جدیدترین اخبار چهره ها، از بهاره افشاری تا عادل فردوسی پور

جدیدترین اخبار چهره ها از بهاره افشاری تا عادل فردوسی پور را در ادامه ببینید.

جدیدترین اخبار چهره ها، از بهاره افشاری تا عادل فردوسی پور
 

بهاره افشاری قرار بوده از دیشب ساعت 20، با سریال «فاصله‌ها» اثر حسین سهیلی‌زاده به شبکه آی‌فیلم بیاید. این مجموعه سال 89 ساخته شده و چهره‌هایی مانند دانیال حکیمی، شاهرخ استخری، مریم کاویانی و فاطمه گودرزی در آن بازی کرده‌اند

 
شهرام شکیبا در اینستاگرامش نوشت تنها ارتباط برنامه «دیدی نو» با «کتاب ‌باز»، موضوع کتاب است و او جایگزین سروش صحت نیست. شکیبا همچنین توضیح داد که خود او نیز طرفدار و مخاطب «کتاب ‌باز» بوده و از تعطیلی این برنامه ناراحت شده است.
 

داوود عابدی مجری ورزشی، از تلویزیون خداحافظی کرد. او نوشت که قرار بود برنامه‌هایی را ویژه جام جهانی تولید و اجرا کند، اما روحیه اجرای چنین برنامه‌هایی را ندارد و در شرایط فعلی نمی‌تواند نقش مجری پرانرژی و خوشحال ورزشی را بازی کند.

 

مهران رجبی در مراسم هفتگی هیئت فداییان حسین(ع) اصفهان، با اشاره به حاشیه‌هایی که به تازگی برای او ایجاد شده، گفت که توهین‌های زیادی شنیده است. او همچنین گفت عزت را خداوند می‌دهد، نه شبکه «من و تو» و دنبال‌ کنندگان در فضای مجازی.

 

سهیل بیرقی مجوز نمایش آخرین ساخته‌اش به نام «عامه‌پسند» را دریافت کرد. این فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری اولین‌ بار در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و تاکنون موفق به کسب مجوز اکران نشده بود.

 

عادل فردوسی‌پور از سوی صداوسیما، پیشنهادی برای گزارش بازی‌های جام جهانی نداشته است. فردوسی‌پور دیروز به خبرآنلاین گفت این پیشنهاد را رد کرده، اما پس از انتشار این خبر، تسنیم به نقل از یک منبع آگاه در شورای ورزش صداوسیما آن را تکذیب کرد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    آقای مهران رجبی گفتند عزت را خدا می‌دهد نه بنده ....
    همین یک کلام ساده، برای درستی و حقانیت ایشان کافیست

  • تام کت 27
    1

    این دو ماه
    هر چی بود
    گذشت اما
    اما صدای گسست و جدایی داره به گوش میرسه
    جدایی در افکار و عقیده و نظر که برخی هم در ابراز آن دیگه واهمه ای ندارن
    مث خانومهایی که در خیابان بدون حجاب تردد میکنن و دیگر ترسی برای انتخاب نوع پوشش خود ندارند
    مسئولین عزیز
    شما باعث این گسست شدین
    مردم هیچ وقت هیچ وقت مقصر اتفاقات بد نیستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها