرم می‌کند و کاربران زیادی از اینکه یک حساب امن پی پال داشته باشند ناامید شده‌اند. این مشکلات با وجود کرونا هم بدتر شد. اما خبر خوب اینکه در همین شرایط نیز شرکت‌های بزرگی بودند که در زمان تحریم دوشادوش اقتصاد ایران جنگیدند تا بتوانند پروسه نقل و انتقالات مالی را برای شرکت‌ها و کارآفرینان داخلی تسهیل ببخشند.

نیک پرداخت یکی از شرکت‌های فعال در پرداخت‌های ارزی است که با بیش از ۱۵ سال تجربه در این زمینه تلاش می‌کند دنیا را به جای بهتری برای تمام افراد تبدیل کند. امکان افتتاح حساب پی پال با نیک پرداخت در سطح بیزینس و 3 بسته امن اختصاصی برای شما فراهم شده است. پس اگر شما نیز به یک حساب بیزینسی پی پال برای خریدهای آنلاین کالا و خدمات از خرید دامنه و هاست تا خرید اکانت‌های مختلف به پرداخت با پی پال نیاز دارید، بسته‌های امن افتتاح حساب پی پال نیک پرداخت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چون با خرید این بسته‌ها علاوه بر داشتن یک حساب ارزی امن و اختصاصی می‌توانید از تخفیف‌های ویژه نیز بهره‌مند شوید و از دو سو سود ببرید.

همچنین با داشتن یک حساب پی پال وریفای شده دیگر دغدغه‌ای برای ارسال پول به خارج از کشور و دریافت درآمدهای ارزی فریلنسری نخواهید داشت. در صورتی که قصد افتتاح حساب ارزی امن‌تر و وریفای شده را دارید، جشنواره نوروزی «تو + ۴۲۶ میلیون نفر» نیک پرداخت تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، فرصت بسیار خوبی برای ساخت اکانت پی پال اختصاصی در قالب بسته‌های افتتاح حساب به همراه مزیت‌های دیگر است. در این جشنواره شما هم می‌توانید در کنار ۴۲۶ میلیون نفر دیگر به بزرگترین سیستم آنلاین مالی دنیا وصل شوید. اما این بسته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

بسته‌های امن افتتاح حساب پی پال نیک پرداخت مختص چه کسانی است؟

• برای شمایی که صاحب کسب و کاری آنلاین هستید و نیاز به پرداخت و دریافت آنی و امن ارز دارید.

• برای شمایی که از سایت‌های فریلنسری خارجی کسب درآمد دلاری دارید.

• برای شمایی که از سایت‌های خارجی خرید می‌کنید .

• برای شمایی که به دنبال نقد کردن حساب پی پال خود با بهترین و بالاترین قیمت هستید.

• برای شمایی که احتیاج دارید آنی به تمام نقاط دنیا پول ارسال کنید.

• برای شمایی که کسب و کار آنلاین بین‌المللی دارید و می‌خواهید درگاه اختصاصی حساب پی پال در سایت شخصی خود داشته باشید.

ویژگی‌های بسته‌های امن افتتاح حساب پی پال با تخفیف جشنواره نوروزی نیک پرداخت

• اکانت‌های پی پالی که توسط مجموعه نیک پرداخت ساخته می‌شود، با توجه به قدمت ۱۵ ساله این شرکت در زمینه پرداخت‌های ارزی خصوصا پی پال و همراهی و مشاوره رایگان کارشناسان مجرب و پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی ۲۴ ساعته از امنیت بالاتری برخوردار است.

• مزیت نقد کردن درآمد ارزی بدون چک و سفته، یکی دیگر از مزایای استفاده از بسته‌های امن افتتاح حساب پی پال نیک پرداخت است.

• در صورتی که افتتاح حساب پی پال خود را با نیک پرداخت انجام دهید، می‌توانید درآمد ارزی خود را با قیمتی بالاتر از حالت معمول در نیک پرداخت به ریال تبدیل کنید. به زبان ساده‌تر یعنی دلارتون رو با قیمت بالاتر بفروشید و سود بیشتری ببرید.

• ارائه درگاه پرداخت ارزی پی پال با VPS اختصاصی یکی دیگر از مزایای ویژه این بسته‌ها است. شما می‌توانید با آی پی غیرایرانی از احتمال مسدود شدن اکانت خود جلوگیری کنید.

• مشاوره رایگان نیک پرداخت در تمام مسیر افتتاح حساب‌ در کنار شماست. حتی در صورتی که اکانت شما لیمیت شود، می‌توانید از مشاوره کارشناسان نیک پرداخت جهت رفع لیمیت بهره‌مند شوید.

اگر شما هم این به این نتیجه رسیدید که با داشتن یک حساب امن پی پال می‌تونید ارتباطتان را با دنیا عمیق‌تر کنید از این فرصت ویژه و استثنائی استفاده کنید. برای اینکه حساب پی‌ پال خود را امن‌تر افتتاح کنید و در صورت لزوم آن را بدون چک و سفته نقد کنید، لازم است از طریق این لینک وارد جشنواره تخفیف‌های هیجان انگیز بسته‌های افتتاح حساب نیک پرداخت شود.

IMG_20220228_180119_750

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها