توهین جدید روحانی به منتقدان! +فیلم

حسن روحانی امروز در پنجاه و ششمین مجمع سالیانه بانک مرکزی منتقدان دولت را کم عقل دانست، فیلم صحبت های وی را مشاهده می کنید.

توهین جدید روحانی به منتقدان! +فیلم

به گزارش خبر فوری به نقل از شبکه خبر حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور در پنجاه و ششمین مجمع سالیانه بانک مرکزی تاکید کرد: رونق اقتصاد کشور با رونق بانک ها آغاز می شود.
روحانی افزود: اگر بانک های ما به اندازه کافی در زمینه مسائل مالی و پولی فعال باشند، مشکلات اقتصادی ما کاهش می یابد.

متن کامل صحبت هی روحانی در لینک زیر:

روحانی: مخالفت با دولت، ناشی از کم عقلی است!

15

حجم ویدیو: 2.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مردم ایران
    0

    آقای روحانی با کتمان سیاهی شب به روز تبدیل نمی شود. برجام در آستانه شکست و مردم هیچ اعتمادی به شما و دولت شما و رئیس بانک مرکزی که حتی با کمک نیروهای امنیتی قادر به کنترل قیمت ارز نیست ندارنند. و شما حتی جرعت گفتن واقعیت را ندارید. یک واقعیت ساده.. " تا مادامی که طبل مرگ بر امریکا را به صدا در بیاوریم فقط به مملکت و مردم خیانت کرده ایم" هیچ کشوری در دنیا نمی تواند بدون یک سیاست متعادل و هماهنگ با سیاست جهانی پیشرفت داشته باشد. چین که امروز دومین اقتصاد دنیا را دارا می باشد مردمانشان تا 20 سال پیش از گرسنگی زجر می کشیدند . درها را به سوی دنیا و امریکا باز کرد و امروز مردم و دولت چین آماده فرستادن سفینه به فضا هستند.. ولی ما کجا هستیم .. پراید تولید می کنیم. آقای روحانی امسال سال آخر شماست. چرا می ترسید حقیقت را به مردم بگویید؟؟ آیا می ترسید حصر شوید؟ درود مردم ایران بر خادمی کشتی گیری که همانند جهان پهلوان تختی حاضر است پست و مقام را برای راست گویی و درست کاری از دست بدهد..

  • علی اصغر کچوییان
    0

    کافر همه را به کیش خود پندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها