جدیدترین اخبار چهره‌ها، از شهاب حسینی تا آتنه فقیه‌ نصیری

جدیدترین اخبار چهره‌ها، از شهاب حسینی تا آتنه فقیه‌ نصیری را در ادامه بخوانید.

جدیدترین اخبار چهره‌ها، از شهاب حسینی تا آتنه فقیه‌ نصیری

f0eb41d8-3e4b-4f50-a8a5-966e885f5daa

شهاب حسینی ادامه سریال «پوست شیر» کاری از برادران محمودی را در نوبت پخش دارد. هشت قسمت از این مجموعه در قالب «فصل اول» منتشر شد و ادامه آن پس از جام جهانی فوتبال به عنوان فصل دوم در پلتفرم فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

 

 

هادی حجازی‌فر، دبیر جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک، اعلام کرد زمان برگزاری جشنواره به بهار 1402 موکول شده. نداشتن تمرین مستمر گروه‌ها و نبود امکان مشارکت بخش‌های خصوصی به دلیل همزمانی با جام جهانی از دلایل این تصمیم است.

 

 

ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شده و این روزها در منزل دوران نقاهت را سپری می‌کند. به گزارش تسنیم، وضعیت جسمی این بازیگر رو به بهبود است. پورعرب مدتی پیش هنگام تولید مستند داستانی خود از ناحیه پا، دچار جراحت شده بود.

 

 

کاظم هژیرآزاد که به تازگی سریال ملودرام «بی‌همگان» ساخته مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی را از شبکه 3 روی آنتن داشت، پس از مدت کوتاهی با یک مجموعه جاسوسی جدید به نام «تمام رخ» اثر محمود معظمی به این شبکه بازمی‌گردد.

 

 

آتنه فقیه‌نصیری امروز ساعت 12 به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، تله فیلم «پرستار» را از شبکه سلامت روی آنتن دارد. این فیلم تلویزیونی سال 88 ساخته شده و دیگر بازیگران آن امین زندگانی و زنده‌یاد نیکو خردمند هستند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها