جدیدترین اخبار چهره ها، از هادی حجازی فر تا مهدی هاشمی

جدیدترین اخبار چهره ها، از هادی حجازی فر تا مهدی هاشمی را در ادامه ببینید.

جدیدترین اخبار چهره ها، از هادی حجازی فر تا مهدی هاشمی

هادی حجازی‌فر فرداشب ساعت 22، فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد. حجازی‌فر با ایفای نقش شهید احمد متوسلیان در این فیلم محصول سال 94، به شهرت رسید.

 
 
کمال تبریزی تصویربرداری مرحله اول تاک‌شوی «طناز» را به پایان رساند. او در این برنامه با موضوع طنز، گفت‌وگویی در قالب رئالیتی‌شو با چهره‌های شناخته‌شده خواهد داشت. تولید مرحله دوم «طناز» پس از بهبود وضعیت فعلی جامعه انجام می‌شود.
 
 
مهدی هاشمی با فیلم کمدی «طبقه یک و نیم» حضور موفقی در گیشه ندارد. این فیلم پس از حدود 20 روز اکران، تقریبا 600 میلیون تومان فروش و همچنین 19 هزار و 238 مخاطب داشته است.
 
 
مرحوم زهره فکورصبور این روزها با سریال «پنچری» در تلویزیون دیده می‌شود. او به تازگی آخرین سریالش «بی‌همگان» را از شبکه 3 روی آنتن داشت. کمدی «پنچری» محصول سال 95، ساعت 22 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود
 
 
مهران مهام تهیه‌کننده «بی‌همگان» به برنا گفت این مجموعه ابتدا به کارگردانی شخص و گروه دیگری جلوی دوربین رفته بود، اما پس از 16 روز تصویربرداری، به دلیل نارضایتی او از کیفیت کار، بهرنگ توفیقی جایگزین کارگردان اول شد.
 
سهیل اسعد مبلغ بین‌المللی اسلام، برای اجرای ویژه برنامه «مثبت سندباد» به قطر سفر کرده است. این برنامه که گزارش‌های ویژه‌ای را از جام جهانی پخش می‌کند، هر روز ساعت 16:15 از شبکه 2 روی آنتن خواهد رفت.
منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها