جدیدترین اخبار چهره ها، از ابوالفضل پورعرب تا مهران رجبی

جدیدترین اخبار چهره ها، از ابوالفضل پورعرب تا مهران رجبی را در ادامه ببینید.

جدیدترین اخبار چهره ها، از ابوالفضل پورعرب تا مهران رجبی
de1024ee-9ca8-4c4b-bf67-cc3d0676b818
ابوالفضل پورعرب که به دلیل جراحت از ناحیه پا، در بیمارستان به سر می‌برد، دیداری با مجتبی پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر داشت. پوراحمدی روز جمعه به عیادت این بازیگر رفت و ضمن آرزوی سلامتی برای او، از روند درمانش مطلع شد.
 
 
امین زندگانی با سریال «حبیب» درباره مقاومت حزب‌ا... و فرماندهان ایرانی در سوریه، در راه تلویزیون است. محمدمهدی رحمتی رئیس بسیج صداوسیما به تسنیم گفته است احتمال دارد این مجموعه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی پخش شود.
 
 
پردیس احمدیه امروز با فیلم «لامینور» اثر داریوش مهرجویی، در جشنواره فیلم هند (گوآ) دیده می‌شود. او بازیگر اصلی این فیلم است که در بخش مسابقه جشنواره به نمایش درمی‌آید. علی نصیریان و سیامک انصاری نیز از بازیگران فیلم هستند.
 
 
مهران رجبی در گفت‌وگو با رادیو نمایش، در واکنش به انتقادها از پرکاری‌اش و حضور همزمان در چند برنامه و سریال روی آنتن تلویزیون، توضیح داد که او 30 سال است که پرکار است. او همچنین گفت از شوخی‌های کاربران فضای مجازی با خود، استقبال می‌کند.
 
 
امین میمندیان به علت سفر محمدرضا شهبازی به قطر، اجرای «پاورقی» را برعهده گرفته است. او خطاب به پرویز پرستویی که در انتقاد از شهبازی نوشته جای دزدان سرمایه بیت‌المال زندان است، گفته است: اختلاسگران زندانی، قبلا سرمایه‌گذار فیلم‌های شما و همکارانتان بودند.
منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    مهران رجبی بهتر است سبیل هایش را هم بتراشد و نقش خانم ها را هم به خاطر کمبود پرسنل اجرا کند.

  • ح.ن
    0

    دمت گرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها