قالیباف: خوب میدانیم که استمرار وضع موجود برای آمریکا غیر قابل تحمل است/ ما هنوز حتی شروع هم نکردهایم
رئیس مجلس در پیامی اعلام کرد: استمرار وضع موجود برای آمریکا غیر قابل تحمل است، در حالی که ما هنوز حتی شروع هم نکردهایم.
محمدباقر قالیباف در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت: معادلهٔ جدید تنگهٔ هرمز در حال تثبیت است. امنیت کشتیرانی و ترانزیت انرژی به دست آمریکا و متحدانش با نقض آتشبس و اعمال محاصره به خطر افتاده است؛ البته شرّشان کم خواهد شد.
قالیباف تأکید کرد: خوب میدانیم که استمرار وضع موجود برای آمریکا غیر قابل تحمل است؛ درحالی که ما هنوز حتی شروع هم نکردهایم.

مصرف داخلی
هیچکس دلسوز مردم این دیار نیست
ای کاش جرات میکردن سری به فروشگاه ها و بین مردم می رفتن تا مردم از خجالتشون در بیان
فوری نشر بده شرف داشته باش
انگشت تهدید اینبار رو به پایینه چرا؟
😂😂😂 تحمل ملت هم بابت گرونی و قطعی نت بسر اومده تازه میخوایین شروع کنین خدا به دادمون برسه
هشتگ ژاپن!
بافنده جان ایا استمرار وضع موجود برای مردم تحمل پذیره؟
بله برای مردم تحمل پذیره. در جنگ ایران و عراق که هشت سال طول کشید و مردم زیر بمباران و موشک باران بودن و هر روز جوانانشان شهید میشدن ، مردم ایران روز به روز مقاوم تر شدند . این جنگ که هنوز ۴۰ روز بیشتر نشده . خیلی ها مثل ترامپ مردم ایران را نشناختد در حالیکه در اینده خواهند شناخت. ایرانی ها مقاوم ترین مردم در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم های اقتصادی هستند. براستی که ایرانیان شگفت انگیزند .
ناشناس ۲
مردم وشرایط الان با اوموقع قابل مقایسه است؟؟؟؟
یعنی ایتقدر نمیفهمی
حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی
همه شدن نظریه پرداز
شما شروع نکردید ما تموم شدیم
وای به وقتی که شروع کنید
ولی چرا با مردمخودتون
شما با مردم خودتون چه مشکلی دارید واقعا؟؟؟؟؟!!!!!!
باقر تو هنوز شروع نکردی ما داریم تموم میشیم شروع نکن خواهشا پس
🤣🤣🤣🤣
بعد برای ما قابل تحمله؟ از قیمتا خبر داری؟ از وضع زندگی مردم خبر داری؟
تحمل کردن وخبرداشتن برای من وشماست
بقیه اش حله
اینکه از قیمت ها خبر داره یا نه نمیدونم ولی اینو میدونم که خبر داره که ایرانیان بسیار صبور و جان سخت هستند
و از یخچچالا
به چهارمین ابر قدرت دنیا ایستاده سلام کنید انتقام خون سردار نائینی رو خواهیم گرفت
چهارمين ابر قدرت دنيا از لحاظ اقتصادي كلا چيزيي به اسم اقتصاد نداره از لحاظ نظامي هم نيروي هوايي و دريايي نداره😁بيا پايين عمو
اخه بی سواد ابرقدرت ب کسی میگن ک مردمش توانایی خرید ی شونه تخم مرغ رو داشته باشن
اگر با موشک میشه ابرقدرت بود اینکه کشورهایی چون کویت هم میتونستن با ده برابر موشک ما و پولی که دارند اولین ابرقدرت شد.
ابر قدرت کل کهکشان راه شیری اینترنت کا چی شد؟
چجوری شما چهارمین هستین وقتی، بعد امریکا و چین و روسیه، نفر بعدی ژاپن و المان و بریتانیا و …. هستن؟!؟! یک سرچ ساده بکنی میبینی که ترکیه از ما بالاتره! ایران۱۶ امین قدرت نظامیه اونم با جمع ارتش و سپاه باهم دیگع!!!
من حال ندارم پاشم میشه نشسته احترام بزارم آخه خیلی وقته هیچی نخوردم
یا ابر قدرت نمیدونی چیه یا مارو سرکار گذاشتی
لطفا خاموش باش😄
چهارمی طالبان بود که تو افغانستان آمریکا و شکست داد، ما پنجمی هستیم عامو
تا ازخواب بیدار بشید و شروع کنید اونا تموم کردن و رفتن.
البته اگه از خواب بیدار بشید!!!
🤣🤣🤣
برای ما چی؟
بهتر بود میفرمودید ما سالهاست شروع کردیم سالهاست تورم 100 درصدی و هر سال هرچیزی دو برابر میشه
و سالهاست که ملت ایران در مقابل سختی ها تسلیم نشد . بهتره از این زاویه هم ببینی
تو روزی که ما جستجوگر گوگل نداشتیم شما توئیتر داشتی یادمون میمونه
خوب شروع کن،،،،
رجز خوانی برای شما کاری نداره اما برای مردم برعکس میشه ... رجز = زجر
شما بگو زجر ." کیو از زجر میترسونی در حالیکه زجر در مقابل مقاومت مردم ایران کم خواهد اورد. ایرانی اگر پای بیگانه وسط معرکه باشه از گرسنگی و قحطی بمیرد تسلیم نخواهد شد . دقت کن ، گفتم اگر پای بیگانه وسط باشد نه خودی . خبر فوری اینکه گفتم واقعیت هست اینو بگذار
دمت گرم ، حق ترین کامنت
خلاقانه بود
فعلا که اقتصاد ایران فلج شده . تنگه فقط برای صاحب تنگه تنگ شده وگرنه باری بقیه گشاده. خسته کردین ملت رو
همه شرکت ها و کارخانجات داره تعطیل میشه ، فقر و گرسنگی بیداد میکنه رفتی بالا داری چت و پرت میگی ؟
فقر و تعطیلی کارخانه ها درسته سخت هست اما مردم ایران مقاوم تر از این حرفان
روایت وضع موجود در این توییت کاملا صحیحه فقط جای ایران و آمریکا باید با هم عوض کنید
ای خداا، هنوز شروع نکردیم وضعمون این شده، شروع کنیم چی میشه 🥲🥲
جنگ با اعصاب مردم توسط بلندگوها ساعت یک نیمه شب
واس ما ملت که وضعیت موجود بیشتر قابل لمسه از قیمت کارتن پلاستیک بگیر برو بالا واس سران شاید نون داره واس ما نه
مردم ما پوست شون خیلی کلفت است وهمه چیز را تحمل می کنند ولی مردم امریکا پوست شون نازک است ونمی تونند تحمل کنند!!!!
دقیقا بخاطر همینه که امریکاییها شکست خواهند خورد
همینکه مشاوران بهت گفتن chat gpt بزار کنار توییت فارسی بزن خودش یک دستاورده حاج باقر🥶😵💫👀🤒
هنوز شروع نکردیم!!!!!
بیچاره مردم ایران که هیچ کسی حتی نگاهشون هم نمیکنه....
پس چند هفته دیگر صبر کنید تا امتیازات بیشتری بگیریم
اگر این کار رو نکنید یعنی دروغگو هستید.
مصرف داخلی مصرف داخلی
اینترنتو قطع کردین برای ما قابل تحمله ؟
میدونی فرق اقتصاد ایران و آمریکا چقدره ؟ اونا تحمل ندارن!!!
شرکت ها دارن یکی یکی تعطیل می شن. مهم نیست نه ؟
اجاره نداری نه ؟ اینترنتت وصله نه ؟
خاک تو سرت آمریکا
دمتان گرم. محکم بایستید خدا با ماست خدا کمک کند از شر این ترامپ عوضی راحت شویم. از یه جایی بوی کباب به مشامش خورده امروز صحبت از موشک ها کرد.
نکته ای حائز اهمیت است ترامپ این عملیات با نام ازادسازی کشتی های گیر کرده در تنگه هرمز را مقدمه ادامه مرحله بعدی عملیات که یا پیوسته یا چند وقت بعدش شروع کرده؛ اگر در این مقدمه موفق بشود بسمت مرحله بعدی عملیات که گرفتن و تسخیر کل تنگه از دست ایران پیش می رود و در مرحله بعدی سرش فراز تر میشود و بقیه کشورها هم خصوصا اروپایی ها هم جسورتر میشوند و در ائتلافش شرکت میکنند و شایدم تنهایی مرحله وارد مرحله بعدی عملیاتش میشود
ولی اگر در این مقدمه موفق نشود اسمی از مرحله بعد نمی برد و یواشی عقب می نشیند و مثل سری قبل اعلام میکند کشتی ها متعلق به ما نبودند و ما فقط برای همکاری ورود کردیم؛ که کسی هم متوجه شکست در ورود به مرحله بعدی عملیاتش که در سر دارد؛ نشوند. بنابرین استقامت و نحوه برخورد ما در موفقیتش خیلی تاثیر گذار است.
استقامت کنیم که تو سهمیهی کنکور و استخدامیت نپره؟
که حواله ماشین خارجیت نپره؟
که امتیاز وام و زمینت نپره؟
جیره خور وطن فروش
عزیزم ، ترامپ هیچ علاقه ای به عادی شدن وضع تنگه ندارد ، خودش عمدا ماجرا را به تشنج کشاند ، البته قصد جنگ هم ندارد ، الویتش حفظ محاصره و بالا نگه داشتن قیمت نفت است . هشتک دزد دریایی ، هشتک اقتصاد ویران
از شر ترامپ راحت بشیم گیرچه کسی بیفتیم؟ همه که مثل توجیره خوار نیستند. ماه به نصف رسیده دیگه پول نداریم بقیه ماه و چه جوری سر کنیم
تحلیلگر کی بودی عمویی؟
خوش به حالت که به آرزوت رسیدی
قالیباف: خوب میدانیم که استمرار وضع موجود برای آمریکا غیر قابل تحمل است اما چیزی که تو این نیم قرن حکومت اسلامی نفهمید حال ناخوش و بد مردم از نحوه حکومت داری تون هست.
ولی خوبه که مردم ایران میتونند تحمل کنند !
برای شما که میلیاردها ذارم پول تو حسابها تون دارید بله ولی ما مردم ایران 1000برابر بیشتر تو گرانی و بدبختی فرو رفتیم. تا آمریکاییها. دلتون برای آمریکاییها میسوزه
ولی برای ما که از برند امربکایی برای سیسمونی بچهها و نوههایمان استفاده میکنیم کاملا قابل تحمل است
شما هنوز شروع نکرده اید ولی ما پاره شدیم جناب رییس مجلس یک چراغ عقب ماشین ایرانی با صافکاری بدون رنگ یک گلگیر شده پنجاه میلیون تومان ... اگر هنوز شروع نکرده اید لطفاً زودتر شروع کنید یا مردانه همه حقوق های کارکنان ، کارمندان ، رییس و روسا ، آخوندها مداحین رو جمع کنید به صورت مساوی بین همه ملت ایران ماهیانه تقسیم کنید که هم عدالت برقرار گردد هم اینکه با همدیگه از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم
عجب
آره مشخصه شما همه مدارس و دانشگاه رو تعطیل کردین انتخابات شورا رو تعطیل کردین مسئولین به بهانه وضعیت جنگی از مسئولیت شانه خالی میکنن فقط ادعا و هارت و پورت هستین مملکت جهنم شده
ای داد و بیداد امکان وضع موجود برای آمریکا غیر ممکن است ؟؟؟؟؟برای شما چی ؟؟؟؟؟؟
تنها چیزی که براتون مونده همین تهدید های تو خالی هستش
استمرار وضع موجود برای ما شهروندان عادی که به جایی وصل نیستیم و مثل بچه های شما زندگی لاکچری نداریم هم سخته!
مثل همیشه مخاطب پیامم فقط یک نفر !
برای اونا؟؟؟
برای ما چی؟؟؟
از قیمتها خبر داری؟؟؟
داریم ذره ذره میمیریم
میدونی چند نفر از فقر خودکشی کردن؟؟؟ این خبرا عمومی پخش نمیشه به شما هم گزارش نمیشه؟؟؟
لحظهای قیمتها بالا میره
چرا برخی وقتی عموی قمار باز ...بچه باز ... بچه خور ... درغگوی شما رجز میخونه سرو دست میشکنین ... حال میکنید و نشر میدید و کیف میکنید ...بخدا بعضی ها فقط زبون فارسی صحبت میکند
بیا پایین باوا نمیدونم چرا هرکی کچله اسمش ذولفلی وهرکس کوره اسمش چراغعلی هست هرچی عراقی ولبنانی و...هم هست اسمشو گذاشته ایرانی وطن پرست دو آتیشه!!!
به هموطن ۱۱:۳۰
احسنت
وطن سوز ها پشت شعر وطن پرستی قایم شدن بیگانه پرست ها پشت اسم ایران قایم شدن کفتار در لباس میش
آمریکا نابود شده و ترامپ مُرده
ناشناس 11:30 دمتگرم 👍😂
موندم بگووم
تو بگو به کی به چی عشق منو باختی
برو که بی معرفتی تو قلب من جات نی
اون قد از تو تو دور شدوم که دیگه پیدات نی
میدونی گرونی چیکار کرده با مات چی داری میگی واسه خوذت
.
اینترنت را وصل کنید.
.
#نه_به_فیلترینگ
#نه_به_اینترنت_طبقاتی
#نه_به_اینترنت_پرو
#نه_به_اینترنت_سفید
.
#بله_به_اینترنت_آزاد
#بله_به_اینترنت_ارزان
.
ای بافنده ی خالی حرف مفت نزن با پول این مردم داری شاهانه زندگی میکنی. به فکر رعیت باش.
آقای باقر مصرف داخلی ..🤣
من با یازده سال سابقه کار در یکی معادن قربانی رجز خوانی شما شدم جناب کپتن
برا ما قابل تحمله انوقت از باز كردن نت مشخص كت تن كيه
برای اینکه خودش را تو قلب حاکمیت جا بده همه حرفهای قبلیشو که گفته بود قدرت ابرقدرت برتر جهان از ما خیلی بیشتره و اسیب آنها به ما خیلی زیاده و .... را داره با این حرفهای افراطی جبران می کنه. جناب قالیباف همه مخاطبانت آن عده اقلیت پر هیاهویی که از تغکر بیزارند وفقط می خواهند همه چیز را تخریب کنند نیستند.
ممل بافنده به خدا گرسنه ایم بیکاریم اینترنت را هم بسته اید و کاسبی نمی تونیم بکنیم ،کل سیستم مملکت داری شما وزارت جنگ حتی آموزش و پرورش هم شده وزارت جنگی ولی خودتون به منابع ثروت و رانت دسترسی دارید ۵ درصد را هم تو خیابون نگه داشته اید
الو ترامپ محمدم
برای کی به فارسی نوشتی؟، ۹۹ درصد مردم بیش از ۱۰۰۰ ساعت اینترنت ندارن اون هم توی شبکه اجتماعی که کلا از ازل برای مردم عادی فیلتر بوده
باش سردار جان.توگفتی ما قبول کردیم
ایشون با پنج درصد آرا وارد مجلس شده
۴۴۷ هزار رای از ۷میلیون و هفتصد هزار واجد شرایط
پنج درصد
واقعا ادم شک میکنه که نکنه اینا .....!
ایران تو محاصره است و نمیتونه نفت بفروشه و جنسی وارد کنه و اونوقت وضع برای مردم امریکایی که ۱۱ هزار کیلومتر اونورتر هستن غیرقابل تحمله ؟!!!!!!
جناب قالیباف هنوز شروع نکرده ،قیمت ها سر به فلک کشیده اگر شروع کنید چی میشه.
برای همین هیچ وقت رئیس جمهور نشدی
تنها چیزی که برای شما اهمیت نداره مردم و امنیت مردم هست این رو خوب در این جنگ ها متوجه شدم
فشار اقتصادی
اینترنت قطع
مزاحمت های شبانه و..
تحمل وضع کنونی برای ۹۸ درصد ایرانیها غیر ممکن است
منبع تابناک 🥶
ممباقر به جان خودت در یخچال را که وای میکنم پر از خالیه
وضع موجود خیلی به نفع مردمه!!؟ چون همه چی از جمله غذا و دارو ارزان شده و اگه ادامه یابد همه چی رایگان میشه؟؟؟
فارسی نوشته پس...
کاش منم همینقدر رو داشتم
خبر فوری ، پیام منو چه پخش کنی و چه نکنی ، واقعیت عوض نمیشه که، خبر بالاتر از این خبر ، گویایست : مردم قدرت خرید نان و تخم مرغ را هم ندارند ،!
کاپیتان دکتر مهندس و.... قالی شما راحت باش
برای ملت ایران چی؟ یا شما اصلا کاری به ملت ایران ندارید. عقل کل ملت زیر بار گرانی و بیکاری نابود شده می فهمی ؟ دقیقا نابود شدیم
بخدا قسم زندگی سخت شده...............
ولی بزرگوار مثل اینکه اونا خیلی وقته شروعش کردن.اگه سری به بازارچه برای خرید بزنید می بینید که فاصله افتاده بین مدافعان و هافبکها و مهاجمان ما.یعنی نظر شما به قول مرحوم خسروشکیبایی در سریال کاکتوس ساخته کمال تبریزی غیره اینه.
در خصوص وضع موجود داخلی هم اطلاعاتی دارید قربان؟
به قول آقای مدیری . شامپت کته کله از حال مردم و اقتصاد خبرداری ؟ فکر نکنم. چون مواد لازم زندگیت را می آورند دم در خانه به شما تحویل می دن . یا به اندازه 7 پشتت از پول این مردم ذخیره کردی . از قیمتها خبر نداری . شامپت
چرا اینقدر دروغگو شده ایم ؟!
آقای قالیباف الان دقیقا خبر دارید که وضع مردم چگونه است از گرانی بیکاری نا توانی فقر ...........خبر دارید
در شبکه ایکس به زبان فارسی برای ما که توییت نمیزنی چون کلا قطعمون کردین از دنیا . اگر برای ما بده دسترسی به توئیتر برای توام باید بد باشه دیگه با افتخار تویت میزنی بیا تو همین روبیکا خودتون پیام منتشر کن اونایی که در خارج باید ببینند میبینند قطعا پیام قصار شما رو . شرایط مردم هم که مهم نیست از بیکاری و بی پولی به چه کنم افتادن با این تورم وحشتناک و اوضاع خراب . چند نسل و چند دهه از الان تا بازسازی این اقتصادی که به زیر صفر رسوندین باید زجر بکشن تا دوباره به یه شرایط نرمالی برسیم البته تو و خانوادت که پادشاهی میکنید زن و بچه های مردم عادی هم که مهم نیستند .
اینترنت بین الملل را وصل کنید تا ما هم در ایکس علیه آمریکا مطلب منتشر کنیم و از پیروزی های ایران بگیم. 😐
چرا به انگلیسی توئیت نکرده؟!
این یعنی مصرف داخلی داره😂
نمیدونم چرا شبکه اجتماعی ایکس و اینترنت فقط برای ما بده!
دیگه اینهمه گرونی رو نمیتونیم تحمل کنیم، داریم تموم میشیم، هیچی نداریم، از وضع مردم خبر دارین
قالیباف جان تو رو بخدا بس کن؛ترامپ صراحتا گفت بگذارید قیمت نفت به 300 دلار برسد، کشتی هاشو از تنگه عبور داد، محاصره را سفت تر کرد، از این طرف داخل کشور :تورم گرانی و بیکاری و قطع اینترنت و.....
بازهم برای آمریکا غیر قابل تحمل است؟؟؟
خب از چی میترسید شروع کنید ببینیم دیگ !!!!
خیال باف!!!!!
آره برا مردم ایران قابل تحمله اصلا ته نداره تحملشون
شروع نکردید وضعیتمون اینه !!! اقتصاد کشور و زندگی مردم فلجه و نابود شده ، واااای به روزی که شروع کنید
پس بهتره شروع نکنید وهرچه زودتر تمومش کنید
ملت دیگه تحمل ندارند
خدا رو شکر که شروع نکردی ،در همین سایت قید شده سبد معیشت مردم به هفتاد و یک میلیون تومان رسیده.
جناب قالی باف شما که این همه به فکر مردم امریکا هستی میدونی مردم ایران خیلی وقت ه تو شرایط غیر قابل تحمل دارن جون میکنن تو ایران ؟؟ شما لازم نکرده به فکر شرایط غیر تحمل انریکا باشین اونا مسئول دارن
کدومو باور کنیم ؟اونیکه میبینیم یا اونیکه از شما میشنویم؟ کشور داره از تورم منفجر میشه آقا میگه هنوز شروع نکردیم .البته که شما دارین ولی ما مردم نداریم اونم اصلا نداریممممم.
آخ قالیباف اگر من جای تو بودم با هواپیما شیرجه می رفتم رو عرشه ناو آمریکا.
آقای قالیباف هنوز شروع نکرده وضع مملکت ما داره منفجر میشه وای به حال ما که تازه شروع کنید
به آقای قالیباف بگویید برای مملکت خودش هم توییت بزنه
از گرانی .بیکاری. فقر .نبود اینترنت . سبد معیشت خودشون ک میگن شده ۷۱ میلیون تومان و......
بیا از ایران ما هم صحبت بکن و در فروپاشی اقتصادی حضور داریم
با حقوق ۸۰ دلاری در ایران مشکلی ندارید . بافنده چرندیات
مدارس و اموزش مملکت تعطیل
دانشگاه و علم و تحیق و بحث تفحص تعطیل
اجتماع و جشن و شادی و عروسی تعطیل
کارخانه و کار و تولید تعطیل
قیمتها افزایش ساعت افزون
بورس و بازار تعطیل
دیگه چیزی نمونده !
این بلاها سرکشورهای افریقایی هم نیامده
و باعثش شماها هستید
امریکا و دیگران هیچ غلطی نمی تونند بکنند .
شما را به خدا وشهدا مردم را دریابید شاخک های جنگی حاصلی جزوه فقر وفلاکت ندارد.ملت نابود شدند.
مثل زمستان سخت اروپا
بیا پایین سرمون درد گرفت
توییت قالیباف ×
توییت هوش مصنوعی ✓
سیر از گرسنه خبر ندارد و سواره از پیاده ، ....
اِ عمو قالی لطف عالی متعالی کجا بودی جات خیلی بود خالی
این حرفها در کنار تیتر «سبد معیشت ۷۱ میلیون تومان شد/ حداقل دستمزد ۸۸ دلار» واقعا خندهدار است!!