جدیدترین اخبار چهره ها

جدیدترین اخبار چهره ها، از مرجانه گلچین تا رضا فیاض را در ادامه بخوانید.

جدیدترین اخبار چهره ها

653924a7-543b-4396-86d6-850ae4db59c7

مرجانه گلچین از چهارشنبه با سریال کمدی «نقطه سر خط» ساخته سعید آقاخانی به تلویزیون می‌آید. حمید لولایی، مریم سعادت و اشکان اشتیاق دیگر بازیگران این سریال محصول سال 90 هستند.

حمید گودرزی سریال «طلاق» اثر ابوالقاسم طالبی را آماده پخش دارد و احتمالا در زمستان، این مجموعه را روی آنتن خواهد داشت.«طلاق» مضمونی سیاسی دارد و مجید واشقانی، جعفر دهقان و شهرام عبدلی از بازیگران آن هستند.

رضا فیاضی با سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده در شبکه دو دیده می‌شود.

قرار بوده است این مجموعه با بازی حمید لولایی، خشایار راد، افسانه ناصری و نصرا... رادش از دیشب ساعت 21:30 جایگزین «آتش سرد» شود.

نصرالله مدقالچی جمعه از بیمارستان مرخص شد. این گوینده پیش کسوت مدتی پیش به دلیل بیماری قلبی، تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون دوران نقاهت را سپری می‌کند.

فریبا نادری سریال «زیر یک سقف» را از شبکه نسیم روی آنتن دارد. این مجموعه با بازی رامین ناصرنصیر، ایمان صفا، شهین تسلیمی و یزدان فتوحی، هر شب ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

آتش تقی‌پور، از حضورش در سریال «مستوران 2» ساخته علی هاشمی خبر داده است. علاوه بر او، محیا دهقانی و کاوه خداشناس نیز دیگر بازیگران جدیدی هستند که جلوی دوربین این مجموعه تاریخی رفته‌اند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها