حزب الله لبنان جنایت خونین ائتلاف سعودی در یمن را محکوم کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله ائتلاف سعودی به بیمارستانی در شهر «الحدیده» یمن را به شدت محکوم کرد.

حزب الله لبنان جنایت خونین ائتلاف سعودی در یمن را محکوم کرد

در این بیانیه که شامگاه جمعه به وقت بیروت منتشر شد آمده است: اقدام تجاوزکاران سعودی و آمریکایی در هدف قرار دادن بیماران در بیمارستان ها، از سقوط اخلاقی وحشتناک این ائتلاف پرده بر می دارد و همچنین شکست سنگین آنها در میدان در برابر مقاومت یمنی های شجاع را آشکار می کند.
حزب الله افزود: ائتلاف سعودی آمریکایی، کشتار فجیعی را مرتکب شده که طی آن ده ها بیمار و غیرنظامی در یکی از بیمارستان ها و بازارهای شهر الحدیده یمن به شهادت رسیده یا زخمی شده اند؛ جنایتی وحشیانه که جهان را بهت زده کرد.
روز پنجشنبه جنگنده ‌های ائتلاف سعودی با حمایت های بی دریغ آمریکا، در جنایتی هولناک بیمارستان «الثوره» شهر الحدیده و بازار ماهی‌ فروشان «المحوات» را مورد حمله هوایی قرار دادند و دستکم 60 غیرنظامی را شهید و بیش از 130 تن دیگر را زخمی کردند.
حزب الله از کشورهای آزاده جهان و سازمان های بین المللی و نهادهای حقوق بشری خواست تا ضمن محکوم کردن این حمله در برابر عاملان این کشتار بایستند و تجاوزی را که بیش از سه سال است به طول انجامیده را رسوا کنند.
مقاومت اسلامی لبنان در پایان به رهبری یمن، و خانواده های شهدا تسلیت گفته و ضمن آرزوی شفای عاجل مجروحان، از خداوند برای ملت صبور یمن نیز پیروزی و پیروزی نزدیک را مسالت داشته است.

منبع: ایرنا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها