جدیدترین اخبار چهره ها، از مهدی هاشمی تا علیرضا استادی

جدیدترین اخبار چهره ها، از مهدی هاشمی تا علیرضا استادی را در ادامه ببینید.

جدیدترین اخبار چهره ها، از مهدی هاشمی تا علیرضا استادی

مهدی هاشمی فیلم «مرد آرام» به کارگردانی بهنوش صادقی را جلوی دوربین خواهد برد. او در مقام تهیه‌کننده در این پروژه سینمایی حضور دارد و منتظر صدور مجوز ساخت آن است. «مرد آرام» در صورت تولید،  اولین فیلم هاشمی به عنوان تهیه‌کننده است. 

 
لیلا حاتمی با نسخه جدید و باکیفیت فیلم «نارنجی‌پوش»محصول سال 90  به کارگردانی داریوش مهرجویی به نمایش خانگی آمد.به تازگی  نسخه بازسازی‌شده این فیلم و بعضی از دیگر ساخته‌های مهرجویی مانند «گاو» و «لیلا» در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده است.
 
 
حسین سهیلی‌زاده این روزها همزمان با دو ساخته تلویزیونی  خود، مجموعه «فاصله‌ها» محصول سال 89 و «هست و نیست» محصول سال 96 در شبکه آی‌فیلم حضور دارد. «فاصله‌ها» سریال موفق‌تری بود و بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
 
 
اصغر نقی‌زاده در برنامه «شب نشینی» شبکه جام جم، از «آژانس شیشه‌ای» به عنوان سخت‌ترین فیلمش یاد کرد و گفت که در این فیلم برایش دیالوگی نمی‌نوشتند و او از صبح تا شب، پیش از آمدن گروه فیلم برداری به لوکیشن، تمرین می‌کرد.
 
 
علیرضا استادی با فیلم «بی‌آبان» ساخته مهرداد کوروش‌نیا به سینما آمده است. این فیلم در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده است. استادی همزمان با این فیلم غیرکمدی، با مجموعه کمدی «آزادی مشروط» نیز در تلویزیون حضور دارد.
منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها