جدیدترین اخبار چهره ها، از پارسا پیروزفر تا فاطمه گودرزی

جدیدترین اخبار چهره ها، از پارسا پیروزفر تا مجید صالحی را در ادامه بخوانید.

جدیدترین اخبار چهره ها، از پارسا پیروزفر تا فاطمه گودرزی
 
 
 

پارسا پیروزفر این روزها با سریال تاریخی «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در شبکه تماشا حضور دارد. این مجموعه ماندگار که اولین بار سال 88 پخش شد، هر روز ساعت 18 روی آنتن می‌رود.

 
 

مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف با انتشار پستی در اینستاگرامش، از کناره‌گیری خود از یونیسف خبر داد. او در این پست نوشت:« من مهتاب کرامتی همیشه جایی بودم که بتوان برای کودکان کاری کرد.» او در این باره توضیح بیشتری نداد.

 
 
 

مجید صالحی برای بازی در فیلم «شماره 10 گریخت» اثر حمید زرگرنژاد جلوی دوربین رفته است و با این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حاضر خواهد بود. این فیلم با بازی سیامک صفری و بهرنگ علوی، قصه فرار یک ایرانی از زندان رژیم بعث را روایت می‌کند.

 
 

مجید مظفری به عنوان کارگردان در فیلم «مرد ایرانی» حضور ندارد و کریم امینی جایگزین او شده است. اسفند 1400 خبر صدور مجوز ساخت این فیلم با نام مظفری در مقام کارگردان منتشر شده بود.

 
 

سیامک انصاری با ادامه سریال «شبکه مخفی زنان» ساخته افشین هاشمی به نمایش خانگی آمد. هفته گذشته، قسمت 15 این مجموعه به دلیل بازبینی باقی قسمت‌های سریال توسط ساترا، منتشر نشد.

 
 

فاطمه گودرزی از فردا ساعت 20، بازپخش سریال «فاصله‌ها» اثر حسین سهیلی‌زاده را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد. ابتدا قرار بود تکرار سریال «یاور» پخش شود اما این مجموعه از جدول پخش خارج شد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها